freddyadu8 wrote:ElSalvaje wrote:Wist je dat Ajax met 4-1 van PSV heeft gewonnen?![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Kepro wrote:freddyadu8 wrote:ElSalvaje wrote:Wist je dat Ajax met 4-1 van PSV heeft gewonnen?![]()
![]()
ik zaterdag showtek - the world is mine, op tmf zag :S
:')
:')
ik vanmiddag heb gezien wat candy flipping is 
-
G
heb je LSD en MDMA tegelijk genomen dan?Oxbow wrote:ik vanmiddag heb gezien wat candy flipping is
nee een maatje van meKSwoosh wrote:heb je LSD en MDMA tegelijk genomen dan?Oxbow wrote:ik vanmiddag heb gezien wat candy flipping is
je moet trouwens eerst de lsd nemen en op daarna op de top de mdma niet tegelijk dus haha
Hahaha wtf, klinkt wel heel apart als ik Wiki zo lees.Oxbow wrote:nee een maatje van meKSwoosh wrote:heb je LSD en MDMA tegelijk genomen dan?Oxbow wrote:ik vanmiddag heb gezien wat candy flipping is![]()
je moet trouwens eerst de lsd nemen en op daarna op de top de mdma niet tegelijk dus haha
Wat voor geluid gaat erin komen danmaarten1410 wrote:...dat ik net even 15 meter RCA-kabel + 6 meter remote kabel door mijn auto heb gelegd. En dat lekker in de parkeergarage van me werk heb gedaan omdat het zo rustig is op zondag![]()
2 versterkers, 2 composetjes en een subjeHoeksemad wrote:Wat voor geluid gaat erin komen danmaarten1410 wrote:...dat ik net even 15 meter RCA-kabel + 6 meter remote kabel door mijn auto heb gelegd. En dat lekker in de parkeergarage van me werk heb gedaan omdat het zo rustig is op zondag![]()
?
Heb alles al liggen wat het zat al in mijn vorige auto, moet het alleen nog allemaal weer inbouwen. Maaarrrr, bijna klaar! Alleen de 2e composet nog halen en de speakerkabels trekken
maarten1410 wrote: 2 versterkers, 2 composetjes en een subje![]()
Heb alles al liggen wat het zat al in mijn vorige auto, moet het alleen nog allemaal weer inbouwen. Maaarrrr, bijna klaar! Alleen de 2e composet nog halen en de speakerkabels trekken
Klinkt als lekker geweld. Heb zelf maar 1 versterker erin met een sub.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Wist je dat Freddyadu mij heeft ingehaald met aantal berichten 
OMFG It's TrueKryptica wrote:Wist je dat Freddyadu mij heeft ingehaald met aantal berichten
nou yorick op jou tempo gaat het ook wel lukken hoor 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
hahaha dat is me eigenlijk niet eens opgevallen... Yeah nummer 2 nouKryptica wrote:Wist je dat Freddyadu mij heeft ingehaald met aantal berichten
hehe, moet je maar wat meer gaan spammen yannick 
-
G

-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Wist je dat ik vandaag voor de 2de keer men theoretisch rijexamen moest gaan doen en er nu wel door ben
46/50 
gefeliciteerd!Kryptica wrote:Wist je dat ik vandaag voor de 2de keer men theoretisch rijexamen moest gaan doen en er nu wel door ben46/50
-
G
1e keer 1 fout teveel?Kryptica wrote:Wist je dat ik vandaag voor de 2de keer men theoretisch rijexamen moest gaan doen en er nu wel door ben46/50
had ik wel
das zoooo kut
maar daarna gewoon gehaald
Last edited by Guest on 17 Mar 2010 17:40, edited 1 time in total.
lol, hier ookKryptica wrote:Wist je dat ik vandaag voor de 2de keer men theoretisch rijexamen moest gaan doen en er nu wel door ben![]()
Dan ook jij nog gefeliciteerd he!_dp_ wrote:lol, hier ookKryptica wrote:Wist je dat ik vandaag voor de 2de keer men theoretisch rijexamen moest gaan doen en er nu wel door ben![]()
![]()
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Haha ik had eerst 38/50 ... 
@dp : gefeliciteerd
@dp : gefeliciteerd
InqontrolFrontliner zn pc was gecrashed ...
Dus hij moest weer opnieuw beginnen, vandaar dat het allemaal wat langer duurt.