Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:34 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat ik zijn achterkant in het laatste shot zag, en het was heel erg raar gemonteerd, dus hij komt gewoon lekker terug :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:37 

Hardtraxx Veteran

Tim komt gewoon weer terug. Geen rood scherm gekregen en hij stond vrolijk te lachen aan het einde.
Benieuwd hoe ze dat gaan doen in de volgende aflevering. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:47 

Hardtraxx Veteran

Oja voor de laatste extra zekerheid: Er is morgen alleen "moltalk" op de radio met Janine, niet met Tim ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:56 

Hardtraxx Veteran

Vergeet Tania niet, ze pakt bijna geen geld, en doet verder niet veel.
Ook bij het invullen van de test zei ze: 'Ik vul de vragen goed in en zie verder wel'. Wie weet de vragen altijd goed in te vullen? Juist ja, de mol!

Haar gedrag viel me bij de vorige opdracht ook al op met het lasergamen. Op een heel vage manier met die spiegeltjes kutten. Vandaag ook heel geirriteerd met die zwarte kokertjes doen toen Tim er 1 afpakte. Staat er soms informatie over de mol in? Dat zou ik ook geirriteerd raken als Tim hem graag wil openmaken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:17 

Hardtraxx Veteran

Tim komt terug, dat is 1 ding wat zeker is. Maar hij kan ook nog wel eens de mol zijn. Maar als hij de mol is, dan is hij de meest overduidelijke mol die er bestaan heeft, daarom ga ik er vanuit dat hij het niet is. Maar wat een mollenstreken levert hij.

Trouwens je had van tevoren best kunnen nagaan dat er niemand uit zou gaan. Er zijn in de hele geschiedenis van WIDM nog nooit 2 personen per afleveringen uit gegaan. Dat zou ze ook een uitzending kosten. Dus kon je er wel van uitgaan dat dat nu ook niet het geval zou zijn. Waarom zet je dan je jokers in? Want die ben je nu gewoon kwijt, neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:49 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, zo naïef van Kees en Carolien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:40 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Ik verdenk (voor zover dat nu al kan) Daniël het meest. :cool:

Ik verdenk jou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 09:59 

Hardtraxx Veteran

Zat gisteren toch wel even op het puntje van mijn stoel bij die eliminatie. Overigens ook toen Janine die sprong maakte, dacht dat het er veel ernstiger uit zou zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 10:36 

Aan het typen...

Ik zit nog steeds op Kees, die doet het meest zijn best om niet de mol te lijken.

-spoiler-
Edit: Ik lees net een tip:
De eerste letters van de eerste zinnen van de priester in de eerste uitzending vormen een anagram van "c is the mole". De zin die met die C begon was "Case in point for". Case spreek je fonetisch uit als Kees.

Misschien een poll toevoegen die we wekelijks resetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 12:22 

Hardtraxx Veteran

Ja, zo kun je heel veel dingen wel uitleggen als hints. Tania kan bijvoorbeeld de mol zijn, omdat ze lijdt aan tunnelvisie en dat was de titel van de afgelopen uitzending. Verder had ze een blinddoek op en was ze dus zo blind als een mol, wat ze ook heeft gezegd: "Ik zie niks!"

Tim kun je als mol zien, omdat hij in de 2e aflevering in het midden zat bij de foto. De titel was spiegelbeeld, iedereen heeft in spiegelbeeld dus een andere plek, behalve Tim. Verder zag je in het theater achter hem 2 stoelnummers, waarvan één 31 was. Draai 31 om en je hebt 13. De 13e mol.

Verder kan de mol ook iemand zijn die 31 jaar oud is, omdat in de eerste aflevering het jaartal '82 te zien was op een muur. 82 + 31 = 113, laatste 2 nummers zijn 13 = 13e mol.

Zijn zo heel veel dingen die je als hint kan zien en heel bij iedereen kan je wel iets zoeken waarbij hij of zij de mol is. Dus ik vind het veel te vroeg om op een specifiek iemand te gaan zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 12:49 

Aan het typen...

Het toeval dat je ergens het getal 13 uit haalt is natuurlijk vele malen kleiner dan dat de eerste letters van tot nu toe nutteloze zinnen samen "c is the mole" vormen, laat staan dat die C uit het woord Case komt. Bovendien is '82 het geboortejaar van Kees en was Kees in spiegelbeeld te zien in de bril van Tania. Afbeelding
Maar dergelijke verwijzingen als de laatste 2 kan ik voor elke kandidaat wel maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 12:59 

Hardtraxx Veteran

Ik denk ook Kees.

Na die 82 was ik al enigszins overtuigd en nu na die hint van die priester al helemaal :P.
Maar aan de andere kant, misschien lag die 82 er ook wel iets te dik bovenop, en willen ze juist dat je op een vals spoor terecht komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 13:02 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Tim komt terug, dat is 1 ding wat zeker is. Maar hij kan ook nog wel eens de mol zijn. Maar als hij de mol is, dan is hij de meest overduidelijke mol die er bestaan heeft, daarom ga ik er vanuit dat hij het niet is. Maar wat een mollenstreken levert hij.

Trouwens je had van tevoren best kunnen nagaan dat er niemand uit zou gaan. Er zijn in de hele geschiedenis van WIDM nog nooit 2 personen per afleveringen uit gegaan. Dat zou ze ook een uitzending kosten. Dus kon je er wel van uitgaan dat dat nu ook niet het geval zou zijn. Waarom zet je dan je jokers in? Want die ben je nu gewoon kwijt, neem ik aan?

Ard moest net als Tim DE MOL zijn, maar dat was die niet. Verwacht het nu ook niet.

Ik zet m'n geld op Carolien. Die heeft contact met iedereen, pakt weinig geld, veel jokers en zei gister tegen Tim: Ik had hetzelfde gedaan met die foto's. Ze heeft een hoop te verbergen achter die bos krullen :P

Daniël zou het ook kunnen zijn misschien, maar dat is eigenlijk gewoon een TOP kandidaat! Hij geniet er echt van. Ik denk dat die net een beetje TE ontspannen is om de mol te zijn.

Nog iets bijzonders bij Daniël:

Hier is z'n naam verkeerd. Er hoort een 'I' bij.
Afbeelding

En gisteren was bij die spring opdracht is kandidaat verkeerd gespeld. Zie het filmpje op 20:08min: http://avro.nl/wieisdemol/ Daar mist een 'N'
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 14:39 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Het toeval dat je ergens het getal 13 uit haalt is natuurlijk vele malen kleiner dan dat de eerste letters van tot nu toe nutteloze zinnen samen "c is the mole" vormen, laat staan dat die C uit het woord Case komt. Bovendien is '82 het geboortejaar van Kees en was Kees in spiegelbeeld te zien in de bril van Tania. Afbeelding
Maar dergelijke verwijzingen als de laatste 2 kan ik voor elke kandidaat wel maken.

Het zijn inderdaad wel hints die zich opstapelen richting Kees. Een anagram vind ik echter nog wel wat twijfelachtig, maar wie weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 14:52 

Bierkoning

Ik zat een beetje op Tania en Paulien. Die hints naar Kees zijn idd wel vrij duidelijk, maar ik heb hem nog niet echt iets molachtigs zien doen ofzo. Degene die in ieder geval niet de mol is is Tim, of het wordt idd de most obvious mol ever :P Maar daar geloof ik niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 23:17 

Mijn conclusie van de aflevering (heb em net op aflevering gemist gekeken): NEEE TIM MAG NIET WEG!!!
maar mss is dat helemaal niet dus zoals chukkie al zei... lastig xd
verdomme haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:31 

Hardtraxx Crew

Wat een zenuwslopende executie :P En ben benieuwd wat ze gemist hebben in de eerste opdracht om geld te verdienen (als er echter wel iets was om geld te verdienen, want dan was het denk ik wel in beeld gekomen). Ik denk dat ik voorlopig op Paulien ga zitten als mol zijnde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:33 

Hardtraxx Veteran

Wat een vage aflevering zeg. Wat hebben ze gemist bij de 1e opdracht? Hetgeen wat Daniel over het fotopapier zei dacht ik ook meteen aan, komt later nog wel terug. En volgende keer maar weer een normale executie please, hier word je niks wijzer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:37 

Hardtraxx Crew

Die executie was juist ziek, schopt echt alles in de war xd

Ik blijf nog steeds veel springen van mol, nog niet echt heel duidelijke mollenstreken waar kunnen nemen helaas. Veel zou een streek kunnen zijn, maar kan ook tactisch zijn enz enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:37 

Hardtraxx Crew

di-, da-, dubbelpost...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:47 

Hardtraxx Veteran

Ik vond hem echt niks aan :P. Slechts één scherm te zien en de kans was 1/6 dat die rood zou worden. Of geen kans als Kees de mol is. Oftewel niet spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:36 

Hardtraxxer

Wat ik niet begreep is dat Art bij die eerste opdracht zei dat er veel geld te verdienen was... maar waar dan precies? Het was natuurlijk het meest logisch om ze te bevrijden. Maar waarom moesten ze foto's maken?

Vond het niet zo'n hele interessante aflevering verder, beetje saaie opdrachten.

Verdenk momenteel Carolien, blijft toch redelijk op de achtergrond en sluit met iedereen een bondgenootschap om te zorgen dat ze haar niet verdenken. Desondanks zaten er toch een aantal op haar bij de laatste test. Jammer dat we niet hebben kunnen zien wie een rood scherm kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:57 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wellicht een ideetje wat betreft die opdracht: Opdracht was de Big 5 te fotograferen. Paulien fotografeerde. Bij een bepaald persoon leek het alsof de foto werd gemaakt, maar het sluitergeluidje kwam pas toen de camera naar beneden was gericht. Mocht dit kloppen, dan is Paulien voor mij opeens serieuze gegadigde om mol te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:00 

Hardtraxx Veteran

Heb dit echt nog nooit gekeken :$ totdat iemand er gisteren over begon toen maar ff aflevering 1 gekeken op uitzending gemist, leuk programma :D nog ff de overige afleveringen kijken tot ik bij ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:12 

Hardtraxx Veteran

Hoe dom met die buisjes. Als je er 1 open maakt en er zit fotopapier in. Dan weet je toch dat je die andere buisjes niet moet open maken omdat er vast iets komt met een ontwikkelkamer ofzo. En die Daniël beseft dat na een tijdje en dan is hij opeens de geniale deelnemer. Goh. :P
Verder denk ik niet dat Tim het is, het zou te raar zijn om zo makkelijk de 'echte' mol te laten verdenken door deelnemers en kijkers.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic