Chukkels schreef:
Tim komt terug, dat is 1 ding wat zeker is. Maar hij kan ook nog wel eens de mol zijn. Maar als hij de mol is, dan is hij de meest overduidelijke mol die er bestaan heeft, daarom ga ik er vanuit dat hij het niet is. Maar wat een mollenstreken levert hij.
Trouwens je had van tevoren best kunnen nagaan dat er niemand uit zou gaan. Er zijn in de hele geschiedenis van WIDM nog nooit 2 personen per afleveringen uit gegaan. Dat zou ze ook een uitzending kosten. Dus kon je er wel van uitgaan dat dat nu ook niet het geval zou zijn. Waarom zet je dan je jokers in? Want die ben je nu gewoon kwijt, neem ik aan?
Ard moest net als Tim DE MOL zijn, maar dat was die niet. Verwacht het nu ook niet.
Ik zet m'n geld op Carolien. Die heeft contact met iedereen, pakt weinig geld, veel jokers en zei gister tegen Tim: Ik had hetzelfde gedaan met die foto's. Ze heeft een hoop te verbergen achter die bos krullen
Daniël zou het ook kunnen zijn misschien, maar dat is eigenlijk gewoon een TOP kandidaat! Hij geniet er echt van. Ik denk dat die net een beetje TE ontspannen is om de mol te zijn.
Nog iets bijzonders bij Daniël:
Hier is z'n naam verkeerd. Er hoort een 'I' bij.

En gisteren was bij die spring opdracht is
kandidaat verkeerd gespeld. Zie het filmpje op 20:08min:
http://avro.nl/wieisdemol/ Daar mist een 'N'