De maatjes die van HS houden kunnen misschien niet, wil je dan mee lieve Maartenmaarten1410 wrote:Kepro wrote:Ik heb twee kaartjes gewonnen voor ReStylerz![]()
en ik sta op de gastenlijst
Double Nize!Dj C-Mind wrote:Dat ik resident ben geworden bij Real Hardstyle Radio
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Euhm euhm even denken...Kepro wrote:De maatjes die van HS houden kunnen misschien niet, wil je dan mee lieve Maartenmaarten1410 wrote:Kepro wrote:Ik heb twee kaartjes gewonnen voor ReStylerz![]()
en ik sta op de gastenlijst
Double Nize!Dj C-Mind wrote:Dat ik resident ben geworden bij Real Hardstyle Radio
JA!
Ik pm je straks wel even als ik terug ben van sporten. Dan hoor ik het wel
-
DHardtraxxer
- 193 posts member since 2009
- last seen Jul 2013
ik een nieuwe website heb gemaakt en dat dit http://www.dadreamer.com is!
check it out zou ik zeggen :-)
check it out zou ik zeggen :-)
wist je dat ik tante word!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
GefeliciteerdLoesJ wrote:wist je dat ik tante word!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerdLoesJ wrote:wist je dat ik tante word!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Ravenwood wrote:gefeliciteerdLoesJ wrote:wist je dat ik tante word!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dj-rico01 wrote:Ravenwood wrote:gefeliciteerdLoesJ wrote:wist je dat ik tante word!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wist je dat...ik gister zoveel chinees heb gegeten, ik er nu nog ziek van ben?
gefeliciteerd
[/quote][/quote]
Wist je dat...ik gister zoveel chinees heb gegeten, ik er nu nog ziek van ben?[/quote]
Waar heb je het gehaald dan? Die ene in leusden in de straat van Jimmy is weg:(
Wist je dat...ik gister zoveel chinees heb gegeten, ik er nu nog ziek van ben?[/quote]
Waar heb je het gehaald dan? Die ene in leusden in de straat van Jimmy is weg:(
Begin november..precieze datum is nog niet helemaal bekendTimmer wrote:GefeliciteerdLoesJ wrote:wist je dat ik tante word!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wanneer komt die??
Ik was gister aan het werk (Amsterdam) en er was eten voor ons geregeldt vanwegen pasen. Ze hadden geloof ik alles van de afhaalkaart 4 keer besteldKepro wrote:Waar heb je het gehaald dan? Die ene in leusden in de straat van Jimmy is weg:(maarten1410 wrote: Wist je dat...ik gister zoveel chinees heb gegeten, ik er nu nog ziek van ben?
Ondertussen zit ik dan wel weer aan de verse nog WARME appeltaart van de bakker omdat onze baas jarig is
-
G
Gratz!LoesJ wrote:wist je dat ik tante word!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
komt zeker uit china, dan duurt het leveren altijd langLoesJ wrote:Begin november..precieze datum is nog niet helemaal bekendTimmer wrote:GefeliciteerdLoesJ wrote:wist je dat ik tante word!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wanneer komt die??
ja maar ik ben bang dat maarten de baby heeft opgegeten..... 
Kom maar op, ik lust em rauw!
Beetje sambal erbij, lekker. Ik ga even een broodje halen.
broodje embryo?maarten1410 wrote:Kom maar op, ik lust em rauw!
Wist je dat Hardtraxx een school gaat beginnen? Het HBO:
Hardstyle Beroeps Onderwijs
Kijk voor meer informatie op Zevertopic blz 619 und zu weiter
Met extra vingers, zonder korst, jammie.LoesJ wrote:broodje embryo?maarten1410 wrote:Kom maar op, ik lust em rauw!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
wat zit er zoal in het leerpakketBeuntie wrote:Wist je dat Hardtraxx een school gaat beginnen? Het HBO:
En in de kantine staat een tap met jupiler bier 
Nee, we laten door onze Belgen hiero een dikke winkel bouwen met 500 verschillende soorten PILS 
wist je dat ik nog 2 dagen school heb. 
-
G
en dat ik deze week en volgende week vrij heboostzaner wrote:wist je dat ik nog 2 dagen school heb.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
+1KSwoosh wrote: en dat ik deze week en volgende week vrij heb