Ik vind ook de locatie waar ze dit seizoen zijn top. Super mooie beelden tussendoor.
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Zeker ja
Geen zin om te volgen dit jaar, ken meer dan de helft van het deelnemersveld niet. Maakt het toch minder leun/interessant ofzo.
Dat heb ik ieder jaar. Dit jaar ook maar 2/3 die me bekend voorkomen. Vind het juist leuker als ik niks van mensen weet.
Wat maakt dit in hemelsnaam uit? Gaat toch om het spel an sich...Svbtwee wrote:Geen zin om te volgen dit jaar, ken meer dan de helft van het deelnemersveld niet. Maakt het toch minder leun/interessant ofzo.
+1patrickjeb wrote:Dat heb ik ieder jaar. Dit jaar ook maar 2/3 die me bekend voorkomen.
Ga het wel weer volgen!
Vind dat juist mooi dat je de helft niet kent. Expeditie Robinson douwen ze vol met top BN'ers om kijkers te trekken. WIDM heeft dat niet nodig om kijkers te krijgen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Zin in 
jaaa erg veel zin in
Ken er juist dit jaar wel wat meer maar vind het ook leuk naarmate het spel vordert de kandidaten beter te leren kennen. Uiteindelijk zijn het altijd wel leuke groepen.Svbtwee wrote:Geen zin om te volgen dit jaar, ken meer dan de helft van het deelnemersveld niet. Maakt het toch minder leun/interessant ofzo.
Is er trouwens iets van een poule ofzo? Zou ik me wel graag bij willen aansluiten.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
@ Danny
Alcoholische versnaperingen & WIDM bij mij vanaf zaterdag gr.
Alcoholische versnaperingen & WIDM bij mij vanaf zaterdag gr.
Heerlijk begin van een nieuw seizoen, met een leuke twist op het begin!
Ik vond Ron één van de interessantste kandidaten, flikkert hij er de eerste aflevering al uit...
Het is toch duidelijk te zien aan de opdrachten (van de laatste jaren) dat er moet bespaard worden bij de NPO. Vroeger waren de opdrachten toch vaak wat spectaculairder. Ik kijk het programma eigenlijk meer voor de opdrachten dan te achterhalen wie nu daadwerkelijk de mol is.
Deze start was wel leuk , maar je mist toch die eerste groepsdynamica.
Het is toch duidelijk te zien aan de opdrachten (van de laatste jaren) dat er moet bespaard worden bij de NPO. Vroeger waren de opdrachten toch vaak wat spectaculairder. Ik kijk het programma eigenlijk meer voor de opdrachten dan te achterhalen wie nu daadwerkelijk de mol is.
Volgens alle facebookhuismoeders komt hij toch terug dus geen zorgensimon10pont wrote:Ik vond Ron één van de interessantste kandidaten, flikkert hij er de eerste aflevering al uit...
Leuke aflevering inderdaad, blij dat het weer terug is op tv
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Na een paar seizoenen gemist te hebben dit seizoen maar eens goed volgen. Jammer dat Ron er uit ligt, een van de weinige die ik kende. Verder verdenk ik die Jean-Marc. Waarom, tja kleine dingen...
Ik kijk het voor het eerst sinds 2009 (volgens mij) dus ben weer erg benieuwd. Was inderdaad een leuk begin 
Top twist in het begin. Vroeg me al af waarom sommige deelnemers in een t-shirt liepen en sommigen met een jas aan, maar had dit er niet achter gezocht.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Besparen? Ze begonnen allemaal in een verschillend land om vervolgens naar Georgië te moeten vliegensimon10pont wrote:Ik vond Ron één van de interessantste kandidaten, flikkert hij er de eerste aflevering al uit...
Fantastische seizoensopener! Wellicht wel de beste ooit.
Jammer van Ron ja. Geloof niet dat hij erg gespreid had in zijn test. Tja in hoever heb je dan verstand van het spelletje?
Bij zijn aankondiging zei hij wel dat hij zou spreiden bij de test.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Je bent dan ook wel de meest achterlijke als je dat niet doet, zeker in een situatie als dit.
Wat een aflevering weer. Jammer dat er geen echte executie is geweest. Nu weet je toch weer niet wie er in de goede richting zit en wie niet.
Zit nu vol richting Olgay en Loes. Ook klein beetje bij Emilio, maar die was deze aflevering redelijk afzijdig. Titel was overigens wisseltruc en Olgay was de enige die tijdens de graafmachine opdracht wisselde van voertuig. Vond ik vrij opvallend.
Zit nu vol richting Olgay en Loes. Ook klein beetje bij Emilio, maar die was deze aflevering redelijk afzijdig. Titel was overigens wisseltruc en Olgay was de enige die tijdens de graafmachine opdracht wisselde van voertuig. Vond ik vrij opvallend.
Misschien had dat ook meer te maken met die wisselingen allemaal tijdens dat theater want dat was ook echt heel chaotisch..Hekzitter wrote:Titel was overigens wisseltruc en Olgay was de enige die tijdens de graafmachine opdracht wisselde van voertuig. Vond ik vrij opvallend.
Ja dat ook! Het was sowieso een heel chaotische aflevering in het algemeen.Koen wrote:Misschien had dat ook meer te maken met die wisselingen allemaal tijdens dat theater want dat was ook echt heel chaotisch..Hekzitter wrote:Titel was overigens wisseltruc en Olgay was de enige die tijdens de graafmachine opdracht wisselde van voertuig. Vond ik vrij opvallend.