Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 17:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Kijk dan eens oudere edities. Ik heb lang niet alle edities teruggekeken, maar seizoen 8, 9 en 10 wel (11 en 12 had ik wel gevolgd). Geweldig! :D

Ik heb pas seizoen 2 gezien op DVD, haha! :thumbsup: Met Nico als de mol, toen had je echt nog 'enge' opdrachten.

Hoop dat seizoen 3 snel op dvd komt, met de beste mol tot nu toe; George! :worship:

Voor de mensen die hem terug willen zien, kan ook hier: http://www.widm.nl/afleveringen/seizoen-3.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

Beste mol tot nu toe vind ik Dennis. Die gast had briljante acties en die laatste aflevering was zooooo goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 19:57 

Hardtraxx Veteran

Was inderdaad een vet seizoen. Over de niet-BNers kan ik niet meepraten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:11 

Hardtraxx Veteran

Jaja, zometeen de eerste aflevering :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:19 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

Ja vet vet! Mooi man! Heb er weer zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:36 

Hardtraxx Veteran

En dan maar proberen om niet meteen een mol eruit te pikken maar alles objectief te bekijken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:56 

Parvuz schreef:
Oxbow schreef:

Ja vet vet! Mooi man! Heb er weer zin in!

idd :D
ik had toevallig btw laatst op shownieuws of rtl boulevard, weeet ik et, iets gehoord dat iemand zn rug gebroken had fzo xd na een sprong van een afgrond xd
ben benieuwd wat we gaan zien hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:59 

Hardtraxx Veteran

Ja ruggenwervels ofzo. Schijnt nu wel weer goed met haar te gaan. Mja t zal de mol maar zijn die dat overkomt haha, wat moeten ze dan?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:33 

Hardtraxx Veteran

Na een aantal niet gekeken seizoenen, gaat deze weer helemaal gevolgd worden :D Neem het gewoon op en kijk het op een ander moment terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:51 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ja ruggenwervels ofzo. Schijnt nu wel weer goed met haar te gaan. Mja t zal de mol maar zijn die dat overkomt haha, wat moeten ze dan?!

Klopt, dacht dat het net bij bungeejumpen al zou gebeuren maar toen ze zei dat ze niet sprong was dat meteen afgeschreven :P ze doet dus nog even mee.

In principe prima dat Ewout eruit is, al is het wel een lachen gast. Elke editie heeft wel het typetje 'Wannebe-mol', en ditmaal zou hij dat overduidelijk worden :P. Tim Haars tot nu toe de held, heerlijk wat voor houding hij kan aannemen. Vooral tegenover Joep deed hij dat prachtig :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:53 

Hardtraxx Veteran

Enorm onverwacht dat Ewout er meteen uitvloog, maarja zo is het spel. Denk zelf op dit moment aan Joep of Daniel. Die Joep vooral omdat ie terugkrabbelde over z'n bungee-jumpverhaaltje in de bus.

Trouwens hoop volgende keer dat die Paulien er uit gaat, wat een graflelijk wijf is dat joh :P
En die Kees is wel een mooie vent, moest de hele tijd aan die kop van Zany denken toen ik hem zag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 23:01 

Oxbow schreef:
Enorm onverwacht dat Ewout er meteen uitvloog, maarja zo is het spel. Denk zelf op dit moment aan Joep of Daniel. Die Joep vooral omdat ie terugkrabbelde over z'n bungee-jumpverhaaltje in de bus.

Trouwens hoop volgende keer dat die Paulien er uit gaat, wat een graflelijk wijf is dat joh :P
En die Kees is wel een mooie vent, moest de hele tijd aan die kop van Zany denken toen ik hem zag :lol:

is Paulien die ene die over dr kut begon? xd

ik vind die Joep echt een held, haha

en ben blij dat Ewout eruit is xd wat een irritante vent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 23:10 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

Vrij onwaarschijnlijk dat Joep door die actie de mol zou zijn. Er werd geen geld gemoeid bij die opdracht, dus houd je jezelf op de vlakte. Dan ga je niet iets zeggen en je er vervolgens niet aan houden, dat wekt alleen maar argwaan en dat wil je als mol zijnde niet. Daarnaast heeft hij ook geld opgeleverd bij de 1e opdracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

Bijzondere groep zeg. Veel cabaret en ook nog een opera-zangeres; leuk!

Ik krijg alleen niet echt het gevoel dat dit een gave mollen-groep gaat worden, maar dat is nog even afwachten.
De kop is er in ieder geval af. En mensen, wat blijft dat bungeejumpen gaaf! Ik zou toch ook even slikken, maar denk wel dat ik zou springen, fuck die vrijstellingen op dat moment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 00:00 

Hardtraxx Crew

Pff, ik weet (nu) echt niet wat ik er van moet verwachten. Eerst nog een aantal afleveringen de kandidaten leren kennen. Niet verwacht dat Ewout er meteen uit zou gaan, echter ook niet verwacht dat ie de mol zou zijn. Daarvoor was ie te opzichtig klungelig bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 01:10 

Bierkoning

Godver vergeten. Het is wel terug te zien toch? Wel jammer dat ik nu al heb gelezen wie eruit gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 03:20 

Hardtraxx Veteran

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1317054
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 03:24 

Hardtraxxer

Ga het ook maar eens kijken, voor het eerst. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 09:43 

Hardtraxx Veteran

Interessante aflevering, leuk om te volgen. Ben benieuwd of we te zien krijgen dat die Janine haar ruggenwervel breekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:48 

Hardtraxx Veteran

Ja ze laten wel zien hoe ze springt, maar het moment waarop de breuk gebeurd is er dan uitgeknipt, en dan krijgen we daarna vast een zwart scherm met tekst erop wat er gebeurde, of Ard komt in beeld die het uitlegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:05 

Hardtraxx Veteran

Gisteren alleen tweede helft gezien, dus nu eerste helft even kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:33 

Hardtraxx Veteran

Daniel lijkt me wel een mol :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 15:16 

Hardtraxx Veteran

Tot nu toe spelen ze al wel lekker fel :D vorige seizoen duurde het pas echt voor ze elkaar gingen naaien etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:42 

Jurheinen schreef:
Tot nu toe spelen ze al wel lekker fel :D vorige seizoen duurde het pas echt voor ze elkaar gingen naaien etc.

haha ja, nog meer erger momentjes nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 20:53 

Hardtraxx Crew

Ik ga het eens terugkijken, eens proberen om het dit jaar wel te volgen xd
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic