1337 is 4W350M3!Maximize wrote:Haha omg hoezo ga jij dat zoeken xDKSwoosh wrote:wist je dat lid nr 1337 m4a1 is?
en hij heeft 0 posts
zonde
en je kan door de php in de adres balk te veranderen zo naar 1325
1337 is 4W350M3!Maximize wrote:Haha omg hoezo ga jij dat zoeken xDKSwoosh wrote:wist je dat lid nr 1337 m4a1 is?
en hij heeft 0 posts
zonde
succesfull troll is succesfullmaarten1410 wrote:Week je zeker dat je een week les hebt gehad, niet een dag?dj-rico01 wrote:flash is een pijn in de kont maar je kan er ook wel brute dingen mee:
vorig jaar voor school gemaakt na 1 week flashles
[youtube]yoepietjoepie[/youtube]
Multimedia vormgeven @ de eindhovense school 3e jaar nuKSwoosh wrote:whahadj-rico01 wrote:flash is een pijn in de kont maar je kan er ook wel brute dingen mee:
vorig jaar voor school gemaakt na 1 week flashles
wat een filmpje
de hond die de draak versloeg door in de TIME-INATOR XD te stappen XD
Wat ik het vreemdst vind is dat alles zo anti-gebruiksvriendelijk werkt, bijv werkt niks zoals in PS of AI...freddyadu8 wrote:Vind Flash een best fijn programma, alleen ooit word je er ook zoooo gek van. Nu krijgen wij op school AS3 pfftt... kan het echt allemaal niet bijhouden ghehe
maar watvoor opleiding doe je?
ah okfreddyadu8 wrote:Multimedia vormgeven @ de eindhovense school 3e jaar nu
Ah ken ook iemand die daar op zit, wel 2e jaar geloof ik. Na deze opleiding wil ik denk ik naar Hilversum ofzo iets met nieuwe media waarschijnlijk.KSwoosh wrote:ah okfreddyadu8 wrote:Multimedia vormgeven @ de eindhovense school 3e jaar nu
ik Communication & Multimedia Design @ Avans Hogeoschool Breda1e jaar
ah ok, maar wat bedoel je precies met Nieuwe media? [kheb het bij ons ook al meerdere keren horen langskomenfreddyadu8 wrote:Ah ken ook iemand die daar op zit, wel 2e jaar geloof ik. Na deze opleiding wil ik denk ik naar Hilversum ofzo iets met nieuwe media waarschijnlijk.KSwoosh wrote:ah okfreddyadu8 wrote:Multimedia vormgeven @ de eindhovense school 3e jaar nu
ik Communication & Multimedia Design @ Avans Hogeoschool Breda1e jaar
ah okfreddyadu8 wrote:http://www.hku.nl/web/Studiekeuze.htm
Daar staat wat info op, wat precies weet ik ook nog niet ..
Zal binnenkort mijn deviant wel is up-to-date maken ghehe. Staan alleen nog maar oude dingen op nu gheheKSwoosh wrote:ah okfreddyadu8 wrote:http://www.hku.nl/web/Studiekeuze.htm
Daar staat wat info op, wat precies weet ik ook nog niet ..
heb je veel praktijk dingen gemaakt voor je studie?
iets dat je wilt laten zien?
Haha serieus!? Die ga ik ook doen. Ben gestopt met men vorige opleiding.freddyadu8 wrote: Multimedia vormgeven @ de eindhovense school 3e jaar nu
haha vanaf volgend jaar ?Maximize wrote:Haha serieus!? Die ga ik ook doen. Ben gestopt met men vorige opleiding.freddyadu8 wrote: Multimedia vormgeven @ de eindhovense school 3e jaar nu
Begin lekker in jaar 1![]()
Ja vanaf volgend jaar ja! Maar heb jou ooit wel eens gezien op station in Eindhoven volgens mij. Bus 121 naar Uden kan dat?freddyadu8 wrote: haha vanaf volgend jaar ?
Dan zit ik nog half jaartje bij jou op school eeh
Haha ja dan heb je goeie gezien ghehe, en jij spreekt mij niet even aanMaximize wrote:Ja vanaf volgend jaar ja! Maar heb jou ooit wel eens gezien op station in Eindhoven volgens mij. Bus 121 naar Uden kan dat?freddyadu8 wrote: haha vanaf volgend jaar ?
Dan zit ik nog half jaartje bij jou op school eeh
Ja joh je liep 50 meter verderopfreddyadu8 wrote: Haha ja dan heb je goeie gezien ghehe, en jij spreekt mij niet even aanghehe
Welke bus moe(s)t jij dan hebben ?
Maar zit je nog in ehv op school dan ? of vanaf nu al gewoon thuis ?Maximize wrote:Ja joh je liep 50 meter verderopfreddyadu8 wrote: Haha ja dan heb je goeie gezien ghehe, en jij spreekt mij niet even aanghehe
Welke bus moe(s)t jij dan hebben ?![]()
Toen denk lijn 9 naar Son en Breugel, of 156 of 157 kan ook
Half jaartje thuis, beetje werken zo nu en dan, niet al te veel alst kanfreddyadu8 wrote: Maar zit je nog in ehv op school dan ? of vanaf nu al gewoon thuis ?
ghaha dat is ook relax joah. Als je dan maar genoeg geld hebt om op stap te kunnen heMaximize wrote:Half jaartje thuis, beetje werken zo nu en dan, niet al te veel alst kanfreddyadu8 wrote: Maar zit je nog in ehv op school dan ? of vanaf nu al gewoon thuis ?
Verdien nu zat geld om mooi veel feesten af te gaan, veel op stap te kunnen gaan en toch nog zo hier en dan sparen voor gear of een nieuwe pcfreddyadu8 wrote:ghaha dat is ook relax joah. Als je dan maar genoeg geld hebt om op stap te kunnen heMaximize wrote:Half jaartje thuis, beetje werken zo nu en dan, niet al te veel alst kanfreddyadu8 wrote: Maar zit je nog in ehv op school dan ? of vanaf nu al gewoon thuis ?
Daar ga ik als het goed is aankomend schooljaar beginnen aan mijn opleiding podium & evenementen techniek! Ben je dan al klaar met je opleiding of zit je niet in je laatste jaar?freddyadu8 wrote:Multimedia vormgeven @ de eindhovense school 3e jaar nu
Nee maar voor nu wel. Daarom ga ik volgend jaar ook gewoon weer een opleiding doen hè chefkeJolleNL wrote:Is dat het enige wat je in je leven nodig hebt.
Volgend jaar zit ik het 1e half jaar nog op school, daarna half jaar stage.Dennis Aka Mash wrote:Daar ga ik als het goed is aankomend schooljaar beginnen aan mijn opleiding podium & evenementen techniek! Ben je dan al klaar met je opleiding of zit je niet in je laatste jaar?freddyadu8 wrote:Multimedia vormgeven @ de eindhovense school 3e jaar nu