Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 14:19 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Als je nagaat dat die Zorayda volgens mij vroeger Try Before You Die gedaan heeft, maar nu opeens overal bang voor is... :P

EN ze had bij die opdracht dat ze over het water moesten lopen geroepen naar Daniel: VACHT! Waar Daniel FUCKED van maakte. Ze wees naar d'r haar om aan te duiden dat het VACHT was.....Wat heeft een mol?

Toch blijf ik er bij dat Carolien de mol is. En wat jammer dat Daniël eruit is! Als er eentje was die verdiende te winnen, buiten het spel om, was hij het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:57 

Hardtraxx Veteran

Ja inderdaad Daniel was lekker fanatiek en vond alles geweldig :lol:
Ik heb echt geen idee wie de mol is, ik denk alleen niet Paulien, ik weet alleen niet waarom ik haar niet verdenk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:20 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
mandy schreef:
Ik verdenk Kees en Zarayda het meest tot nu toe :)

Yesss ik ook... Ik denk dat Zarayda stiekem helemaal niet zo dom is, maar gewoon dom speelt. En dat doet ze dan ERG goed :lol:

Haha precies dit. xd

Zarayda heeft met de opdrachten helemaal niks gedaan. Als ze niet de mol is, dan is ze sowieso de slechtste kandidaat ooit in de opdrachten en dan zou het een wonder zijn dat ze zo ver gekomen.

Daniël vond ik echt een baas hem had ik de overwinning het meest gegund, maar het is ook niet best als je zo ver in het spel nog op 3 mensen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 21:05 

Hardtraxx Veteran

Dadelijk gaan we weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 21:06 

Hardtraxx Crew

Jurheinen schreef:

Ik blijf hier hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 21:10 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:

Ik blijf hier hoor

Nee, flikker op
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:32 

Hardtraxx Crew

Wat een gave aflevering zeg!! Zaten echt hele leuke opdrachten bij. Vond het wel raar dat ze in een klas met kinderen staan die het niet al te breed hebben en dat Art dan even een pak met geld uit z'n binnenzak haalt :P Dat ze 1500 euro krijgen om een paar woordjes te leren.

Die opdracht met die auto's pakten ze echt heel stom aan, met vragen als is de achterkant van de kofferbak verticaal. Als je gewoon vakken wegwerkt, zoals: zit de auto met het geld van bovenaf gezien in de linkerhelft of met rijen werken, dan kun je in een keer hele vakken wegwerken.

Vond het ook wel apart dat je elke mol bij het maken van de tekst hoorde zeggen wie ze verdenken en dat je nadat Paulien vertelde dat ze eruitlag wanneer Kees niet de mol is je een fragment te zien kreeg waarin ze begon te lachen. Maar dat kan natuurlijk ook zoeken zijn :P In ieder geval, mijn mol (Paulien dus) zit er nog steeds in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:37 

Hardtraxx Veteran

Overduidelijk Paulien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:37 

Hardtraxx Veteran

Opnieuw gave aflevering inderdaad. Tot nu toe beste WIDM met bekende Nederlanders. M'n molletje gaat iig naar de finale; Carolien. Nu zeer benieuwd! We weten het alleen pas over 2 weken! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 23:27 

Hardtraxx Veteran

Nog steeds Carolien. Geen kut uitgevoerd in de laatste opdracht en bijna de goede auto alsnog wegsturen. Maar Paulien was ook wel een beetje traag met communiceren met Art. Dus:
1. Carolien
2. Paulien
3. Kees

FRArnold schreef:
We weten het alleen pas over 2 weken! :P

Volgende week toch laatste aflevering of nòh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 00:00 

Hardtraxx Crew

tomac schreef:
Volgende week toch laatste aflevering of nòh?

Volgende week de finale uitzending ja. Maar de week erop is pas de ontknoping en bekendmaking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 01:20 

Hardtraxx Veteran

Pff, leuke aflevering weer. Van die zinnen die de mol zei tijdens de film, hoorde ik echt de helft maar. Zoals de mol daar sprak vond ik het wel op sommige puntjes heel erg lijken alsof Carolien het allemaal zei.

Ook tijdens het spel met de foto's maken, kwam zij met het idee om de moeilijke dingen van de lijst te fotograferen. De mol weet natuurlijk wat er gaat gebeuren en om dan de moeilijke woorden te pakken, is natuurlijk het moeilijkst voor de 2 die het moeten gaan raden.

Carolien verdenk ik nu net ietjes meer dan Paulien. Kees eigenlijk nog totaal niet :P Denk en hoop dat hij de winnaar wordt in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 02:14 

Hardtraxx Veteran

Carolien heeft enorm gemold deze aflevering en het is totaal mislukt. Schitterend. Die opdracht met de kanon was van tevoren al gedoemd te mislukken, dus daar hoefde ze niks voor te doen. Paulien... Tja, ik weet het niet. Maar waarom zou Carolien in godsnaam Zarayda op Paulien willen zetten? Paulien is door deze aflevering uitgesloten voor mij. Kees eigenlijk ook, maar verdenk ik wel steeds meer. Ik moet nu niet meer gaan twijfelen eigenlijk. Carolien is en blijft mijn mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 11:31 

Hardtraxx Veteran

Maar 1 keer zei de mol overduidelijk ik spreek nu vloeiend Zulu? Dat is dus nu Paulien want Zorayda ligt eruit. Ook zat Kees op Paulien/Carolien, Zorayda op Paulien/Carolien, Carolien op Paulien en dan zat ineens Paulien op Kees? Whats up with that?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 12:30 

Paulien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 12:35 

Hardtraxx Veteran

Vanaf de eerste paar afleveringen verdenk ik Kees al, en denk nog steeds dat hij het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:37 

Aan het typen...

Ik zit ook gewoon nog steeds op Kees. Hij hangt zijn sjaal naast de porto's op, maar ziet ze zogenaamd niet. En dan achteraf je opwinden dat Paulien ze niet gezien heeft. Dat kan zo in de aflevering van over 2 weken. Ook beslist hij op het laatste moment als ze vlak bij de 1500 euro zitten voor de 500 euro te gaan..
Daarnaast zit Paulien op Kees, Carolien op Kees, Kees op Paulien en Zarayda op Carolien of Paulien.
Dat Carolien het is, is dus zeer onwaarschijnlijk, want niemand in de finale zit op haar.
Dus het is of Paulien of Kees. Waarvan het meest logische is dat de 2 finalekandidaten het goed hebben en de mol het fout. Dus is Kees de mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:39 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Maar 1 keer zei de mol overduidelijk ik spreek nu vloeiend Zulu?

Klopt, maar de mol zei '... in het zulu is dus ... Grappig hea? Ik spreek dus heel goed zulu'. Carolien of Tim kan dat woord ook hebben onthouden.

Even alles wat de mol gezegd heeft:

Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen denkt dat hij zat.
Arme joep, die Joep heeft geen 1 keer gelijk gehad
Jammer dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim zag trouwens wel een rood scherm in aflevering 3.
Weet je wie er in aflevering 4 eigenlijk naar huis had gemoeten als bijna iedereen een goede vraag had gevonden. Tania
Het wie is de mol spel in het kruger park was vooral in het begin en het eind spannend, voor mij dan.
Ontmoet de mol was zo spannend, heeft niemand mij gezien of herkende ... echt niet? (Als hier 'Spannend' wordt gezegd, gaat de stem van de mol een beetje omhoog. Wat je vaker hoort bij Carolien)
7 kokers beste medekandidaten, 7. Jullie hebben er 3 opengemaakt/Wie heeft er 3 opengemaakt?
... in het zulu is dus ... Grappig hea? Ik spreek dus heel goed zulu

Juist door die laatste denk ik dat Paulien het niet is. Dat zou veel te obvious zijn. Janine was dus een goede vriendin van de mol.

Ik zeg Carolien

Edit:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:48 

Hardtraxx Veteran

Aan de andere kant werd er ook gezegd "Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen denkt dat 'ie zat.". Dus met andere woorden had iedereen een fout antwoord gegeven in de kerk. Wat er dus op kan duiden dat de vraag "Ben je een vrouw?" foutief is beantwoord door de mol. Dan zou Kees de mol zijn. Maar indien die vraag naar waarheid is beantwoord, is Carolien de mol. Pff, we zullen het pas over 2 weken weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

Heb filmpje toegevoegd waar het duidelijker is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:54 

Aan het typen...

Was het niet Kees die ervoor heeft gezorgd dat iedereen het verkeerde antwoord gaf bij Ewout, terwijl hij wel wist op wie Ewout gestemd had? Bovendien waren er maar 6 kokers, waarschijnlijk heeft Kees in die winkel 2 kokers gevonden en er een geopend en teruggelegd. Mocht iemand anders hem nog vinden, zou die de verdenkingen naar zich toe trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 17:41 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
MOL in het zulu is dus ... Grappig hea? Ik spreek dus heel goed Zulu

Dit werd er gezegd.
Ik verdenk hierdoor Paulien. Waarom?
Omdat er geen mol gefotografeerd is, en dit woord WEL op het lijstje stond wat ze moesten leren.
Dan zou het dus Paulien/Zarayda moeten zijn.

Zarayda ligt eruit omdat ze volgens mij op Carolien zat, en dus simpelweg de meeste vragen fout had (oa: Wat deed de mol, woordjes leren of foto's maken?)
Paulien zou die vragen ook fout hebben omdat ze op Kees zat, dus zou zij er ook uit kunnen liggen. MAAR ze is de mol, dus die kan niet naar huis. Ook het niet vinden van de porto's, en het geklungel met de laatste paar auto's vond ik mollenactie's. Het mollenspel in het Krugerpark was op het eind voor haar spannend, omdat ze er ook nog in zat.

Paulien blijft voor mij dus de mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 17:49 

Aan het typen...

Carolien heeft die vragen ook fout, omdat zij ook op Kees zit. Dus is zij nu ook de mol? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 18:00 

Hardtraxx Veteran

In HT WIDM is maar weer eens bewezen dat niet iemand per definitie op de juiste mol hoeft te zitten om het spel te winnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 18:26 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Carolien heeft die vragen ook fout, omdat zij ook op Kees zit. Dus is zij nu ook de mol? xd

Waar baseer je op dat Carolien vol op Kees zit dan?
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic