Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Stine was mijn mol ook, maar vind het niet erg. Ik vond haar een verschrikkelijk persoon. Nu wetende dat ze niet de mol is, waarom heeft ze die opdracht waarbij ze elke keer snel die taxi moesten vinden zo fanatiek meegedaan met €0 op zak!?

Van de overgebleven kandidaten heeft Jan blijkbaar (Moltalk) het minste geld in de pot gebracht :oh:


Heb altijd gedacht dat ze niet wist wat de andere had en dus (ook al had ze 0 euro) wou winnen om te voorkomen dat degene die anders eerste werd jokers zou krijgen.

Jan en olcay kunnen gewoon niet de mol zijn dan zou ik wel echt verbaasd zijn. Programma zelf legt teveel nadruk op alle acties van Ruben dus denk dat Simone de mol is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Stine was mijn mol ook, maar vind het niet erg. Ik vond haar een verschrikkelijk persoon. Nu wetende dat ze niet de mol is, waarom heeft ze die opdracht waarbij ze elke keer snel die taxi moesten vinden zo fanatiek meegedaan met €0 op zak!?

Van de overgebleven kandidaten heeft Jan blijkbaar (Moltalk) het minste geld in de pot gebracht :oh:

Winnaar kreeg joker(s) volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is typisch voor de makers van WIDM om verdachte dingen van een bepaalde kandidaat (die niet de mol is) heel erg uit te lichten in afleveringen. Dit seizoen is dat Ruben. Olcay is wat mij betreft de mol echt niet, maar ik zou het wel geweldig vinden mocht ze het wel zijn.

Sinds de vorige aflevering ben ik helemaal om voor Jan als mol. Dit doet me het meest denken aan het seizoen waar Kees ‘de perfecte kandidaat’ Tol de mol was. Ik krijg heel erg hetzelfde gevoel bij Jan. Wat mij betreft was de treinopdracht de doorslaggevende factor.

Simone vind ik echter ook nog erg verdacht (back-up mol), dus hoop heel erg dat zij eruit gaat in de volgende aflevering om twijfel weg te nemen. Het zou me echter niet verbazen als Olcay eruit gaat omdat ze vol op Ruben zit, maar wellicht is er wel een mogelijkheid om een vrijstelling te verdienen voor de finale in de volgende aflevering (aangezien zoiets wel vaker is gebeurd in het verleden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 01:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Winnaar kreeg joker(s) volgens mij.

Correct. Alleen wisten ze van elkaar niet wat ze hadden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat Jan de mol is, net als Ruben. Bij Stine werd constant alles uitvergroot door de regie en datzelfde gebeurd nu met Ruben. Zijn 'foutjes' zijn ook veel te obvious en iedereen heeft dat door. Een mol laat zich niet zomaar pakken.

Ik verwacht Simone, maar zie het Olcay ook nog wel zijn. Een keer een hele andere aanpak als mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom denken sommigen van jullie dat Olcay absoluut niet de Mol kan zijn?
Waarom ik denk dat ze het wel is:

- 500 euro laten zitten in envelop bij die opdracht op de markt
- Bij het woordzoekerspel riep ze wel 100x dat het woord Tbilisi gevonden moest worden terwijl die er helemaal niet tussen zat
- Ze stond meteen vooraan toen de penningmeester gekozen moest worden en had zich zelf eigenlijk al benoemd voordat iemand kon zeggen dat ‘ie ‘t er niet mee eens was
- Het lijkt steeds wel alsof ze heel fanatiek de opdrachten speelt, maar eigenlijk maakt ze er iedere keer één grote chaos van
- Waarom geeft ze een zwarte vrijstelling af aan Stine?
- Ineens naar het toilet gaan tijdens de graafopdracht
- ‘Ik laat de groep maar een beetje stuntelen’
- Bij de laatste opdracht met die pakketjes in de trein stond ze in de middelste wagon, alle pakketjes moesten door haar wagon. Ze kon daar dus makkelijk ‘foutjes’ maken. En waar was Olcay toen de andere kandidaten buiten de wagon van het uitzicht stonden te genieten toen alles gecontroleerd en goed was? Even snel 2 dozen omwisselen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het jammer vinden als Olcay de mol is, ik vind haar dan te opvallend mollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 13:04 
 
Hardtraxx Elite

Ik lijk redelijk vroeg in het programma al goed te zitten met mijn verdenking op Ruben en Simone. Jan gaat het spel winnen gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie heeft hier trouwens nog meer de WIDM app? Als iedereen zijn gebruikersnaam hieronder dropt kan ik wel een hardtraxx poule aanmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Waarom denken sommigen van jullie dat Olcay absoluut niet de Mol kan zijn?
Waarom ik denk dat ze het wel is:

- 500 euro laten zitten in envelop bij die opdracht op de markt
- Bij het woordzoekerspel riep ze wel 100x dat het woord Tbilisi gevonden moest worden terwijl die er helemaal niet tussen zat
- Ze stond meteen vooraan toen de penningmeester gekozen moest worden en had zich zelf eigenlijk al benoemd voordat iemand kon zeggen dat ‘ie ‘t er niet mee eens was
- Het lijkt steeds wel alsof ze heel fanatiek de opdrachten speelt, maar eigenlijk maakt ze er iedere keer één grote chaos van
- Waarom geeft ze een zwarte vrijstelling af aan Stine?
- Ineens naar het toilet gaan tijdens de graafopdracht
- ‘Ik laat de groep maar een beetje stuntelen’
- Bij de laatste opdracht met die pakketjes in de trein stond ze in de middelste wagon, alle pakketjes moesten door haar wagon. Ze kon daar dus makkelijk ‘foutjes’ maken. En waar was Olcay toen de andere kandidaten buiten de wagon van het uitzicht stonden te genieten toen alles gecontroleerd en goed was? Even snel 2 dozen omwisselen?


Te obvious vat het goed samen :P hetgeen niet in lijn van het programma is. Echter kunnen ze het roer qua taktiek nu volledig omgegooid hebben natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Wie heeft hier trouwens nog meer de WIDM app? Als iedereen zijn gebruikersnaam hieronder dropt kan ik wel een hardtraxx poule aanmaken.

Had al mijn punten op Stine ingezet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 22:52 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Wie heeft hier trouwens nog meer de WIDM app? Als iedereen zijn gebruikersnaam hieronder dropt kan ik wel een hardtraxx poule aanmaken.


Ik had de app, vond er niet zoveel aan. Dacht dat je meerdere tips enzo zou kunnen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verrassend dit.
Ik zet m’n geld op Jan nu, maar kan zomaar zijn dat de anderen het ook zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jan is nog steeds mijn mol. Die snoekduik, wat wederom op een ‘perfecte kandidatenactie’ leek, zorgde voor verwarring en maakte het navigeren naar andere kokers een stuk moeilijker. Dat de andere kandidaten door alle chaos en het gehaast er dan niet in slagen om de goede koker te pakken was dan ook geen verrassing.

Buiten de opdrachten zou dat ook perfect kloppen met het invullen van de test. Simone en Olcay zitten immers allebei op Ruben. Simone en Ruben hebben vragenlijsten uitgewisseld, waardoor Simone de test (op Ruben) beter maakte dan Olcay, en daardoor vloog zij eruit (Ruben is immers niet de mol). Het is overigens niet ondenkbaar dat Simone ‘per toeval’ de test slechter maakte dan Olcay, maar als je veel antwoorden al hebt, dan denk ik niet dat dat het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 20:00 
 
Hardtraxx Elite

Niet verwacht dat Simone eruit zou gaan. Denk dan mn 2e keus Ruben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de laatste uitzending zit ik vooral op Jan. Ruben als 2e optie. Olcay denk ik persoonlijk van niet, maar je weet t nooit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 03:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ruben is een slechte mol of Jan is de beste mol ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Jan is nog steeds mijn mol. Die snoekduik, wat wederom op een ‘perfecte kandidatenactie’ leek, zorgde voor verwarring en maakte het navigeren naar andere kokers een stuk moeilijker. Dat de andere kandidaten door alle chaos en het gehaast er dan niet in slagen om de goede koker te pakken was dan ook geen verrassing.

Volgens mij pakte hij ook mingeld bij die opdracht. De manier waarop hij zijn kleuren en landen noemde (kleur kleur land land ipv kleur land kleur land), doet me denken dat ie de verkeerde kleur aan het land koppelde en daar vol in door ging. We hebben als kijkers de land-kleurcombinatie van Jan ook nooit gezien. Volgens mij kon hij ook makkelijk de boot weer in toen hij in het water lag, maar door er net iets langer buiten te blijven miste de groep veel geld.

Tevens neemt Jan in elke opdracht het voortouw, waardoor er veel fout gaat. Bij de auto-opdracht is het mijns inziens bijvoorbeeld moeilijker om recht vooruit te kijken dan naast je, de afstand is groter en dat is de plek waar het water overheen komt. Jan zorgde ervoor dat de auto's tegenover elkaar het van elkaar moesten raden. Ook bij de zingopdracht probeert hij nog ervoor te zorgen dat 2 en 5 aan elkaar gekoppeld worden ipv 2 en 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Maar met het raden van de liedjes heeft hij toch geen steken laten vallen. Beeldde logisch uit, raadde ook veel van Olcay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een leuke aflevering. Voor mij niet verassend dat Simone eruit lag. Laatste 2 afleveringen was ze redelijk een einzelgänger. Hierdoor krijg je weinig informatie over de mol of over kandidaten. Dit kan nooit positief uitpakken bij de test.

Ik zit al 4 aflevering vol op Ruben en ondanks Jan zijn acties in de laatste 2 afleveringen ben ik daar nog niet van afgestapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Zou het wel bizar vinden dat Ruben als mol zijnde zich de functie van penningmeester toebedeelde zo vlak voor die twee opdrachten waarin dat belangrijk is. Ja ik snap dat je invloed wilde, maar dit heeft alle kandidaten naar jou als mol gelokt, wil je toch ook niet ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Zou het wel bizar vinden dat Ruben als mol zijnde zich de functie van penningmeester toebedeelde zo vlak voor die twee opdrachten waarin dat belangrijk is. Ja ik snap dat je invloed wilde, maar dit heeft alle kandidaten naar jou als mol gelokt, wil je toch ook niet ...


Ja dat vond ik dus ook heel wazig. Maar we zullen het zien volgende week. Als de Jan de mol is dan is dat meest geniale mol ooit en ik had niet verwacht dat ooit nog te zeggen na Kees Tol als mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 23:06 
 
Hardtraxx Elite

Overigens, JAN is de mol. Op basis van vele theorieën van de die-hards.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 00:47 
 
Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
Overigens, JAN is de mol. Op basis van vele theorieën van de die-hards.


Dus toch :D
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic