Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Chukkels schreef:
Het is een ABC'tje en er was geen enkel woord goed met haar letters: Sofie!

Dat ging echter al bij Tygo fout...je denkt toch niet dat de medekandidaten gezellig bij die hint meehelpen? xd

Weet ik, was ook niet als hint bedoeld. Maar het wordt mij steeds duidelijker waarom Sofie de mol is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta sinds aflevering 2 al op Aaf, met Jan-Willem als 2e. Ook deze keer weer wat dingetjes gezien, maar los vaak liever mijn eigen mysteries op haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 00:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Weet niet waarom maar ik blijf nog steeds een beetje op Freek, Jan Willem en Aaf op een gedeelde 2e plek. Maarja volgende week kan alles weer anders zijn.

En kan iemand me uitleggen waarom deze aflevering Jennifer heette? Ik ben niet zo scherp op die hints zoals jullie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit met mijn mol-poule ook nog op Sofie, Aaf staat bij mij op nummer 2 als mol. Vaak is de mol iemand die zich een beetje op de achtergrond houdt, en daar zijn die 2 wel redelijk goed mee bezig.

Ik vind het trouwens leuk hoe Tygo is voor de camera als die in zijn eentje is, ik hoop dat hij lang in het spel blijft. Ik heb hem bij mijn mol-poule als winnaar, en dat zie ik hem ook wel worden eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tygo speelt het inderdaad als een held, helemaal mee eens xd kan eigenlijk gewoon de mol niet zijn, maar zou wel heel geniaal zijn als een keer zo iemand ook daadwerkelijk de mol is :P mag van mij er ook lang inblijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 01:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Davey, Sofie op de achtergrond? Dat vind ik nou juist wel meevallen, ze is best wel 'bezig' de hele tijd. Dan denk ik eerder aan Freek of Suzan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jan-Willem nog steeds als hoofdverdachte. Aaf op een 2e plek, al moet ik zeggen dat sofie wel aan de aparte kant bezig is.

De hints uit het programma wijzen vaak naar Aaf en JW, dus moet haast wel 1 van die 2 zijn. Ook het ABC'tje is al voor de zoveelste keer teruggekomen in dit seizoen, wat natuurlijk weer op Aaf wijst zoals Lyst zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik blijf gewoon bij Aaf. Alleen Susan of Jan-Willem zou eventueel ook nog kunnen, de rest is voor mij in principe duidelijk niet de mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VanAAF!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neeeeeeeeeee kijkvoer eruit :cry:

Jan Willem heeft voor mij trouwens Aaf ingehaald voor hoofdverdachte. Maar waar eigenlijk iedereen vandaag mee bezig is geweest...belachelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Damn Jennifer had toch Aaf als hoofdmol? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verdenk Susan telkens meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ook, maar het wordt ons wel moeilijk gemaakt dit seizoen, zooooveel verdachte dingen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag voor het eerst gekeken. Bijgepraat door wat vrienden. Tigo is een reller, wat een held haah :lol:

Die oudere vrouw is de mol, ze gaat zomaar linksaf en die knakker wil rechtdoor. Ze wist dat het dan fout ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 00:27 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Damn Jennifer had toch Aaf als hoofdmol? :(


Klopt, maar dat betekend natuurlijk niet meteen dat ze ook alle vragen in de test goed had.

Laatste jaren bleek de persoon die ik als eerste verdacht uiteindelijk ook de mol te zijn.(ik switchte altijd na verloop van tijd).
Aaf was wel m'n hoofdverdachte, maar ik merk dat ik Sophie, Susan en Jan-Willem ook wel vaak verdachte dingen zie doen. Moeilijk, moeilijk dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 00:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sophie is te druk bezig met in het spel blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 04:05 
 
Hardtraxxer

Ik zat al vanaf aflevering 1 op Jan-Willem, voornamelijk doordat hij met z'n zaklamp het woordje MOL schreef, maar ook door al zijn molstreken gedurende de afleveringen, maar nu weet ik het toch bijna wel zeker.

Hij zegt het deze aflevering zelf: "Al mijn verdachten zijn afgevallen, Maurice - die ging naar huis, Owen - die ging naar huis, Daphne - die ging naar huis". Vervolgens stemt hij op Jennifer, die vervolgens naar huis gaat.
Wie kan er 5 afleveringen een test maken gebaseerd op degene die eruit gaat, zonder er zelf eruit te gaan?
Juist! De mol!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 11:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zie Jan-Willem er ook nog wel voor aan om het publiek compleet voor de gek te houden. Hij weet als presentator van de Roodshow hoe mensen naar dit programma kijken. Misschien stemt hij wel op heel iemand anders, maar wil hij zich verdacht maken bij het TV kijkend publiek door te doen alsof hij op mensen stemt die eruit vliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:36 
 
Hardtraxxer

Dat is uiteraard goed mogelijk, maar dat gaat mij een stap te ver, welke informatie is dan nog wel te vertrouwen?
Het is niet alleen dat Jan-Willem het naar de camera opbiecht, maar ook dat het beeldmateriaal laat zien dat hij stemt op Jennifer.
Dan hebben we dus een combinatie van een liegende deelnemer plus een regie die daarin mee gaat.
Het zou zo maar kunnen, 'niet is wat het lijkt', maar ik geloof er niet in. Dat kan echter ook komen door mijn tunnelvisie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Heb de aflevering net terug gekeken, geweldige opdrachten weer! Tygo doet mij aan alle punten denken aan Dennis en Kees, gewoon gek doen, grote bek hebben en geen geld verdienen.

In het begin zat ik nog op Freek alleen begin steeds meer naar Tygo te neigen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tygo heeft meer geld binnen gebracht dan bijv Jan Willem of Freek volgens mij, dat varen deed ie ook wel erg goed. Ik denk niet dat hij het is.

Mijn mol (Freek) zit er in ieder geval nog in, maar Jan Willem komt wel erg in de buurt. Als ik de test zou moeten maken had ik 60/40 gedaan :P

Oja en ik kijk niet meer gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had net vóór het einde van de vorige aflevering in een keer het gevoel dat Jennifer een goede kans maakte, vandaar dat ik ook tegen mijn ouders zei 'Aaf/Jennifer staat op mijn gedeelde 1ste plaats', maar nee hoor xd. Nu dus weer Aaf op 1 en Susan op 2. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen die er zo zeker van was dat het Aaf was, met dat ABC-hintje steeds en alles erbij dat ze zo weinig geld inbracht of nutteloze opmerkingen maakte..
Blijkbaar was ze gewoon echt een waardeloze speelster in het spel haha xd

Ik blijf erbij dat Jan-Willem de mol is.
Ook al had hij nu 2 jokers ingezet, ik kan niet geloven dat hij er nog steeds in zit.
Hij heeft tenslotte ELKE KEER degene die naar huis moest gekozen als zijn mol. Dan moet hij die tests toch allemaal grandioos verkeerd ingevuld hebben en had hij allang zelf een keer naar huis gestuurd moeten worden..?

EDIT: wel érg jammer dat we nu 2 weken geen aflevering hebben op TV ivm Olympische Spelen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Sophie kan je ook wel afschrijven na het spotten van JW.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf het begin af aan op Freek, met na een paar afleveringen Susan ook als kandidaat.
Sowieso Tygo en Sophie geen mol en anders spelen ze het geniaal. Jan-Willem zou het ook wel kunnen zijn, maar verdenk ik niet echt.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic