Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 19:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind ook de locatie waar ze dit seizoen zijn top. Super mooie beelden tussendoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag beginnen we weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen zin om te volgen dit jaar, ken meer dan de helft van het deelnemersveld niet. Maakt het toch minder leun/interessant ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb ik ieder jaar. Dit jaar ook maar 2/3 die me bekend voorkomen. Vind het juist leuker als ik niks van mensen weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 14:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Geen zin om te volgen dit jaar, ken meer dan de helft van het deelnemersveld niet. Maakt het toch minder leun/interessant ofzo.

Wat maakt dit in hemelsnaam uit? Gaat toch om het spel an sich...

patrickjeb schreef:
Dat heb ik ieder jaar. Dit jaar ook maar 2/3 die me bekend voorkomen.

+1

Ga het wel weer volgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat juist mooi dat je de helft niet kent. Expeditie Robinson douwen ze vol met top BN'ers om kijkers te trekken. WIDM heeft dat niet nodig om kijkers te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

Zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanavond om 21:15 begint MolTalk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaaa erg veel zin in :yay:

Svbtwee schreef:
Geen zin om te volgen dit jaar, ken meer dan de helft van het deelnemersveld niet. Maakt het toch minder leun/interessant ofzo.


Ken er juist dit jaar wel wat meer maar vind het ook leuk naarmate het spel vordert de kandidaten beter te leren kennen. Uiteindelijk zijn het altijd wel leuke groepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er trouwens iets van een poule ofzo? Zou ik me wel graag bij willen aansluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

@ Danny

Alcoholische versnaperingen & WIDM bij mij vanaf zaterdag gr. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 23:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk begin van een nieuw seizoen, met een leuke twist op het begin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 00:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond Ron één van de interessantste kandidaten, flikkert hij er de eerste aflevering al uit...

Het is toch duidelijk te zien aan de opdrachten (van de laatste jaren) dat er moet bespaard worden bij de NPO. Vroeger waren de opdrachten toch vaak wat spectaculairder. Ik kijk het programma eigenlijk meer voor de opdrachten dan te achterhalen wie nu daadwerkelijk de mol is.

Deze start was wel leuk , maar je mist toch die eerste groepsdynamica.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik vond Ron één van de interessantste kandidaten, flikkert hij er de eerste aflevering al uit...



Volgens alle facebookhuismoeders komt hij toch terug dus geen zorgen

Leuke aflevering inderdaad, blij dat het weer terug is op tv :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 02:34 
 
Hardtraxx Elite

Na een paar seizoenen gemist te hebben dit seizoen maar eens goed volgen. Jammer dat Ron er uit ligt, een van de weinige die ik kende. Verder verdenk ik die Jean-Marc. Waarom, tja kleine dingen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk het voor het eerst sinds 2009 (volgens mij) dus ben weer erg benieuwd. Was inderdaad een leuk begin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 11:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Top twist in het begin. Vroeg me al af waarom sommige deelnemers in een t-shirt liepen en sommigen met een jas aan, maar had dit er niet achter gezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Ik vond Ron één van de interessantste kandidaten, flikkert hij er de eerste aflevering al uit...

Het is toch duidelijk te zien aan de opdrachten (van de laatste jaren) dat er moet bespaard worden bij de NPO. Vroeger waren de opdrachten toch vaak wat spectaculairder. Ik kijk het programma eigenlijk meer voor de opdrachten dan te achterhalen wie nu daadwerkelijk de mol is.

Deze start was wel leuk , maar je mist toch die eerste groepsdynamica.


Besparen? Ze begonnen allemaal in een verschillend land om vervolgens naar Georgië te moeten vliegen :lol: dat is alles behalve kostenefficiënt.

Fantastische seizoensopener! Wellicht wel de beste ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van Ron ja. Geloof niet dat hij erg gespreid had in zijn test. Tja in hoever heb je dan verstand van het spelletje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij zijn aankondiging zei hij wel dat hij zou spreiden bij de test.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Je bent dan ook wel de meest achterlijke als je dat niet doet, zeker in een situatie als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een aflevering weer. Jammer dat er geen echte executie is geweest. Nu weet je toch weer niet wie er in de goede richting zit en wie niet.
Zit nu vol richting Olgay en Loes. Ook klein beetje bij Emilio, maar die was deze aflevering redelijk afzijdig. Titel was overigens wisseltruc en Olgay was de enige die tijdens de graafmachine opdracht wisselde van voertuig. Vond ik vrij opvallend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Titel was overigens wisseltruc en Olgay was de enige die tijdens de graafmachine opdracht wisselde van voertuig. Vond ik vrij opvallend.


Misschien had dat ook meer te maken met die wisselingen allemaal tijdens dat theater want dat was ook echt heel chaotisch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Hekzitter schreef:
Titel was overigens wisseltruc en Olgay was de enige die tijdens de graafmachine opdracht wisselde van voertuig. Vond ik vrij opvallend.


Misschien had dat ook meer te maken met die wisselingen allemaal tijdens dat theater want dat was ook echt heel chaotisch..


Ja dat ook! Het was sowieso een heel chaotische aflevering in het algemeen.
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic