Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten wat ik denk...die melodie aan het eind bracht toch weer Art of Fighters - Nirvana of Noise naar boven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 11:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
wootum schreef:
Chukkels schreef:
Sophietje, Sophietje, Sophietje, wat heb je lopen mollen vandaag! :D

Overduidelijk. Bij die proef met het roeien zag je op een gegeven moment een roeispaan achter Tygo gewoon op de rand liggen. En alleen Sophie zat achter hem.

Idd, Sophie zit natuurlijk met opzet achterin, zodat niemand haar kan zien, behalve Aaf en die is toch zo gericht op de trommel of de andere boot dat ze niet kijkt naar wat de anderen doen. En natuurlijk was een geweldige kans om mee te gaan met Freek met het voorstel. Zelf kan ze als mol nooit met zoiets komen, want dat is verdacht, maar doordat het Freek z'n voorstel was haalt ze de aandacht van haar af. Ze wist immers dat het geld volledig uit de pot moest, omdat de kans was dat het verdubbeld zou worden.

Afgelopen week trouwens een goede ronde gehad, 70 punten woei! Na het dramatische begin toch weer wat opgekrabbeld. :D

Ik ben geen roei-expert, maar als Aaf trommelt, dan zitten er dus 7 te roeien. Dan ga je dus nooit recht. De achterste lijkt me dus de stuurvrouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was voor mij niet echt een aflevering waar ik veel uit kon halen of dingen mij opvielen. Ja overdreven opvielen zoals die telefoon laten vallen of zeggen dat je het niet kan verstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ben geen roei-expert, maar als Aaf trommelt, dan zitten er dus 7 te roeien. Dan ga je dus nooit recht. De achterste lijkt me dus de stuurvrouw.

Nee, achterin zat zo'n Chinees gozertje die zorgde voor de balans en zat te sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik nog wel wil weten he, wat zat er in dat koffertje. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 11:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Lyst schreef:
Ik ben geen roei-expert, maar als Aaf trommelt, dan zitten er dus 7 te roeien. Dan ga je dus nooit recht. De achterste lijkt me dus de stuurvrouw.

Nee, achterin zat zo'n Chinees gozertje die zorgde voor de balans en zat te sturen.

Dat viel mij ook meteen op maar nu ik dat moment even terugkijk zit Sophie gewoon in het midden van de boot en is zij de stuurvrouw :P


Steffnov schreef:
Buiten wat ik denk...die melodie aan het eind bracht toch weer Art of Fighters - Nirvana of Noise naar boven ^^

Daar moest ik ook meteen aan denken haha


Overigens ik vond dat Aaf ook maar een rare actie had, vertellen dat er een zogenaamde trein onder het water was die dan sneller dan de veerboot moest zijn wat het andere team helemaal niet had gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaf was heel vaag bezig. Ook was in haar intro die glazen met die omgekeerde cijfers te zien. Hier had iemand op Fok een theorie over: http://forum.fok.nl/topic/2059708/11/25#135300700
Ver gezocht natuurlijk, maar je weet maar nooit.

Bij de intro van Jan-Willem zag je 'zwarte vrijstelling', iets anders, toen de zwarte vrijstelling met daarop 'De Mol' en toen kwam zijn naam en gezicht. Ook weer ver gezocht, maar doordat ik hem al sinds het begin verdenk, krijg ik toch argwaan :P

Jan Willem is voor mij nog de duidelijkste mol, maar toch begin ik nu te twijfelen met Aaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn, dat met die cijfers is wel heel ver gezocht. Maar ik denk wel dat daar een hint ofzo in zit. Vast iets met AM 8:15.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zag daarstraks een ouder filmpje van datzelfde gebouw en toen stonden die cijfers er ook al. Zal wel heel toevallig zijn dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag net ergens staan dat die getallen veel betekenis hebben in China qua gebeurtenissen.
Citaat:
1841 is het jaartal dat Engeland Hong Kong ingenomen heeft.

625 is het jaartal van de trouwerij van Wencheng. Een (!)boeddhistische Chinese princes, die China met Tibet verbond. Ik had er nog nooit van gehoord, meer info hier. Tegenwoordig verzet China zich hevig tegen het Tibetaanse boeddhisme zoals we allemaal weten.

AM 8:15 is de tijd dat de bom op Hiroshima afgevuurd werd. Een minuut later explodeerde deze.

1921 is het jaartal waarin de Chinese Communistische partij werd opgericht.


De beste theorie tot nu toe:
In de aflevering "Schijnbeweging" is te zien hoe Jan Willem met het schijnen MOL schrijft. En als je de titel van de aflevering letterlijk neemt dan is het schijnen met een lamp en een beweging maken. Dat doet hij dus. En daarna zegt hij iets van: ik heb mezelf kenbaar gemaakt.
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar heb je zeker een punt xd, zal eens meer op Jan Willem gaan letten dan, maar ik denk nog steeds dat Aaf de mol is :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
De beste theorie tot nu toe:
In de aflevering "Schijnbeweging" is te zien hoe Jan Willem met het schijnen MOL schrijft. En als je de titel van de aflevering letterlijk neemt dan is het schijnen met een lamp en een beweging maken. Dat doet hij dus. En daarna zegt hij iets van: ik heb mezelf kenbaar gemaakt.
:worship:

1 van de redenen waarom ik al sinds het begin op hem zit :P
Ook toen hij op het dak kwam in dat gebouw, waren er nog andere bezig met een opdracht, dus de tijd liep al. Vervolgens eerst naar jokers zoeken, terwijl de mol weet dat die er niet zijn, en dan nog in de laatste minuut het touw naar beneden gooien vol met knopen, terwijl de mol weet dat die knopen er eerst uit moeten. Ze hebben ook minuten lopen zoeken naar dat touw, wat totaal niet moeilijk te vinden was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De meeste hints zijn inderdaad tegen hem, echter als je in de afgelopen aflevering kijkt op wie iedereen zit, dan Jan-Willem nergens in de top3. Ik vind het ook te gewaagd om degene die de Roodshow presenteerde als Mol te kiezen. Ik blijf lekker in mijn tunnelvisie op Aaf zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
en dan nog in de laatste minuut het touw naar beneden gooien vol met knopen, terwijl de mol weet dat die knopen er eerst uit moeten.


Hij had toch gewoon te weinig tijd om het nog verder uit de knoop te halen, en je hoeft toch geen mol te zijn om te begrijpen dat het touw langer wordt als de knopen eruit gaan :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
patrickjeb schreef:
en dan nog in de laatste minuut het touw naar beneden gooien vol met knopen, terwijl de mol weet dat die knopen er eerst uit moeten.


Hij had toch gewoon te weinig tijd om het nog verder uit de knoop te halen, en je hoeft toch geen mol te zijn om te begrijpen dat het touw langer wordt als de knopen eruit gaan :P.

Nee, maar ze hadden 7 minuten de tijd en de laatste minuut gaan ze pas wat met dat touw doen, onder het motto van 'Eerst jokers zoeken' van JW. Als je in de laatste minuut dat touw nog naar beneden gooit, weet je als mol dat het toch niet meer gaat lukken, maar laat je toch zien dat je probeert het geld te pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt me niet dat de redactie zo'n makkelijke aanwijzing als die van dat schijnen laat zien op tv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat programma heet Moltalk toch? Dan praat je idd met de mol. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie JW er als fanatiek volger van het programma ook wel voor aan om dit soort acties van tevoren in te studeren zodat hij zichzelf verdacht maakt bij de kijkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik zie JW er als fanatiek volger van het programma ook wel voor aan om dit soort acties van tevoren in te studeren zodat hij zichzelf verdacht maakt bij de kijkers.

En dan werkt het programma mee door het de titel Schijnbeweging te geven? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
En dan werkt het programma mee door het de titel Schijnbeweging te geven? :P

Gister was de titel 'Zware keuze' en kon je dat ook zien als de keuze van de tassen en de keuze aan het einde van 'Wie laat ik z'n scherm zien' :P Elke aflevering zijn er wel meerdere mogelijkheden hoe je de titel kan oppakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Firetrap schreef:
Ik zie JW er als fanatiek volger van het programma ook wel voor aan om dit soort acties van tevoren in te studeren zodat hij zichzelf verdacht maakt bij de kijkers.

En dan werkt het programma mee door het de titel Schijnbeweging te geven? :P


Ja, waarom niet? Als iemand wil misleiden dan is het de WIDM-redactie wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 06:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

barry
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een ABC'tje en er was geen enkel woord goed met haar letters: Sofie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Het is een ABC'tje en er was geen enkel woord goed met haar letters: Sofie!

Dat ging echter al bij Tygo fout...je denkt toch niet dat de medekandidaten gezellig bij die hint meehelpen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 23:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

ABC Aaf Brandt Corstius :thumbup:
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic