Moet lukkenBlack Sunrise wrote:Ik doe ook wel mee, ga wel de 19e Juli op vakantie, dat is iets meer dan een maand. Is dat een probleem??
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Volgens mij zitten we al tegen de 10 man 
Socializerz
Roberttt
Jurheinen
Wootum
Hooli
Jordifcg
Wout1997
Kaboem
Patrickjeb
Solis
D-nemacyst
Black Sunrise
Chukkels
13 man dus
Socializerz
Roberttt
Jurheinen
Wootum
Hooli
Jordifcg
Wout1997
Kaboem
Patrickjeb
Solis
D-nemacyst
Black Sunrise
Chukkels
13 man dus
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Niet iedereen van die lijst heeft een bericht gestuurd, inclusief jezelf, en sommigen hebben een bericht gestuurd zonder hier te reagerenpatrickjeb wrote:Volgens mij zitten we al tegen de 10 man
Socializerz
Roberttt
Jurheinen
Wootum
Hooli
Jordifcg
Wout1997
Kaboem
Patrickjeb
Solis
D-nemacyst
Black Sunrise
Chukkels
13 man dus
Ik heb als eerste al een PB gestuurd geloof ik.Firetrap wrote:Niet iedereen van die lijst heeft een bericht gestuurd, inclusief jezelf, en sommigen hebben een bericht gestuurd zonder hier te reagerenpatrickjeb wrote:Volgens mij zitten we al tegen de 10 man
Socializerz
Roberttt
Jurheinen
Wootum
Hooli
Jordifcg
Wout1997
Kaboem
Patrickjeb
Solis
D-nemacyst
Black Sunrise
Chukkels
13 man dus
Jullie moeten ook lezen, opgeven via PB
Hihi je was me net voorLyst wrote:https://hardtraxx.com/member/Mol/
Ik win.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Hahaha, hier kon je op wachten
.
Kan niemand mij vertellen hoe dit nou werkt op een forum? 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Je hebt toch wel een beeeetje fantasie? Ik heb het al enigszins uitgelegd dus ik zou niet weten wat je wil horen ..
Simpel, Firetrap geeft wss gewoon opdrachten die moeten worden uitgevoerd, alleen of in teams.Parvuz wrote:Kan niemand mij vertellen hoe dit nou werkt op een forum?
Dan hackt hij iemand zijn account en plaatst tips overal over hardtraxx en moeten de deelnemers die vinden
De mol krijgt vervolgens MOD powers en wist de belangrijke tips uit na ze zelf gebruikt te hebben
Lijkt me leuk, ben zelf een fanatiek WIDM volger 
Ik hoop dat er een bieropdracht in zit. Dan weten we in ieder geval meteen dat jij de mol bent als er niet veel geld wordt opgehaald met die opdracht.Pommer wrote:Lijkt me leuk, ben zelf een fanatiek WIDM volger
In dat geval zou ik mijn rol als mol niet naar perfectie spelenChukkels wrote:Ik hoop dat er een bieropdracht in zit. Dan weten we in ieder geval meteen dat jij de mol bent als er niet veel geld wordt opgehaald met die opdracht.Pommer wrote:Lijkt me leuk, ben zelf een fanatiek WIDM volger
Niets is wat het lijktPommer wrote:In dat geval zou ik mijn rol als mol niet naar perfectie spelenChukkels wrote:Ik hoop dat er een bieropdracht in zit. Dan weten we in ieder geval meteen dat jij de mol bent als er niet veel geld wordt opgehaald met die opdracht.Pommer wrote:Lijkt me leuk, ben zelf een fanatiek WIDM volger
Haha, als er 1 veel fantasie heeft ben ik het wel haha. Maar lijkt me lastig organiseren op een forum. Je ziet elkaar niet, je kan elkaar niet in de gaten houden, je voert de opdrachten dan uit van achter je computer. Ik wil wel eens zien hoe dat gaat dan, want ik kan me er slecht een voorstelling van maken.Firetrap wrote:Je hebt toch wel een beeeetje fantasie? Ik heb het al enigszins uitgelegd dus ik zou niet weten wat je wil horen ..
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Je kan elkaar goed in de gaten houden hoor
het meeste qua prestaties van de kandidaten zal openbaar zijn en handelingen zul je ook kunnen doorgronden wanneer in teamverband wordt gewerkt. Ik heb tot nog toe 3 edities meegemaakt, 1 als kandidaat, 1 als mol en 1 als organisator, en het was altijd een succes. Je ziet het vanzelf wel.
Ik zal wel aandachtig toeschouwer zijn dan. Haha, als ik het snap en het lijkt me vet doe ik daarna wel mee. 
Hoeveel hebben we er al? En wanneer beginnen we? 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Ik denk dat ik de inschrijving vandaag al stop kan zetten als ik het zo zie
heb al wel een leuk lijstje. Ik geef anderen nog een klein poosje de tijd, en zal alvast even contact met mijn potentiële mol opnemen om het een en ander te bespreken.
En ik dan?patrickjeb wrote:Volgens mij zitten we al tegen de 10 man
Socializerz
Roberttt
Jurheinen
Wootum
Hooli
Jordifcg
Wout1997
Kaboem
Patrickjeb
Solis
D-nemacyst
Black Sunrise
Chukkels
13 man dus
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Socializerz wrote:Ik heb nog niks ontvagenFiretrap wrote:Ik denk dat ik de inschrijving vandaag al stop kan zetten als ik het zo zieheb al wel een leuk lijstje. Ik geef anderen nog een klein poosje de tijd, en zal alvast even contact met mijn potentiële mol opnemen om het een en ander te bespreken.

-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Dan val je nog net binnen de deadline
want ik sluit de inschrijving NU!
De mol is aangewezen en morgen maak ik de kandidaten bekend en starten we gelijk met de eerste opdracht. Keep you posted.
De mol is aangewezen en morgen maak ik de kandidaten bekend en starten we gelijk met de eerste opdracht. Keep you posted.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Spannend!