Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pat, niet zo veel nadenken joh xd, dat zou wel erg fraai zijn als hij dat bewust doet :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha als je echt wilt 'nadenken' en speculeren, moet je naar het officiële forum :P Ook Fok! kan er wat van

Maar dit vind ik wel een goede 'stille' hint voor de kijkers. Ook is bijna elk jaar in de 1e aflevering een 'grote' hint van de Mol. Dat zou dit jaar deze wel eens kunnen zijn. Ook zijn er nog genoeg andere dingen waarom hij het zou kunnen zijn, maar daarvoor verwijs ik je graag naar http://forum.fok.nl/topic/2059708/1/25 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 18:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jennifer :love:

Voor zover je in dit stadium iets kan vermoeden ga ik voorlopig voor Freek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 19:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Overigens denk ik dat de enveloppen uit de intro geld bevatten. Ze kregen van Art ieders apart geld. Waarschijnlijk moeten alle kandidaten straks het verdiende geld tot een bepaalde aflevering in een persoonlijke envelop stoppen en die op de post doen. Waarna alleen de enveloppen van de overgebleven kandidaten in aflevering 9 open mogen worden gemaakt of iets in die trend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen de vragen ingevuld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee want ik kan a) de helft van de vragen niet zien en b) het schijnt toch maar kut te zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben niet eens uitgenodigd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Overigens denk ik dat de enveloppen uit de intro geld bevatten. Ze kregen van Art ieders apart geld. Waarschijnlijk moeten alle kandidaten straks het verdiende geld tot een bepaalde aflevering in een persoonlijke envelop stoppen en die op de post doen. Waarna alleen de enveloppen van de overgebleven kandidaten in aflevering 9 open mogen worden gemaakt of iets in die trend.


Netjes netjes :P

Ik heb deze aflevering vooral op Jennifer gelet ..... niet in de zin dat ik haar verdenk overigens :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:20 
 

Firetrap schreef:
Lyst schreef:
Overigens denk ik dat de enveloppen uit de intro geld bevatten. Ze kregen van Art ieders apart geld. Waarschijnlijk moeten alle kandidaten straks het verdiende geld tot een bepaalde aflevering in een persoonlijke envelop stoppen en die op de post doen. Waarna alleen de enveloppen van de overgebleven kandidaten in aflevering 9 open mogen worden gemaakt of iets in die trend.


Netjes netjes :P

Ik heb deze aflevering vooral op Jennifer gelet ..... niet in de zin dat ik haar verdenk overigens :whistle:


:lol: Best erg dat ik meteen weet waar je op doelt.

En Lyst, volgende keer aub een spoiler alert..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat Owen eruit ging zag je echt al mijlenver aankomen, onbegrijpelijk dat je zo vroeg in het spel al op 1 iemand gaat zitten.

Maarja zolang Jennifer er maar in blijft vind ik alles best :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 00:45 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Maarja zolang Jennifer er maar in blijft vind ik alles best :$


Inderdaad
Afbeelding
:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb m'n mol. Hele aflevering diegene gevolgd met de gedachte 'de mol weet hoe elke opdracht gaat' en diegene deed exact wat een mol zou doen. Jennifer zei op een gegeven moment wel 'ik zag niks', terwijl de rest zei 'ik vond niks'. Een mol is blind etc, maar misschien is dat weer de paranoia die WIDM veroorzaakt :P

Ik blijf nog even op mijn mol zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 11:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jennifer was wel de enige die in aflevering 1 nog wat geld in de pot bracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een mol kruipt ook door gangenstelsels toch? hmmmm Haha zo ga je echt denken dan. :P

Edit: Denk trouwens dat de mol dit keer een echte man is.
2013: Kees Tol
2012: Anne-Marie Jung
2011: Patrick Stoof (Of is die geen homo? Geen idee eigenlijk)
2010: Kim Pieters
2009: Jon van Eerd
2008: Dennis Weening (Laatste echte man)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jennifer was wel de enige die in aflevering 1 nog wat geld in de pot bracht.

Als je in aflevering 1 gelijk geld binnen haalt, haal je de verdenkingen gelijk bij je vandaan. Ook, als ze de mol zou zijn, wist ze toch al dat die enveloppen er aan kwamen en dat er ongetwijfeld geld uit de pot zal verdwijnen :P

Jennifer is mijn 2e verdenking iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 22:35 
 

ik ga nu ook voor jennifer idd :P

en die Sofie, godverdomme wat is zij irritant xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zat gisteren de uitzending te kijken, zag opeens een flits voorbij komen en vertrouwde het niet dus gelijk even opgezocht. Op 23:33 van de herhaling komt er in een split second een plaatje voorbij. Als je hem precies op die tijd op pauze zet zie je het volgende beeld:

Afbeelding

Het was tijdens de opdracht dat Jennifer onder de "grond" zat. Vlak voordat deze foto voorbij komt, is ze aan het woord in der eentje voor der camera en zegt ze het volgende: "Kan mij het geld schelen". Ook een aantal tellen na het plaatje is ze in beeld. Maargoed, niks is wat het lijkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 01:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die dj heeft de meeste realistische hints tegen zich
Maar ik blijf toch lekker bij Aaf, vond haar alfabet opmerking vrij opmerkelijk. ABC Aaf Brandt Corstius, bovendien was ze even weg bij de controlroom en was na haar schijmbaar het bordje geld de andere kant opgezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Die dj heeft de meeste realistische hints tegen zich
Maar ik blijf toch lekker bij Aaf, vond haar alfabet opmerking vrij opmerkelijk. ABC Aaf Brandt Corstius, bovendien was ze even weg bij de controlroom en was na haar schijmbaar het bordje geld de andere kant opgezet.

Mmmh, als ze die paal met die bordjes voor de 1e keer laten zien, staat hij naar rechts, maar voor Aaf begint, staat hij al naar links..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sophietje, Sophietje, Sophietje, wat heb je lopen mollen vandaag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 22:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Sophietje, Sophietje, Sophietje, wat heb je lopen mollen vandaag! :D

Overduidelijk. Bij die proef met het roeien zag je op een gegeven moment een roeispaan achter Tygo gewoon op de rand liggen. En alleen Sophie zat achter hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaf is de mol, en zo de mobiel laten vallen haalt zelf de mol niet in z'n hoofd :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit vanaf het begin op Freek. Maar het is één grote mindgame. Iedereen kan het wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Chukkels schreef:
Sophietje, Sophietje, Sophietje, wat heb je lopen mollen vandaag! :D

Overduidelijk. Bij die proef met het roeien zag je op een gegeven moment een roeispaan achter Tygo gewoon op de rand liggen. En alleen Sophie zat achter hem.

Idd, Sophie zit natuurlijk met opzet achterin, zodat niemand haar kan zien, behalve Aaf en die is toch zo gericht op de trommel of de andere boot dat ze niet kijkt naar wat de anderen doen. En natuurlijk was een geweldige kans om mee te gaan met Freek met het voorstel. Zelf kan ze als mol nooit met zoiets komen, want dat is verdacht, maar doordat het Freek z'n voorstel was haalt ze de aandacht van haar af. Ze wist immers dat het geld volledig uit de pot moest, omdat de kans was dat het verdubbeld zou worden.

Afgelopen week trouwens een goede ronde gehad, 70 punten woei! Na het dramatische begin toch weer wat opgekrabbeld. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

Mn tunnelvisie zorgt ervoor dat ik er van overtuigt ben dat Freek de mol is. Verschrikkelijk goed in tijd rekken, proberen sterke mannen over te halen voor het roeien als er juist geen fysiek in de pot is.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic