Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 20:59 

Hardtraxx Veteran

Gister even afgekeken. Niet verwacht dat Ewout er als 1e uit zou gaan, maar had ook niet gedacht, net als Wootum, dat hij de mol zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 22:12 

Hardtraxx Crew

Zo afgekeken.

Vond die ewout al een vreemde kerel, zeker met die enveloppen in de eerste opdracht. Verder nog geen heel goed beeld van alle deelnemers gekregen. Eerste opdracht was wel een leuke om meteen wat te stoken met het wel/niet gunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 13:54 

Hardtraxx Veteran

Vind het niet zo erg dat Ewout er uit is, vond het maar een rare vogel... Ik denk dat Paulien wel een goede mol zou zijn, maar dat is meer een gevoel in mijn kut ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:19 

Bierkoning

God wat heeft die Paulien een kutkop zeg, alleen al daarom zou ze de mol moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:42 

Pommer schreef:
God wat heeft die Paulien een kutkop zeg, alleen al daarom zou ze de mol moeten zijn.

nee juist niet, dan zit ze er de hele serie in :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:39 

Hardtraxx Veteran

Gruwelijke aflevering. Niet zozeer qua mollen, maar meer qua opdrachten. Tim en Carolien heb ik van mijn lijstje weggestreept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:40 

Bierkoning

Was een leuke aflevering inderdaad, het is nu natuurlijk moeilijk om dingen te voorspellen maar ik denk een beetje aan Paulien en die afronegerin (ben dr naam kwijt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:47 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Was een leuke aflevering inderdaad, het is nu natuurlijk moeilijk om dingen te voorspellen maar ik denk een beetje aan Paulien en die afronegerin (ben dr naam kwijt).

Welke van de 2? Er doen 2 van die roetmoppen mee.
Ik denk persoonlijk dat Carolien een potentiële mol is, samen met Cees
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:48 

Bierkoning

Jurheinen schreef:
Pommer schreef:

Welke van de 2? Er doen 2 van die roetmoppen mee.
Ik denk persoonlijk dat Carolien een potentiële mol is, samen met Cees

Die ander is een Indiër ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:49 

Hardtraxx Crew

Hele vette aflevering dit inderdaad. Ik gok tot nu toe op Carolien, geen duidelijke reden eigenlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:52 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me niet dat de mol bij de laatste beurt met de lasers er foutloos doorheen gaat toch? Op dat moment kun je zoooveel excuusjes gebruiken als mol om het te laten mislukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:53 

Hardtraxx Veteran

Maar wel weer 2 jokers pakken? Niet doorvertellen, en ze niet inzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:57 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Dat lijkt me juist het werk van een kandidaat wat je nu beschrijft. Ze wil de jokers bewaren voor een later stadium waarin de kans groter is dat je afvalt. En of je het nou vertelt of niet, maakt weinig uit toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:05 

super vette aflevering!

wel 2 verdachte puntjes :
dat wijf die de laatste kamer deed bij de laser opdracht, die zei "... zit die mol in mijn verbandje"
en dan zie je ineens Tim proosten :P

en daarna ook bij de quiz, Tim is aan de beurt en ineens vet spannende muziek :P
en natuurlijk bij dat gedicht gedoe
et ligt er dan mss iets te dicht op...

maar hij is baas dus van mij mag hij het wel zijn, hij moet er zo lang mogelijk in blijven hehe

EEENNNNN!!!! volgende week de backbreaking aflevering :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:06 

Bierkoning

Ja om die redenen is hij het voor mij juist niet, dat was gewoon te fucking obvious.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:09 

Hardtraxx Veteran

Dat spannende muziek gebeurt bij vrijwel elke stemronde, de ene keer gaat op dat muziekje iemand eruit, de andere keer niet, is dus meer fucken met het publiek. Wat betreft gedichtenopdracht beschouw ik dat juist als géén mollenstreek.

Waarom zou je als mol de aandacht op jezelf vestigen door zo'n actie te doen. Hij zat zelf niet bij de drie die de gedichten maakten, dus hij had geen enkele indicatie van hoe zij scoorden. Een mol acteert op zekerheden, niet op toevalligheden. Een mol houdt zich dan, mijn inziens, afzijdig en hoopt op het beste. Dat die actie uiteindelijk toch geld kostte, was puur toeval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:56 

Hardtraxx Crew

Was idd een hele gave aflevering! Ik kan er echter nog helemaal niks van maken. Hopelijk dat ik volgende week de mol aan het werk te zien krijg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 14:53 

Aan het typen...

Kees maakte een aantal opmerkingen waaruit je zou kunnen halen dat hij niet wil dat mensen op hem zitten en de enige die dat wil is de mol. Dus ik houd t op Kees voorlopig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:41 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Jurheinen schreef:

Dat lijkt me juist het werk van een kandidaat wat je nu beschrijft. Ze wil de jokers bewaren voor een later stadium waarin de kans groter is dat je afvalt. En of je het nou vertelt of niet, maakt weinig uit toch?

Inderdaad, ik had het ook niet doorverteld dat ik 2 jokers had in het HT WIDM spel en ik was ook geen mol :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:17 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Firetrap schreef:
Jurheinen schreef:

Inderdaad, ik had het ook niet doorverteld dat ik 2 jokers had in het HT WIDM spel en ik was ook geen mol :innocent:

+1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:52 

Hardtraxx Veteran

Bump zo kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:55 

Bierkoning

Te druk met leren nu, dus ik kijk het morgen na. Al weet iedereen natuurlijk al wat er deze aflevering gaat gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:28 

Hardtraxx Crew

Nooo, waarom hij? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:30 

Hardtraxx Veteran

WTF?! Ik geloof dit niet. Tim eruit? Dat kan gewoon niet. Ik verwacht dat hij er nog in zit en volgende week vrolijk terug komt. Anders hadden anderen er uit gemoeten omdat ze op die gestemd hebben. Was ook zo'n fucking abrupt eind. Ik geloof het gewoon echt niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:32 

Hardtraxx Veteran

Spannende shit.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic