Pfoe, wel een spannende aflevering weer, maar met minder spannende opdrachten.
Zoraya (?) heeft gister 2 keer iets gezegd, wat je als stille hints kan zien. Als woord koos ze bij iemand om 'Vacht' te kiezen en zei ze let op m'n haar. Kan wel snappen waarom ze die verbinding maakt, maar een mol heeft, vanzelfsprekend, ook een vacht. Ook, toen Tim terug kwam en ze het over die kokers hadden, zei ze tegen Tim 'Ik zit even aan je hol'.
Misschien vergezocht, maar vaak worden van die kleine hints gegeven in eerdere seizoenen

Verder is Tim aardig aan het mollen, maar als hij het is, wordt het veel te duidelijk in beeld gebracht. Daardoor denk ik dat hij het niet is, ook de helft van de mensen zit op Tim. Wel grappig verder dat Tim met stip nummer 1 is die verdacht wordt als mol door de kijkers
http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/#Ik zit nu een beetje te schommelen tussen Zoraya, Paulien en Daniel. Paulien is, zoals eerder iemand zei, stil op de achtergrond, waardoor ze niet echt opvalt. Daniel verdenk ik het minst van de 3. Bij Kees heb ik twijfels. Nog niet echt iets kunnen vinden bij hem, waardoor ik overtuigd zou zijn dat hij een deelnemer of een mol is. Hij kan het net zo goed wel als niet zijn

Tania en Carolien verdenk ik eigenlijk niet. Die 2, vooral Carolien, vindt ik veels te veel met het spel bezig. Veel jokers binnenhalen, verbonden sluiten, geld binnen halen etc.