Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aardige poging, maar helaas, het klopt niet. De indeling waar ik naar op zoek was:

Stoel 1: Zygobas
Stoel 2: Stan
Stoel 3: Sander
Stoel 4: Rody
Stoel 5: Jordi
Stoel 6: Davey
Stoel 7: Firebas
Stoel 8: Aron
Stoel 9: Stefan

Het ontbrak tijdens deze opdracht een beetje aan samenwerking. Heeft de mol zijn werk goed gedaan, of waren de excuses die gemaakt werden oprecht? De opbrengst bedraagt voor deze opdracht in ieder geval 0 euro. De enige die enigszins tevreden kan terugkijken op deze opdracht is Stan, die tijdens de eerstvolgende opdracht een voordeeltje krijgt. Als hij deze haalt, uiteraard. Want zoals iemand al opmerkte, wordt 1 van de passagiers direct na aankomst in de VS op een vliegtuig terug naar huis gezet.

Verdiend tijdens deze opdracht: 0 euro
Tussenstand pot: 2500 euro


Afbeelding

Het is weer tijd voor een executie, de derde alweer. Jullie mogen de antwoorden op onderstaande vragen naar mij PB'en. Mocht je in het bezit zijn van een vrijstelling of joker (of meerdere), dan mag je deze inzetten. Je mag ze ook bewaren voor later. Als je je vrijstelling of joker wil inzetten, geef dit dan aan in de PB.

1. Op wie heeft de mol gestemd tijdens opdracht 5?
2. Heeft de mol een individuele prijs gewonnen tijdens opdracht 5 of 6?
3. Op welke stoel zat de mol tijdens opdracht 6?
4. Was de mol 1 van de eerste 4 personen die een vraag stelde tijdens opdracht 6?
5. Zat de mol in de middelste rij tijdens opdracht 6?
6. Heeft de mol minstens 2 vragen gesteld tijdens op dracht 6?
7. Hoeveel berichten op pagina 2 van dit topic zijn gepost door de mol?
8. Was de mol aanwezig op X-Qlusive B-Front?
9. Heeft de mol meer dan 5,000 posts op Hardtraxx?
10. In welke maand is de mol geregistreerd op Hardtraxx (jaar hoef je niet te benoemen)?
11. Is de mol sinds het begin van deze editie van WIDM jarig geweest?
12. Op welke letter eindigt de echte naam van de mol?
13. Heeft de mol een GIF als avatar op Hardtraxx?
14. Uit hoeveel letters bestaat de gebruikersnaam van de mol?
15. In welke provincie woont de mol?
16. Wie is de mol?

Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met enige vakantievertraging is de test nu toch dan iedereen gemaakt, wat betekent dat er weer iemand moet afvallen. De 'eer' gaat deze keer naar Jordi. Bedankt voor je deelname en je inzet!

Afbeelding

Opdracht 7
Opdracht 7 is een bekend onderdeel onder de vaste Wie Is De Mol-kijkers, en ook onder de deelnemers aan de vorige Hardtraxx edities. Het mandjesspel!
Op een rustgevende en inspirerende locatie ergens staan 12 mandjes verspreid. In deze mandjes zitten verschillende prijzen. Dit kunnen geldbedragen zijn (zowel positief als negatief), maar ook individuele prijzen. Doordat Stan tijdens opdracht 6 als eerste zijn stoelnummer raadde, mag hij als eerste lopen. Daarna mogen jullie zelf de volgorde bepalen: Zodra Stan klaar is, mag hij de volgende loper kiezen. Als die ook klaar is, mag diegene weer een volgende loper aanwijzen, etcetera. Geef je keuze van de volgende loper aan in de groepschat, zodat het voor iedereen duidelijk is wie er bezig is en wie er al zijn geweest.

Ik denk dat het het makkelijkst/snelste is als we dit via Whatsapp doen. Als je aan de beurt bent, app mij even dat je wilt gaan lopen (PB mag eventueel ook). Je mag beginnen bij mandje 1 of bij mandje 12. Je krijgt vervolgens te horen wat er zich in die mand bevindt, en mag vervolgens een keuze maken of je de inhoud van die mand pakt, of dat je doorloopt naar het volgende mandje (nummer 2 of 11, afhankelijk waar je begint). Neem je de inhoud van het mandje, dan is de opdracht voor jou afgelopen. Als je echter doorloopt naar een volgend mandje, krijg je opnieuw te horen wat er in die mand zit, en krijg je weer dezelfde keuze. Echter, als je een mand verlaat, kan je hier niet meer terugkeren! Om het nog iets lastiger te maken, is in een van de mandjes een bom geplaatst. Als je het mandje opent met de bom er in, is de opdracht voor jou afgelopen en blijf je met lege handen achter.

Nadat je hebt gelopen, mag je de volgende loper kiezen (uiteraard eentje die nog niet aan de beurt is geweest). Uiteraard kun je, als je aan de beurt bent geweest, je bevindingen delen met kandidaten die nog moeten lopen, maar die keuze is aan jou. Succes!

Volgorde lopers (wordt bijgehouden):
- Stan (geweest)
- Firebas (geweest)
- Stefan (geweest)
- Aron (geweest)
- Rody (geweest)
- Sander (geweest)
- Zygobas (geweest)
- Davey (geweest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen heeft een rondje gelopen, alhoewel niet iedereen er iets aan over heeft gehouden. Wat iedereen heeft gewonnen mag je zelf uitzoeken; zo is het bijvoorbeeld handig om te weten of de zwarte vrijstelling ergens terecht is gekomen. Wat ik jullie wel kan verklappen, is dat de opdracht een magere 100 euro heeft opgeleverd voor de pot.

Verdiend tijdens deze opdracht: 100 euro
Tussenstand pot: 2600 euro


Afbeelding

Opdracht 8

We gaan een rondje Stratego spelen. Iedereen mag hierbij zelf een rol kiezen, maar voor iedere rol geldt een max van 2 personen (3 personen met dezelfde rol kan dus niet). Kopieer onderstaande lijst en zet je naam achter 1 van de rollen:

- Generaal
- Kolonel
- Majoor
- Kapitein
- Spion

De rollen staan in volgorde van ‘rang’. Iedere rol verslaat alle rollen die lager geklasseerd zijn. De enige uitzondering hierop is tussen de Generaal en de Spion; de Spion wint namelijk van de Generaal (de Spion is dus de enige die de Generaal verslaat, en de Generaal is dus de enige waar een Spion van kan winnen). Je mag ook 1 andere deelnemer invullen bij 1 van de rollen (zo lang deze nog geen rol heeft uiteraard). Deze hoeft niet perse dezelfde rol te hebben als jij.

Als iedereen een rol heeft gekozen, PM’en jullie mij de positie waarop je wilt beginnen. Het speelveld ziet als volgt uit:
Afbeelding

Als iedereen een positie (coördinaat) heeft doorgegeven, gaan we beginnen. Degene die als eerste aan de beurt is, mag (/moet) zichzelf 1 vakje verplaatsen. Je post in dit topic of je naar links/rechts/boven/onder wil (ik zal de mogelijkheden aangeven, bijvoorbeeld als je in een hoek staat). De volgorde zal bepaald worden door loting.
Als je naar een vakje springt waarop een ander stuk staat, vlieg je eruit (indien de ander een hogere rang heeft), vliegt de ander eruit (indien de ander een lagere rang heeft) of vliegen jullie er allebei uit (indien je dezelfde rang hebt). Dit doen we net zo lang tot er nog 1 iemand over is, óf totdat er niemand meer over is. In dat eerste geval wint die persoon een vrijstelling, en gaat er geld in de pot. In het tweede geval (wanneer de laatste twee overlevenden dezelfde rang hebben en elkaar slaan bijvoorbeeld) wint niemand een vrijstelling en verdienen jullie ook geen geld.
Er wordt in het speelveld op 1 willekeurig vak echter ook een bom geplaatst. Deze beweegt uiteraard niet. Als je op de bom stapt, lig je er meteen uit. Ook als er nog personen met dezelfde rang overblijven aan het eind, is het dus nog mogelijk dat er 1 winnaar komt.
Als je geslagen wordt door een hogere rang of op een bom stapt, is de opdracht voor jou afgelopen.

Als je startpositie gelijk is aan de startpositie van een ander of van een bom, zal ik dit niet vermelden, en dit heeft ook geen verdere consequenties. Het is dus niet mogelijk om al vóór de start van het spel dood te gaan (hoewel je wel af kunt gaan voordat je zelf bewogen hebt).

Er kan ook geld verdiend worden. Dit is afhankelijk van de rol van de persoon die als laatste overblijft. Het bedrag dat jullie verdienen als een bepaalde rol het langst overleeft:

- Generaal: 400 euro
- Kolonel: 400 euro
- Majoor: 600 euro
- Kapitein: 800 euro
- Spion: 800 euro

Denk dus goed na over de rolverdeling, en houdt hierbij niet alleen rekening met de kracht van die rol. Het opeisen van rollen kan vanaf deze post meteen beginnen (kopieer het lijstje bovenin deze post en zet je naam en eventueel die van iemand anders achter 1 van de rollen). Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- Generaal: Stefan
- Kolonel
- Majoor
- Kapitein
- Spion
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 23:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

- Generaal: Stefan / Aron
- Kolonel
- Majoor
- Kapitein
- Spion
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- Generaal: Stefan / Aron
- Kolonel
- Majoor
- Kapitein
- Spion: Stan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- Generaal: Stefan / Aron
- Kolonel: Davey
- Majoor:
- Kapitein: Rody
- Spion: Stan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

- Generaal: Stefan / Aron
- Kolonel: Davey / Zygobas
- Majoor:
- Kapitein: Rody
- Spion: Stan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

- Generaal: Stefan / Aron
- Kolonel: Davey / Zygobas
- Majoor: Firebas
- Kapitein: Rody
- Spion: Stan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 11:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

- Generaal: Stefan / Aron
- Kolonel: Davey / Zygobas
- Majoor: Firebas
- Kapitein: Rody
- Spion: Stan / Sander
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
- Generaal: Stefan / Aron
- Kolonel: Davey / Zygobas
- Majoor: Firebas
- Kapitein: Rody
- Spion: Stan / Sander


Dan is dit de definitieve rolverdeling.
Nu aan iedereen het verzoek om mij via PB een begincoördinaat opgeven (dus bijvoorbeeld A1). Het aantal bommen is trouwens teruggebracht tot 1.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Iedereen heeft een mooi beginplekje gekozen. Loting heeft bepaald dat Stefan zich als eerste mag verplaatsen. Je kunt alle kanten op (links, rechts, boven, onder). Je mag je zet doorgeven in dit topic.

Alvast de volledige volgorde van zetten:
- Stefan
- Sander
- Rody
- Zygobas
- Stan
- Davey
- Aron
- Firebas
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga naar onderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daarmee worden in 1 klap Davey en Firebas uit het spel geknikkerd; voor jullie zit deze opdracht er al bijzonder snel op :P

Sander mag als volgende en kan naar boven of naar rechts
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 12:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ga naar rechts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sander belandt op hetzelfde vakje als Stan, en aangezien ze beiden spion zijn, moeten jullie allebei het spel verlaten. Na 2 zetten is het deelnemersveld al gehalveerd, en weten we al dat het geen spion of majoor zal zijn die het langste overleeft.

Rody mag als volgende en kan naar links, naar rechts of naar beneden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga naar rechts
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zygobas is next, en kan naar links, boven of beneden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 08:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga naar boven
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan gaat de beurt naar Aron, de enige nog levende deelnemer die nog niet heeft mogen zetten. Je kan alle kanten op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 20:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ga rechts
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daarmee stuit je helaas op de bom. Nog 3 kandidaten in het spel (die allen een ander geldbedrag vertegenwoordigen); Stefan mag zetten en kan alle kanten op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verhuis naar rechts
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rody weer aan de beurt; je kan alleen naar links of naar onderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik ga naar links
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic