Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MIsschien was Jean Marc wel de mol en kon hij de stress niet aan dus is hij naar huis gegaan en is er dus gewisseld van mol en heet de aflevering daarom Wisseltruc :surrender: :surrender: :surrender: maar dat lijkt me niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
MIsschien was Jean Marc wel de mol en kon hij de stress niet aan dus is hij naar huis gegaan en is er dus gewisseld van mol en heet de aflevering daarom Wisseltruc :surrender: :surrender: :surrender: maar dat lijkt me niet


Gewoon een seizoen WIDM zonder mol volmaken :lol:

Maar Olcay die steeds moet pissen, geld in de envelop liet zitten tijdens de opdracht op de markt...die shit zou wel snel obvious gaan worden hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is inderdaaad veel te obvious. Vind haar ook echt ontzettend irritant ook en dan komt ze ook nog by far het meest aan het woord. Dat ze er maar snel uit mag vliegen, eng mens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was trouwens ook vet sneu voor Ron :lol: en dan ook nog eens allemaal op de verkeerde plek zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neig nu nog naar Emilio (Alleen zou je als mol niet roepen dat het geld niet dubbel gestapeld moet worden) en Loes. Jan, Olcay en Ruben zie ik totaal niet als mol.

Dat die opdracht in het theater zou mislukken was van te voren al te verwachten. Bij het 2e smsje kon je al raden dat, doordat ze het 1e smsje negeerde, de opdacht zou mislukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 19:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind het best een sterk seizoen tot nu toe. Ook gave beelden/shots tussendoor.

Ik kan nu nog geen mol aanwijzen, daarvoor heb ik te weinig gezien van de kandidaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben trouwens blij dat Bella er uit is. Raar mens met van die vreemde opvattingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ja beetje alto, net als dr vader, maar stoorde me er niet aan, zit wel energie in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Even m'n gal spuwen: wat is die Olcay een arrogant en vervelend persoon. Stelt zich debiel op in de opdrachten en loopt alleen maar te roepen dat ze beter is dan iedereen :sick: Wellicht is het een act, maar ik denk het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond die bella fantastisch! Jammer dat ze er uit is. En ja die Olcay stoor ik me ook erg aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de aflevering van gisteren vol op Ruben. Het moment dat de penningmeester de macht over een opdracht krijgt gaat hij even zichzelf als nieuwe penningmeester neerzetten... heel doordacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 16:52 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Na de aflevering van gisteren vol op Ruben. Het moment dat de penningmeester de macht over een opdracht krijgt gaat hij even zichzelf als nieuwe penningmeester neerzetten... heel doordacht.


Ik heb precies hetzelfde, maar zou het programma niet juist gewoon willen dat we dit nu denken. Ruben en Simone verdenk ik. Hoop dat Jan wint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Olcay de laatste twee afleveringen wel een stuk dragelijker weer. Wel zwaar klote dat alle leuke kandidaten er zo snel uitgaan. Nu ook Loes weer, lekker wijf en speelde het spel heel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Vind Olcay de laatste twee afleveringen wel een stuk dragelijker weer. Wel zwaar klote dat alle leuke kandidaten er zo snel uitgaan. Nu ook Loes weer, lekker wijf en speelde het spel heel tof.


Ik moest vooral heel erg lachen om die opmerken van Olcay: "Zie ik er uit als iemand die uit Waalwijk komt?!" :lol:
Wel jammer dat Loes eruit ligt. Was niet mijn mol, maar snap wel waarom veel mensen haar als mol hebben gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 20:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De afgelopen jaren heb ik telkens een mol aan kunnen wijzen (die 'toevallig' ook elke keer in de finale stond, ongeacht welke rol), maar dit jaar durf ik echt nog geen mol aan te wijzen. Vind dat er op beeld vrij weinig verdachts is te zien, de paar dingen die opvallen zijn te opzichtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stine lijkt dit keer de mol.

Hekzitter schreef:
Na de aflevering van gisteren vol op Ruben. Het moment dat de penningmeester de macht over een opdracht krijgt gaat hij even zichzelf als nieuwe penningmeester neerzetten... heel doordacht.


Lijkt me niet dat de mol zich zo in de spotlight zet. Iedereen denkt dit direct als er vervolgens zo'n opdracht komt.

Ps. Olcay had geen zin in een BH bij die auto opdracht? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:

Ps. Olcay had geen zin in een BH bij die auto opdracht? :lol:


dit viel de hele aflevering het meeste op :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Vind Olcay de laatste twee afleveringen wel een stuk dragelijker weer.

Ik vind haar echt top. Jammer dat Loes eruit is, maar die was ook wel veel te fanatiek :lol:
Net als Jan. Denk zelf dat Stine de mol is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 11:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niemand die het raar vond dat Stine volle bak aan die auto opdracht mee deed? Ze had gewoon 0 pleuro en nu plots fanatiek meedoen (Loes achterna lopen). Ze kon als kandidaat zijnde niet weten dat er ook jokers te verdienen waren. Ik was persoonlijk niet eens begonnen aan de opdracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Het is voor mij na de afgelopen aflevering inderdaad ook Stine, met Simone nog als andere mogelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Het is voor mij na de afgelopen aflevering inderdaad ook Stine, met Simone nog als andere mogelijkheid.


ja en na die laatste opdracht weet ik het zeker, 't is Stine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, Stine eruit. Haar uitstraling en alles stond me echt totaal niet aan dus blij dat ze eruit is. Vind Olcay nu samen met Jan veruit de chillste van de deelnemers, geinig hoe dat beeld ineens totaal kan omslaan.

Zat echter ook op Stine als Mol...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Stine ook geen leuke kandidaat. Was wel mijn mol helaas.
Heb nu echt geen idee wie het is. Mijn gevoel zegt:
1. Simone
2. Ruben
3. Olcay
4. Jan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 23:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Stine was mijn mol ook, maar vind het niet erg. Ik vond haar een verschrikkelijk persoon. Nu wetende dat ze niet de mol is, waarom heeft ze die opdracht waarbij ze elke keer snel die taxi moesten vinden zo fanatiek meegedaan met €0 op zak!?

Van de overgebleven kandidaten heeft Jan blijkbaar (Moltalk) het minste geld in de pot gebracht :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit al een aantal aflevering op Olcay, als zij het niet is denk ik dat het Ruben is. Ik weet niet waarom, maar de stukjes dat de kandidaten zeg maar voor de camera vertellen over opdrachten, ik vind dat Olcay alles zo apart en geheimzinnig vertelt, alleen al daardoor krijg ik het gevoel dat zij de Mol is.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic