Ha verdikke mezelf gespoillert 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat een ziek goede Mol was Jan, was er echt van overtuigd dat het Olcay was.
Dus, wie kijkt en wie verdenkt wie?
Ik heb bedacht om het dit jaar allemaal pas te gaan kijken als bekend is wie de mol is. Leek me wel een keer lachen, voor de verandering. Vond het de afgelopen jaren namelijk steeds minder boeiend allemaal.
Ikpatrickjeb wrote:Dus, wie kijkt en wie verdenkt wie?
Volg het uiteraard weer! Zit weer prachtig in elkaar. Mooie groep ook weer. En ik weet echt niet wie het zou kunnen zijn tot nu toe.patrickjeb wrote:Dus, wie kijkt en wie verdenkt wie?
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Leonie zou het kunnen zijn en Miljuschka zou ook een geweldige mol zijn, maar met die vrachtwagen opdracht deed ze juist alles perfect. We gaan het wel weer zien 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Haha dit is eigenlijk een fucking goed idee.Sarabande wrote:Ik heb bedacht om het dit jaar allemaal pas te gaan kijken als bekend is wie de mol is. Leek me wel een keer lachen, voor de verandering. Vond het de afgelopen jaren namelijk steeds minder boeiend allemaal.
Ik vind het qua 'spel' een redelijk top seizoen. Ook het feit dat er meer jokers het spel in komen, houdt de spelers gefocust. Sommige mensen hadden van mij niet persee gehoeven, iets te veel 'persoonlijkheid', maar deze aflevering had ik dat gevoel minder dan de eerste.