Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 17:14 

Hardtraxx Veteran

Ik denk niet dat het Kees is, hij liep op die berg direct op die van Carolien af waar ook nog eens 1500 euro in zat, wat geen slecht bedrag is. Als Mol zou je dan natuurlijk voor de laagste prijs gaan, en dat deed hij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 17:53 

Hardtraxx Veteran

Probleem is dat we dus niet weten hoeveel er in de andere enveloppen zaten, 1500 lijkt mij eerlijk gezegd niet het hoogste. In ieder geval prima theorie van Lyst, zou inderdaad een mooie tactiek zijn mocht hij het blijken te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 01:16 

Aan het typen...

Vergeet niet dat dit de enige opdracht was waar geld mee verdiend kon worden. Hij had hooguit een van de twee briefjes kunnen verduisteren, maar je bent bij een te laag bedrag al gauw verdacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 15:25 

Hardtraxx Veteran

Ik denk juist dat hij niet de mol is, omdat hij het papiertje van ZIJN mol pakte. Iedereen wist dat hij op Carolien zat. Zou hij een andere envelop pakken, zou hem dat juist verdacht maken. En als hij een andere envelop zou pakken, waar minder geld in zou zitten, dan zouden ze het niet laten zien welke naam op de envelop zou staan. Hij kon gewoon niet anders dan dit doen.

Verder was dit een linke opdracht. Gewoon omdat je niet weet hoeveel geld er in de andere enveloppen zat. Zou bijvoorbeeld iemand een envelop pakken waar 3000 euro in zat, kon je er al vanuit gaan dat diegene de mol zou zijn. Maar 1500 is ook een best hoog bedrag. Dus ik denk dat er niet veel meer in de enveloppen zou zitten. Het verschil zou wel miniem zijn geweest met de bedragen. Dan moet je denken aan 1000 euro, 1250 euro, in die richting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 16:38 

Aan het typen...

Misschien hadden alle niet mol kandidaten wel 1500 en de mol 2000 ofzo. Dan was 1500 het minste wat hij mee kon nemen en was het verstandig om je zelf zo min mogelijk verdacht te maken. Volgens mij zitten de minste mensen ook op Carolien, dus mochten mensen denken dat 1500 niet het hoogste is, dan valt voor hen Carolien af, wat minder erg is dan als Paulien of Zarayda af zouden vallen, gezien dat een van de hoofdverdachten is. Het is voor de mol gunstig dat zij verdacht blijven, dus is de keuze op Carolien de meest logische voor de mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:58 

tomac schreef:
tomac schreef:
Tania kan goed acteren, want zij is denk ik de mol.

:whistle:

Haha, ja ik had niet verwacht dat zij eruit zou gaan, zij was juist een beetje een persoon die de kijker naar mijn idee aan het denken zette :P
maarja ze gaan er uit op basis van de tests natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 22:29 

Hardtraxx Crew

En m'n mol zit er nog steeds in! Wel erg zuur voor Daniel. Die opdracht met die lasergun en helikopter was wel echt gaaf zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 22:52 

heel vette opdracht idd

ik zit nu iig op carolien :)
ook dat ze bijv niet de hoge ladder had gepakt maar zon klein ding, of dat ze over zon open weg gaat rennen, molllllllllll
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:20 

Hardtraxx Veteran

Ja zit nu ook op Carolien. Vond het erg verdacht met dat lasergunnen, waar ze de kleur "vergeten" was. En de andere kandidaten wisten toch allemaal dat ze neergeknald waren, waarom zij dan niet? Of was het alleen om het spannend te houden en kregen ze het via een oortje te horen als ze af waren? Als Daniƫl door was gegaan, was dat sowieso niet de Mol. Die gozer was me een partij peentjes aan het zweten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:47 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
heel vette opdracht idd

ook dat ze bijv niet de hoge ladder had gepakt maar zon klein ding, of dat ze over zon open weg gaat rennen, molllllllllll

Denk dat jij Paulien & Carolien hier door elkaar haalt, Paulien kwam met de kleine trap aanzetten (carolien met grote) en Carolien rende over de grote weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:54 

Bierkoning

Jurheinen schreef:
KSwoosh schreef:
heel vette opdracht idd

Denk dat jij Paulien & Carolien hier door elkaar haalt, Paulien kwam met de kleine trap aanzetten (carolien met grote) en Carolien rende over de grote weg :P

Nee hoor Paulien kwam met de grote :P

Daniel was idd never nooit de mol, was gewoon te duidelijk. Als het waar is wat ie zegt en heeft gespreid op Carolien, Paulien en Zarayda zou de mol dus Kees moeten zijn, tenzij de rest allemaal de juiste mol heeft of Daniel de test uberhaupt gewoon slecht gemaakt had.

Toch blijf ik voorlopig bij (vooral) Paulien of Zarayda, al kan ik echt niemand uitsluiten op dit punt, ze hebben allemaal iets waardoor ik ze niet vertrouw :P Zarayda brengt echt gewoon geen flikker in de pot, zelfde geldt voor Paulien. Kees en Carolien voor m'n gevoel wel, maar die hebben op hun eigen manier weer rare trekjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 00:14 

ik vind zarayda echt zon domme koe die niks goeds kan doen
als die de mol is... eet ik... iets op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 11:32 

Aan het typen...

Wie gaat er dan ook spreiden op 3 personen als er nog 4 mogelijke mollen zijn. >.< Als je zover in het spel zit, moet je eigenlijk al op 1 mol zitten, met hooguit een paar vragen voor de zekerheid op een 2e potentiƫle mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 13:04 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Toch blijf ik voorlopig bij (vooral) Paulien of Zarayda, al kan ik echt niemand uitsluiten op dit punt, ze hebben allemaal iets waardoor ik ze niet vertrouw :P

Precies hetzelfde. Verdenk nu grotendeels Paulien en Zarayda, maar Carolien vertrouw ik steeds minder en over Kees ben ik ook nog niet 100% zeker of hij de mol echt niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 16:49 

Hardtraxx Veteran

Waaaat een vette aflevering. Mijn mol Paulien zit er nog steeds in, maar verdomme het kunnen ze allemaal zijn voor mij, Carolien uitgezonderd. We wachten het maar weer af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:35 

Hardtraxx Crew

KSwoosh schreef:
ik vind zarayda echt zon domme koe die niks goeds kan doen
als die de mol is... eet ik... iets op xd

Die is echt niet de mol haha. Daar is ze te enthousiast en te klunzig voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:43 

Hardtraxx Veteran

Maar stel dat dat het rookgordijn is dat ze optrekt, om vervolgens wel de mol te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:53 

Hardtraxx Crew

Ze heeft daarentegen idd nog maar bar weinig geld in de pot gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:02 

Bierkoning

Overigens waren Tim en Carolien samen bij mij op school gisteren, stom toeval of niet? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:12 

Hardtraxx Veteran

heel stom
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:25 

Bierkoning

Firetrap schreef:
heel stom

Probably :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 16:57 

Het is kees jongens. Ik vind Paulien / Carolien hele sterke spelers met veel mensenkennis/intelligentie. Zarayda heeft net zoveel iq-punten als vingers, is ook niet de mol naar mijn mening. Kees speelt t wel echt heel sterk ook, maar die zit ook gewoon vaak te fucken. Soms stuurt ie de opdracht heel erg, maar soms houdt ie ook echt dom zijn kop dicht. Ook met die koker die hij dan vond.. Whoohoo hij wist natuurlijk allang dat er geen geld meer in die kokers zaten, dus die 500 euro kon best. En dat maakt je dan toch minder verdacht he..

Maar goed - het is wel echt een hele sterke groep. Ik weet het ook verre van zeker, ik denk van de minimaal 25% die je moet hebben, zit ik denk ik op 40% kees, 25% carolien, 25% paulien, 10% zaraykut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 17:31 

Hardtraxx Veteran

Kees wist dat helemaal niet want die andere twee heeft Zarayda geopend zonder het te zeggen. Het is voor mij 50% Kees en 50% Paulien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 21:56 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Ik verdenk Kees en Zarayda het meest tot nu toe :)

Yesss ik ook... Ik denk dat Zarayda stiekem helemaal niet zo dom is, maar gewoon dom speelt. En dat doet ze dan ERG goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 23:13 

Hardtraxx Crew

Als je nagaat dat die Zorayda volgens mij vroeger Try Before You Die gedaan heeft, maar nu opeens overal bang voor is... :P
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic