gamen, masturberen, op hardtraxx zitten, internetten, mensen in elkaar slaan ookRavenwood wrote:koffie drinken!
helpt altijd tegen verveling
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
KSwoosh wrote:masturberen
Op stage he, thuis is er geen ruk aan.
-
G
ja precies
sigaretten zijn weer duurder geworden
KUToverheid!
geen last van.Oxbow wrote:sigaretten zijn weer duurder gewordenKUToverheid!
+1oostzaner wrote:geen last van.Oxbow wrote:sigaretten zijn weer duurder gewordenKUToverheid!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
sameoostzaner wrote:geen last van.Oxbow wrote:sigaretten zijn weer duurder gewordenKUToverheid!
ik voel je pijn, lucky strike nu 4,80Oxbow wrote:sigaretten zijn weer duurder gewordenKUToverheid!
dan maar weer over naar pall mall
Ja of Camel, die zijn ook prima te rokentommetjeuh wrote:ik voel je pijn, lucky strike nu 4,80Oxbow wrote:sigaretten zijn weer duurder gewordenKUToverheid!
![]()
dan maar weer over naar pall mall
snap niet hoe ben domKSwoosh wrote:
wel slecht dat NH em niet gebruikt
gezien je er zoooooooooooo veel tijd in had gestopt
peukn nu al 4.80?
ja.. iig marlboro, lucky strike, gauloises en de andere wat duurdere merken zijn bij ons nu 4,80 voor 19
nou zijn er nog pall mall , camel, west
, enzo die zijn wat goedkoper.
nou zijn er nog pall mall , camel, west
... Valium best wel een vage stof is 
moest het nemen voor een PAT scan, nou, ik was me toch een portie vaag aan het lullen en sloom aan het doen.
moest het nemen voor een PAT scan, nou, ik was me toch een portie vaag aan het lullen en sloom aan het doen.
dat doe je altijd al hoor.Ravenwood wrote:... Valium best wel een vage stof is
oostzaner wrote:dat doe je altijd al hoor.Ravenwood wrote:... Valium best wel een vage stof is
haha en dan moet je je voorstellen dat dat nog erger wasoostzaner wrote:dat doe je altijd al hoor.Ravenwood wrote:... Valium best wel een vage stof is
Dat ik resident ben geworden bij Real Hardstyle Radio
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Nice , ProficiatDj C-Mind wrote:Dat ik resident ben geworden bij Real Hardstyle Radio
en je blijft ook bij hardstation?Dj C-Mind wrote:Dat ik resident ben geworden bij Real Hardstyle Radio
Jup_dp_ wrote:en je blijft ook bij hardstation?Dj C-Mind wrote:Dat ik resident ben geworden bij Real Hardstyle Radio
Ik heb twee kaartjes gewonnen voor ReStylerz
en ik sta op de gastenlijst 
Kepro wrote:Ik heb twee kaartjes gewonnen voor ReStylerz![]()
en ik sta op de gastenlijst
Double Nize!Dj C-Mind wrote:Dat ik resident ben geworden bij Real Hardstyle Radio