gefeliciteerd....The Indicator wrote:Wij(Black Chaos) een uber geweldig youtube kanaal gaan openen xD
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
xD, tgaat helemaal nergens om hahahaSoundTunerZ wrote:gefeliciteerd....The Indicator wrote:Wij(Black Chaos) een uber geweldig youtube kanaal gaan openen xD
Wist je dat ik 61ste qua berichten sta xD
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
BAMBAMBAM
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
SUBSONIC SOUNDSdj-rico01 wrote:BAMBAMBAM
-
G
wist je dat Adobe Flash opsich een kutprogramma is, maar je er, met wat omweggetjes, erg vette shit mee kan maken? 
we moeten namelijk voor school een flash website maken
Andersom.Kryptica wrote:SUBSONIC SOUNDSdj-rico01 wrote:BAMBAMBAM
-
G
MABMABMABSunboom wrote:Andersom.Kryptica wrote:SUBSONIC SOUNDSdj-rico01 wrote:BAMBAMBAM
SDNUOS CINOSBUS ?
Waar kan je dat zienThe Indicator wrote:xD, tgaat helemaal nergens om hahahaSoundTunerZ wrote:gefeliciteerd....The Indicator wrote:Wij(Black Chaos) een uber geweldig youtube kanaal gaan openen xD
Wist je dat ik 61ste qua berichten sta xD
Wist je dat Intractable One in de plaatselijke discotheek gaat draaien binnenkort? (AV)IO.
naar je profiel gaan, en dan op ga klikken 
Wist je dat dit mijn 300e post is.

En dat ik 85e sta met die post crap. Totaal overbodig trouwens dat je dat kan zien.
En dat ik 85e sta met die post crap. Totaal overbodig trouwens dat je dat kan zien.
Waar kan je dat zien dan:PJolleNL wrote:Wist je dat dit mijn 300e post is.![]()
Kepro ik moet je ff inhalenKepro wrote:Waar kan je dat zien dan:PJolleNL wrote:Wist je dat dit mijn 300e post is.![]()
https://hardtraxx.com/registere ... ?sk=d&sd=dKepro wrote:Waar kan je dat zien dan:PJolleNL wrote:Wist je dat dit mijn 300e post is.![]()
wist je dat ik dan op nummer 24 sta 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Wist je dat ik op 3 sta 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
ik sta ook best wel hoog 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Vind Flash een best fijn programma, alleen ooit word je er ook zoooo gek van. Nu krijgen wij op school AS3 pfftt... kan het echt allemaal niet bijhouden gheheKSwoosh wrote:wist je dat Adobe Flash opsich een kutprogramma is, maar je er, met wat omweggetjes, erg vette shit mee kan maken?
Ja dat wist ik, dat zag ik net 
wist je dat ik geen inspiratie heb voor een nieuwe onderschrift
wist je dat ik geen inspiratie heb voor een nieuwe onderschrift
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
flash is een pijn in de kont maar je kan er ook wel brute dingen mee:
vorig jaar voor school gemaakt na 1 week flashles
View on YouTube
View on YouTube
-
G
whahadj-rico01 wrote:flash is een pijn in de kont maar je kan er ook wel brute dingen mee:
wat een filmpje
de hond die de draak versloeg door in de TIME-INATOR XD te stappen XD
Wat ik het vreemdst vind is dat alles zo anti-gebruiksvriendelijk werkt, bijv werkt niks zoals in PS of AI...freddyadu8 wrote:Vind Flash een best fijn programma, alleen ooit word je er ook zoooo gek van. Nu krijgen wij op school AS3 pfftt... kan het echt allemaal niet bijhouden ghehe
maar watvoor opleiding doe je?
Week je zeker dat je een week les hebt gehad, niet een dag?dj-rico01 wrote:flash is een pijn in de kont maar je kan er ook wel brute dingen mee:
[youtube]yoepietjoepie[/youtube]
En ik op nummer 14 
Last edited by Maximize on 17 Mar 2010 22:53, edited 1 time in total.
-
G
wist je dat lid nr 1337 m4a1 is?
en hij heeft 0 posts
zonde
oh en btw ik sta 16e met berichten
en hij heeft 0 posts
zonde
oh en btw ik sta 16e met berichten