Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:28 

Hardtraxx Veteran

Pfoe, wel een spannende aflevering weer, maar met minder spannende opdrachten.

Zoraya (?) heeft gister 2 keer iets gezegd, wat je als stille hints kan zien. Als woord koos ze bij iemand om 'Vacht' te kiezen en zei ze let op m'n haar. Kan wel snappen waarom ze die verbinding maakt, maar een mol heeft, vanzelfsprekend, ook een vacht. Ook, toen Tim terug kwam en ze het over die kokers hadden, zei ze tegen Tim 'Ik zit even aan je hol'.

Misschien vergezocht, maar vaak worden van die kleine hints gegeven in eerdere seizoenen :P

Verder is Tim aardig aan het mollen, maar als hij het is, wordt het veel te duidelijk in beeld gebracht. Daardoor denk ik dat hij het niet is, ook de helft van de mensen zit op Tim. Wel grappig verder dat Tim met stip nummer 1 is die verdacht wordt als mol door de kijkers :P http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/#

Ik zit nu een beetje te schommelen tussen Zoraya, Paulien en Daniel. Paulien is, zoals eerder iemand zei, stil op de achtergrond, waardoor ze niet echt opvalt. Daniel verdenk ik het minst van de 3. Bij Kees heb ik twijfels. Nog niet echt iets kunnen vinden bij hem, waardoor ik overtuigd zou zijn dat hij een deelnemer of een mol is. Hij kan het net zo goed wel als niet zijn :P

Tania en Carolien verdenk ik eigenlijk niet. Die 2, vooral Carolien, vindt ik veels te veel met het spel bezig. Veel jokers binnenhalen, verbonden sluiten, geld binnen halen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 01:55 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
vindt ik

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 02:15 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
patrickjeb schreef:
vindt ik

:cry:

Dat is wel een hele domme fout :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:37 

Hardtraxx Veteran

Goede aflevering :worship: grappig dat ze Weerwolven van Wakkerdam speelden. Jammer dat Tim eruit ligt maar dat zat er nou eenmaal dik in. Carolien is het voor mij absoluut niet, dat is nu wel duidelijk. Paulien en Kees houd ik op mijn radar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 23:33 

Hardtraxx Crew

jammer maar helaas, ik vond Tim altijd wel grappig. Ik ga nog steeds voor Paulien, ondanks dat zenuwachtige gedoe bij WvW
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:07 

Bierkoning

Ik zit ook nog steeds op Paulien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 19:46 

Hardtraxx Crew

Jup, heb net de aflevering van gister terug gekeken en ik hou het voorlopig ook nog op Paulien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:08 

Aan het typen...

Het was juist Kees die de verdenking bij Paulien meesterlijk weghaalde en daardoor geld uit de pot hield. Tania zat vol op Tim, maar vloog er niet uit. Gezien Kees evenveel goudklompjes had en bij Tim in de auto zat, kan dat wel eens de reden zijn dat Tania er niet uit vloog, of Tim moet de vragen wel heel erg slecht hebben ingevuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:59 

Hardtraxx Crew

Lyst schreef:
Het was juist Kees die de verdenking bij Paulien meesterlijk weghaalde en daardoor geld uit de pot hield. Tania zat vol op Tim, maar vloog er niet uit. Gezien Kees evenveel goudklompjes had en bij Tim in de auto zat, kan dat wel eens de reden zijn dat Tania er niet uit vloog, of Tim moet de vragen wel heel erg slecht hebben ingevuld.

Die gedachte had ik inderdaad ook al, als Tania alles vol op Tim gezet heeft en er niet uit ligt, dan zou een van de mannen sowieso de mol moeten zijn...

Ach ja, we gaan wel zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:20 

Hardtraxx Veteran

Hmm, Tania zet alles in op Tim, maar vliegt er niet uit. Verdacht. Nou weet ik alle vragen niet, maar nee, ik ga niet meer dezelfde fout maken, alleen dan omgekeerd, als het HT-spel door te denken nu dat Tania de mol is, omdat ze er simpelweg niet uitvloog. Want ze had weinig mol-acties deze aflevering (in tegenstelling tot de vorige). Alhoewel ze natuurlijk gedacht kon hebben dat die anderen zo enorm faalden in het goudzoekersspel, dat het niet uitmaakte hoeveel ze er zou pakken en dit een ideale gelegenheid was om haar minder verdacht te maken. Hoewel de kans wel groot zou zijn dat het toch lukte om de sleutel te smeden. Maar ook dat was geen garantie dat dat zou lukken. Dus zou je het als mol-zijnde toch kunnen gokken. Hmm, lastig dit.

Met stip op nummer 1 staat sinds vandaag Paulien. Wat heeft die zich verraden als mol-zijnde vandaag. Alles wat een mol niet hoort te doen om niet verdacht te worden, deed zij gewoon. Totaal op verkeerde momenten in bijzijn van verkeerde mensen mollen en dan niet zo'n beetje ook. Misschien wel gespeeld zo, maar goed. Emoties die ze toonde waren compleet verschillend. Na afloop van het nachtspel was ze helemaal overstuur en leek het alsof ze een hartaanval kreeg en bij de uitslag was ze nog rustiger bij het zien van een groen scherm dan Prins Pablo Morales bij het toespreken van het volk na de aanslagen en de commotie die daarover ontstond.

Zarayda is ook wel een kandidaat om mol te zijn. Bang voor alles en probeert mensen aan haar kant te krijgen door ze ook bang te maken. En wie zijn er juist bang? Juist, mollen!

De mol is een vrouw, no doubt about it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:47 

Hardtraxx Veteran

Tania kan goed acteren, want zij is denk ik de mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:58 

Hardtraxx Veteran

Carolien nog steeds de mol voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:40 

Bierkoning

tomac schreef:

Nee dat kan ze niet. Zij is namelijk ook één van mijn hoofdverdachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:03 

Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Tania kan goed zingen, want zij is denk ik niet de mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:30 

Hardtraxx Veteran

Vette aflevering en het is me wel duidelijk nu. De mol is een vrouw. En Paulien en Carolien zijn de hoofdverdachten bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:33 

Hardtraxx Veteran

Ik hou het gewoon bij Carolien. Wel bijzonder trouwens dat je ''DE MOL'' niet zag toen Paulien de vragen aan ''DE MOL'' stelde.........Ze zou een goede mol zijn, maar dat is die krullebol ook! Daniël blijf ik grappig vinden; die vindt alles GEWELDIG! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:40 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf op Paulien, maar dat is puur door die kooienopdracht, want ik weet het eigenlijk echt niet. Blij dat Tania eruit is nu :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:57 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat Tania er uit is, ik vond haar echt grappig. Maar ik verdenk Carolien nu wel heel erg door deze aflevering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:31 

Bierkoning

Zarayda vertrouw ik ook nog niet helemaal, heb haar al rare acties zien maken en ze was ook de eerste die bij Tania kwam kijken toen ze d'r geld kwijt was. Hoofdverdrachte blijft nog wel Paulien.

Carolien & Kees zou trouwens ook gewoon kunnen, maar daar geloof ik toch minder in. Als Daniel het is vreet ik m'n schoen op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:21 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf nog op Zoryada en Daniel. Rest verdenk ik niet eigenlijk, alleen ik hou Paulien nog even in de gaten

/SPOILER
En Kees of Daniel krijgt de vrijstelling volgende week. Een arm van een man pakte alsgoedis de vrijstelling :P
Of was dat driehoekje nou de vrijstelling als je er een heel rondje van had? Geen idee meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 01:03 

Hardtraxx Crew

Ik blijf ook nog steeds op Paulien. Vond het ook wel toevallig dat Art aan haar de vraag stelde van hoeveel vrouwen de koning van Swaziland had. Het antwoord was 13 -> seizoen 13 -> Paulien is de mol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 02:00 

Hardtraxx Veteran

Ik zet mijn geld op Pauline of Carolien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 02:15 

Hardtraxx Veteran

Ik denk Carolien :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:07 

Aan het typen...

Ik zit nog steeds op Kees, Daniël vindt de envelop die toevallig uit de zak van Tania is gevallen en Kees is degene die het allemaal nog even duidelijk maakt dat het belangrijk is dat je goed op de envelop let. Door je je op deze manier er mee te bemoeien, terwijl het eigenlijk de vondst van Daniël was, preek je eigenlijk dat jij een betere penningmeester bent. En laat nu net de penningmeester het meeste invloed hebben bij die volgende opdracht. Erg slim gespeeld als hij de mol is, door de pot te stelen zorgt hij ervoor dat er waarschijnlijk een andere penningmeester gekozen zou worden, want Tania let immers niet goed op de pot. En door hem onbewaakt in de bus te leggen, zorgt hij ervoor dat iemand anders hem vindt, waardoor hij zelf niet verdacht wordt en degene die hem wel vindt mooi de aandacht van hem afleid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:54 

Hardtraxx Veteran

tomac schreef:

:whistle:
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic