Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jan-Willem heeft 5 keer op rij degene verdacht die er uit is gegaan. Aflevering van vandaag heette 5 op een rij.
Maar ik blijf op Sophie omdat ik anders nooit meer het spel kan winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin tunnelvisie te ontwikkelen... Hatelijk dit, voor elk goed ding van Sofie verzin ik wel weer een tegenargument, grrrrrrrr.......... Maar ze blijft mijn mol!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jan-Willem
End of story
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is bijna te duidelijk dat het Jan Willem is omdat hij elke keer stemt op degene die er uit gaat. :lol:
Te makkelijk voor het programma eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja goed, ze kunnen veel manipuleren maar JW weet ook niet van tevoren wie er uit vliegt, dus dát zie ik dan weer net niet als hint :P Desondanks zit ik wel nog steeds op JW
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel als Jan Willem als laatste elke keer de test invult als hij al te horen heeft gekregen wie er uit gaat op basis van de test. Of als ze met hem voor elke kandidaat die er uit gaat een test opnemen. En dan later er zo in plakken. Maar als gewone kandidaat kan dat toch bijna niet meer?
2 keer stemmen op degene die er uit gaat, oke. 3 keer, is al heel vreemd. 4 keer is haast onmogelijk. En 5 keer bestaat bijna niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 15:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kut! Ik voelde het natuurlijk al een beetje aankomen na het vertrek van Jennifer die redelijk veel op Aaf inzette.
Nouja, dan denk ik dat het Susan is. Of Jan-Willem moet zo'n goede mol zijn, dat (volgens mij) helemaal niemand op hem zit. Er gaat overigens ook nog wat gebeuren met het geld dat opgestuurd is, want Susan zei toen het geld opgestuurd was, nu kan er in ieder geval niets meer mee gebeuren en de manier waarop ze dat zei klonk voor mij heel erg als een leugen. Sofie en Tygo staan in de finale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Wel als Jan Willem als laatste elke keer de test invult als hij al te horen heeft gekregen wie er uit gaat op basis van de test. Of als ze met hem voor elke kandidaat die er uit gaat een test opnemen. En dan later er zo in plakken. Maar als gewone kandidaat kan dat toch bijna niet meer?
2 keer stemmen op degene die er uit gaat, oke. 3 keer, is al heel vreemd. 4 keer is haast onmogelijk. En 5 keer bestaat bijna niet. :P


Dan moet er wel sprake zijn van héle erge manipulatie van het productieteam, dat het gewoon niet leuk meer is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Kijk de foto op kop. Dan zie je mol staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Kut! Ik voelde het natuurlijk al een beetje aankomen na het vertrek van Jennifer die redelijk veel op Aaf inzette.
Nouja, dan denk ik dat het Susan is. Of Jan-Willem moet zo'n goede mol zijn, dat (volgens mij) helemaal niemand op hem zit. Er gaat overigens ook nog wat gebeuren met het geld dat opgestuurd is, want Susan zei toen het geld opgestuurd was, nu kan er in ieder geval niets meer mee gebeuren en de manier waarop ze dat zei klonk voor mij heel erg als een leugen. Sofie en Tygo staan in de finale.


Dat komt op jou over omdat dat zo gemonteerd werd met een slowmo toen ze er een lachje vanaf deed en een sfeerverhogend muziekje erbij. Ik denk dus niet dat je daar iets achter moet zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook terug gekeken. Dacht toch echt dat aaf de mol was xd, dan staat nu JW bij mij op 1, Susan (hoe geweldig zou het zijn als zij de mol is) op 2 en Sofie staat bij mij op 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 01:25 
 
Hardtraxx Veteran

Aaf er dus uit. Ik verdenk JW en Susan het meest, maar met 5 op een rij een het 'MOL' shirt zou het mijns inziens té duidelijk zijn dat hij de mol is. Susan houdt zich meer op de achtergrond, zonder dat ze echt geld in de pot brengt.
Tygo is voor mij in ieder geval niet de mol, die is zo fanatiek met het spel bezig. Als hij wel de mol is dan heeft hij het wel heel sterk gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 16:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoezo heeft ie het dan goed gespeeld, hij brengt alleen maar geld in de pot xd Of er moet aan het einde een twist komen waardoor het verdwijnt.

Ik verdacht Freek het meest en daarna JW en daar blijf ik bij, al zijn die hints richting JW wel heel obvious :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hoezo heeft ie het dan goed gespeeld, hij brengt alleen maar geld in de pot xd Of er moet aan het einde een twist komen waardoor het verdwijnt.

Ik verdacht Freek het meest en daarna JW en daar blijf ik bij, al zijn die hints richting JW wel heel obvious :P


Ik bedoel sterk gespeeld als in het zich totaal niet verdacht maken. Naja als ik de mollenstreken aan het einde te zien krijg, dan sla ik mezelf toch weer voor m'n kop omdat ik waarschijnlijk overduidelijke streken compleet gemist heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 02:29 
 
Hardtraxxer

Erg jammer dat Jan-Willem nu zo uitgelicht wordt, ik ga hem er juist minder door verdenken omdat ik het gevoel het dat de regie de verdenking van JW teveel probeert te forceren. Hij staat echter wel vaak op exact te juiste plekken om eens flink te mollen, zoals die auto die opeens uitvalt, was weer een schoolvoorbeeld mollen.

1.JW
2.Sofie

Nu 3 weken wachten op de volgende aflevering :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 04:06 
 

Jan-Willem voor mij ook.
Om alle boven genoemde argumenten eigenlijk, shirtje op de kop, 5 keer stemmen op degene die er uitgaat (naam vd aflevering was ook '5 op een rij'), plus dat in elk introductiefilmpje te zien is: de mol staat niet graag in de schijnwerpers en hij de enige is die niet op tv te zien is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De programmamakers gaan echt niet JW zo overduidelijk in de spotlights zetten. Ze willen juist dat iedereen op JW zit, maar het is gewoon Sofie. Of Suzan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
De programmamakers gaan echt niet JW zo overduidelijk in de spotlights zetten. Ze willen juist dat iedereen op JW zit, maar het is gewoon Sofie. Of Suzan.

Zou je haast zeggen ja. Mja het is bijna onmogelijk dat een normale kandidaat 5 keer op rij stemt op degene die er uit gaat, lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Welnee, het is mij ook eens overkomen bij een online-editie. Ligt eraan in hoeverre je spreid en wat het stemgedrag van de andere kandidaten is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk is het mogelijk. Alles is mogelijk. Maar het is wel heeeeeel toevallig. Nja we gaan t vanzelf zien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is nu wel overduidelijk dat Jan-Willem het niet is. Jammer van de actie. Suzan... wat doe je me toch aan? Nee, ik blijf in m'n tunnelvisie toch maar op Sofie. Al is het misschien tegen beter weten in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al zit ik nog steeds op Jan-Willem, toch begin ik heel goed te letten op sofie. Ook tijdens dat spel in die stad dat ze elkaar moesten zoeken en niemand sofie kon vinden, zag je een auto met mensen die zwaaide en in de weerspiegeling zag je Sofie staan. Toen de auto voorbij was zag je die man (Niet Tygo/JW, maar die andere) in z'n karretje rondkijken. Sofie en hij stonden dus vlakbij elkaar en niet gevonden.

Jan-Willem had als mol zijnde bovenop die wind ding ook het geld de lucht in kunnen gooien zonder dat het uitgezonden werd en dat ze het pas in de laatste aflevering zouden laten zien. Als mol zijnde zou hij ook weten wat de functie is van die oranje, dus had hij gezorgd dat die nooit volledig zou worden ingeleverd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ook al zit ik nog steeds op Jan-Willem, toch begin ik heel goed te letten op sofie. Ook tijdens dat spel in die stad dat ze elkaar moesten zoeken en niemand sofie kon vinden, zag je een auto met mensen die zwaaide en in de weerspiegeling zag je Sofie staan. Toen de auto voorbij was zag je die man (Niet Tygo/JW, maar die andere) in z'n karretje rondkijken. Sofie en hij stonden dus vlakbij elkaar en niet gevonden.

Jan-Willem had als mol zijnde bovenop die wind ding ook het geld de lucht in kunnen gooien zonder dat het uitgezonden werd en dat ze het pas in de laatste aflevering zouden laten zien. Als mol zijnde zou hij ook weten wat de functie is van die oranje, dus had hij gezorgd dat die nooit volledig zou worden ingeleverd.

Als Suzan de mol is, dan wist zij natuurlijk dat ze het oranje ding moest voltooien. Ze wist natuurlijk ook wie de oranje stukjes had, dus achter Sofie hoefde zij niet aan.

Echter... De mol wil altijd zo min mogelijk spelers in het spel hebben. Dus dan zou je hem niet willen voltooien of gewoon 2000 euro verdienen.

Ik denk trouwens ook dat de Mol de windmolenopdracht zou willen uitvoeren. Suzan deed er alles aan om te benadrukken hoe eng het wel niet was en ging precies naast Jan-Willem zitten, in de hoop om hem rechtsom te laten keren. Hoe wist zij dat Jan-Willem dit in zijn filmpje heeft gezien? De verdenkingen gaan steeds meer richting Suzan dan naar Sofie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoewel mijn blik op JW inderdaad is afgezwakt (en op Suzan juist versterkt), is het inleveren van die oranje partjes natuurlijk geen probleem, júist bij een speler waarvan je weet dat die toch het liefst de groep bij elkaar houdt en dus niet voor het geld gaat.

Maar goed, Tycho is het sowieso niet, Freek kan ik ook niet geloven dat het is, maar die andere 3...damn :P

@ Chuk
De mol wil juist zo weinig mogelijk geld in de pot :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
@ Chuk
De mol wil juist zo weinig mogelijk geld in de pot :thumbup:

Weet ik. Het is even afwachten hoe de volgende opdracht(en) zich gaan vervormen. Zijn die makkelijker met 4 of met 5 man uit te voeren? Dan pas kunnen we Suzan afstrepen of aanstippen als mol.

Rare actie van Sofie overigens om niet door te geven dat het een vingerafdruk betrof.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic