Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 18:38 

Hardtraxx Veteran

Die vervormde stem lijkt op die van Kees :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:31 

Aan het typen...

Oh ik dacht dat Carolien dat zei, maar het is de overgang naar het stukje van Paulien. Maar ze twijfelt dus tussen Zarayda en Kees, en ze zit niet, zoals Jurheinen zei, op Paulien. Overigens zat ze de vorige aflevering ook al op Kees, maar ze begon te twijfelen over Zarayda. Dus ik ga er van uit dat ze de test voornamelijk op Kees heeft ingevuld. (De vraag die ze lieten zien koos ze voor Kees en de vorige aflevering koos ze Kees als de mol.)

Zarayda twijfelde tussen Paulien en Carolien en heeft op 1 van beide vol ingezet (op Carolien waarschijnlijk, want ze vulde in dat de mol foto's maakte). Dus Carolien valt eigenlijk al af als mol. Paulien kan theoretisch gezien nog de mol zijn, als niemand van de andere kandidaten vol op haar zat en Carolien dus telkens met geluk de vragen door is gekomen, gezien zij Paulien niet verdacht. De kans is echter groter dat Kees de mol is, want zowel Paulien als Carolien hebben de test grotendeels ingevuld op Kees, dus is het logisch dat zij door gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 01:49 

Hardtraxx Veteran

Hou je er dan ook rekening mee dat Paulien (als ze de mol is) de test vol op Kees zou kunnen zetten als ze dat wil? Als mol kan je toch niet naar huis gestemd worden.
Dus de mol kan bij wijze van 100% op een ander gaan zitten, om de kijker op een dwaalspoor te zetten ;)

En hoe verklaar je die hint van "mol is in zulu-taal ..., ik kan dus heel goed zulu" dan?
Mol stond WEL op t lijstje wat vertaald moest worden,maar er is geen foto gemaakt door kees+carolien van een mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 11:14 

Aan het typen...

Ik heb het over Carolien, zij zat iig de laatste afleveringen nooit op Paulien, maar grotendeels op Kees. Dan heeft ze wel veel geluk gehad met de vragen, gezien Paulien door meerdere mensen verdacht werd.
En er zijn wel meer dingen niet gefotografeerd, een mol is immers niet zo makkelijk op de foto te zetten. En wat betreft de hint denk je niet dat hij te overduidelijk is, dat zouden ze nooit doen zo vlak voor de finale. Misschien was het wel de bedoeling dat ze alleen het laatste hoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 11:28 

Hardtraxx Veteran

Daar geef ik je gelijk in, feit blijft dat alleen carolien (een deel van) de hints heeft gehoord.
En misschien is t inderdaad te overduidelijk allemaal, maar ik vind teveel dingen nu naar Paulien wijzen. Dat ze "opeens" die porto's vindt, en vorige week vond ze ook "opeens" die ladder bij die verduisteringsopdracht..

We zullen het zien komende weken, het programma heeft me in ieder geval weer aardig weten te boeien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 12:29 

Hardtraxx Veteran

Ik denk nog steeds Paulien. Ook wat betreft die zinnen die de mol zegt. Paulien is cabaretier en taalkundig, ik denk dat zij heel goed iemands manier van spreken kan nadoen, en zodoende Kees op Carolien wil laten zitten. Daarnaast blijft mijn grootste verdenking richting haar de kooienopdracht, die toen op "mysterieuze" wijze mislukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 13:25 

Aan het typen...

pecola-tje schreef:
Daar geef ik je gelijk in, feit blijft dat alleen carolien (een deel van) de hints heeft gehoord.
En misschien is t inderdaad te overduidelijk allemaal, maar ik vind teveel dingen nu naar Paulien wijzen. Dat ze "opeens" die porto's vindt, en vorige week vond ze ook "opeens" die ladder bij die verduisteringsopdracht..

We zullen het zien komende weken, het programma heeft me in ieder geval weer aardig weten te boeien!

Ik vind de porto's vinden minder verdacht dan je sjaal ernaast hangen en ze zogenaamd niet gezien hebben. Bovendien is het als mol juist logischer dat je zoveel mogelijk tijd verloren laat gaan, dat is dus geen ladder vinden, maar je tijd en energie steken in stokken aan elkaar knopen wat nooit gaat lukken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 13:54 

Hardtraxx Veteran

Door die ladder te vinden, zorgt ze er wel voor dat ze minder verdacht is voor de anderen. Zo'n actie kan de mol dus best ondernemen, als duidelijk is dat de opdracht toch gaat mislukken, zoals met de porto's.
Als ze ervan op de hoogte was dat de buisjes toch al open waren geweest, kon ze dus best de ladder "vinden".

Maar ik kan jouw beredenering ook wel volgen, we zullen het zien. Carolien is het in ieder geval zeker niet, en als dat wel zo is ben ik zwaar ge-mindfucked xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 14:31 

Bierkoning

Ik heb het volgens mij nog nooit goed gehad in een vroeg stadium, maar ik zei nu al vrij snel Paulien. Zou het wel leuk vinden als ik een keer gelijk heb. :P Vind dit ook een erg leuk seizoen, veel vermakelijke opdrachten/wendingen/kandidaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 14:35 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
pecola-tje schreef:

Ik vind de porto's vinden minder verdacht dan je sjaal ernaast hangen en ze zogenaamd niet gezien hebben. Bovendien is het als mol juist logischer dat je zoveel mogelijk tijd verloren laat gaan, dat is dus geen ladder vinden, maar je tijd en energie steken in stokken aan elkaar knopen wat nooit gaat lukken xd

Er was geen tijdslimiet bij de ontwikkelopdracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 00:08 

Hardtraxx Veteran

Dit las ik op een forum:

Citaat:
- Priester in aflevering 1 zegt allerlei verhaaltjes waarmee het 1e begint met Case.. en alle eerste letters van die zinnen zijn: IS THE MOLE
- '82 kwam in beeld, misschien geboortejaar (wel simpel)
- In het dagboek van de mol zegt hij/zij: Als ik niet beter zou weten, was ik vol op hem gegaan als mol. daar heeft hij het over Ewout. Bij de test zie je Kees op Ewout stemmen.
- Graven graven graven voor Kees in leader
- De duif die gefilmd wordt in het begin, zijn bijnaam is de duif, daarbij vormen de balken de letter K
- De titel van de tweede aflevering was spiegelbeeld. Toen Tania aan Kees vertelde wie zij verdenkt (Tim), had ze een zwarte bril op waarin je de weerspiegeling van Kees kon zien.
- In het theater roept hij snel Tim, die heel veel nepmol-acties gedaan heeft voor hem. Daar kon hij weer de keuze maken in het theater voordat anderen dat deden.
- Bij bungeejumpen veroorzaakt hij gedoe met Ewout en wil hij niet dat ze de anderen een vrijstelling geven, omdat met zijn voorkennis natuurlijk duidelijk is dat ze die later eventueel kunnen inleveren tegen 1000 euro.
- Bij de boottocht stuurt hij de boot achter de rotsen, zodat hun groepje de boot niet kan sturen.
- Op safari haalt hij een koker uit de zak van Tim en wil graag dat kokers open worden gemaakt, dit met de opdracht van ontwikkelen in het verschiet.
- Bij de rivier roept hij TE simpele woorden en kiest hij de meest onduidelijke plek. Zelfs zegt hij bij het lange woord "Directie" terwijl er op het kaartje "Directrice" stond.
- Bij de kaarten trekken had Tania een rode kaart en koos Kees, maar hij kreeg alsnog een groen scherm.
- Ze beginnen bij de route over de safari verkeerd, maar wie heeft de portofoon en loodst ze verkeerd? Juist, ....
- Bij het kampvuur met het molspelletje zet Kees Zarayda nog snel op een andere 'mol', zodat er 2 jokers naar Paulien gaan en zo wordt er geen geld voor de pot gevonden.
- Bij het orgel waar ze ontmoeting met de Mol hebben, heeft Kees als enige veel zweet op de kop na de tijd.
- Als de pot kwijt is door Tania (waarschijnlijk door Kees; die lag ook bij hun even op de kamer), wijzen ze met zn allen een nieuwe penningmeester aan, Kees wijst naar niemand, en laat die stem nou net bepalend zijn zodat Kees de penningmeester wordt.
- Helicopter is voor Kees, toen hij daarmee mocht vliegen heeft hij natuurlijk even 'gechilld' met de crew, waarna hij de envelop van Carolien koos (niet veel geld)
- Bij het onwikkelen vind Kees een extra koker, dit is er voor om de mensen thuis in te laten zien hoe het spelletje gewerkt had, want zonder die koker zou er niks ontwikkelt worden. Kees wist waar deze koker lag en kon 'graven' in de manden.
- Vrijstellings-tafel maakt niks uit, Kees ging vroeg af omdat hij toch wist dat hier niks mee te verdienen viel.
- Helikopterjacht met Daniel in de helicopter zaait hij nog wat verwarring aan carolien over welke kleur precies.
- Bij het fotomaken van zulu-woorden, koos Kees de moeilijkste woorden om te fotograferen. Hij maakte van Caroliens idee om "Tafel" te fotograferen heel soepel "Boom" , die veel moeilijker was.
Later is de hint in de bioscoop ook "Ik spreek eigenlijk heel goed Zulu", dus hij had die opdracht eigenlijk moeten doen.
- Bij het postkantoor met de touwen is het duidelijk, Kees rekt HEEL veel tijd, trekt bijna niet aan het touw en weet hoe het werkt. Op het laatst probeert hij nog naar 500 euro te gaan, maar hij weet natuurlijk dat dit nooit gaat lukken in zo'n korte tijd.
- In de bioscoop lijkt de vervormde stem qua intonatie en manier van uitspreken veel op de stem van Kees.

Wel heel opvallend. Ik denk echt dat Kees het is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 00:27 

Hardtraxx Veteran

Kees heeft inderdaad een hele lijst tegen hem :P maar ik laat me gewoon verassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 10:42 

prachtige lijst
hij is dan wel een hele goeie mol :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:41 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Er komen opvallend veel schrijffouten voor in de afleveringen. In de eerste en tweede aflevering wordt Boissevain geschreven als Bossevain. Ook zien we dat in de ondertiteling Maroka als Moroka wordt geschreven. In aflevering 3 staat kadidaat (zonder n) op het water geschreven. In aflevering 5 begint dag 9 in Pelgrims Rest. Deze plaats bestaat niet, maar Pilgrims Rest wel.
In de Dakota staat op het kaartje van Kees Ladysmith Black Mambazo (correct), maar enkele regels lager staat Ladysmith Black Mambazu (fout). Helikopter wordt bij een testvraag in aflevering 7 geschreven als helicopter, en in dezelfde aflevering wordt in plaats van Paulien Pauline geschreven. In aflevering acht mist de s in Drakensbergen.
De verkeerde en ontbrekende letters vormen misschien een hint. Schrijfster Paulien Cornelisse heeft deze letters tot nu toe allemaal in haar naam (IIANUCNES).

Vond ik ook het vermelden waard :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:28 

Hardtraxx Addict

Zit al vanaf het begin op Paulien. En dat alleen door die domme website van haar, maar toch lijkt het aardig uit te komen. Alhoewel ik vertrouw Kees ook niet en dit komt ook alleen maar door dat domme dansje van hem, ik kan me niet voorstellen dat ie dit zomaar doet. Verder is er toch niet echt een touw aan vast te knopen, er zijn bij meerdere kandidaten dingen die als "mollen" gezien kunnen worden. Het zit hem vaak in de kleine dingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:56 

Aan het typen...

De mol is in ieder geval beter dan die van vorig jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:58 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Citaat:
Er komen opvallend veel schrijffouten voor in de afleveringen. In de eerste en tweede aflevering wordt Boissevain geschreven als Bossevain. Ook zien we dat in de ondertiteling Maroka als Moroka wordt geschreven. In aflevering 3 staat kadidaat (zonder n) op het water geschreven. In aflevering 5 begint dag 9 in Pelgrims Rest. Deze plaats bestaat niet, maar Pilgrims Rest wel.
In de Dakota staat op het kaartje van Kees Ladysmith Black Mambazo (correct), maar enkele regels lager staat Ladysmith Black Mambazu (fout). Helikopter wordt bij een testvraag in aflevering 7 geschreven als helicopter, en in dezelfde aflevering wordt in plaats van Paulien Pauline geschreven. In aflevering acht mist de s in Drakensbergen.
De verkeerde en ontbrekende letters vormen misschien een hint. Schrijfster Paulien Cornelisse heeft deze letters tot nu toe allemaal in haar naam (IIANUCNES).

Vond ik ook het vermelden waard :thumbup:

Idd ik zag toevallig dat die s miste bij Drakesbergen. Wel opvallend die hints :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:12 

Aan het typen...

Volendam is een anagram van "van de mol", alleen jammer dat dat nooit gebruikt is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 22:37 

Volgens mij kan je trouwens wel zon lijstje maken voor iedereen die in het spel zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:18 

Hardtraxx Crew

KSwoosh schreef:
Volgens mij kan je trouwens wel zon lijstje maken voor iedereen die in het spel zit :P

Haha, inderdaad. Zat ik ook al mee, want als we de lijstjes moeten geloven, dan krijgen we de laatste aflevering heel dramatisch de onthulling dat er 3 mollen waren zonder dat ze het van elkaar wisten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:41 

Hardtraxx Veteran

Vanavond de Finale :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:46 

Bierkoning

Jurheinen schreef:

Volgende week pas de uitslag toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:56 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Jurheinen schreef:

Volgende week pas de uitslag toch?

Ja :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 22:03 

Hardtraxx Veteran

Vandaag alleen de winnaar toch? :P Mol volgende week?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 22:30 

Hardtraxx Veteran

Verdomme, had ik het toch fout. :(
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic