Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 13:54 
 
Hardtraxx Newbie

Ik denk toch dat het Anne-Marie is...!!!! Maar we zullen het vanzelf wel zien donderdag, eindelijk de ontknoping :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom heeft niemand dit nog gebumpt? :P Dan zal ik jullie maar even matsen. Het gaat beginnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dramatische mol. Wat ik tot nu toe heb gezien, is dit de slechtste mol ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha vanaf het begin zat ik dus goed :worship: Wat heb ik nu gewonnen? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Inderdaad, ik denk dat er andere mensen (Liesbeth bijv.) meer geld hebben verloren dan zij zelf. En al die 'mol-acties' waren nou niet echt bijzonder ofzo, alleen met dat krijtje vond ik wel grappig :P Met dat hofti huis was het dus wel Tim die het verpest had, het moest ook 1 van die 3 zijn toen. De mol had er niks mee te maken dat de pot leeg ging, het was gewoon een vage actie van Tim. Op dat soort momenten krijg ik een beetje de neiging om te denken dat niet alles even eerlijk gaat in dat spel, alsof Tim dat gevraagd is om te doen ofzo... Of is dat weer te ver doorgedacht? :P

Al met al wel een aardig seizoen, maar vorig jaar vond ik een stuk leuker. Vind het ook wel jammer dat het alleen maar bn'ers zijn eigenlijk, die hebben dat geld ook eigenlijk helemaal niet nodig. Het spel is veel spannender/feller met 'gewone mensen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vind het ook wel jammer dat het alleen maar bn'ers zijn eigenlijk, die hebben dat geld ook eigenlijk helemaal niet nodig. Het spel is veel spannender/feller met 'gewone mensen'.

Aan de andere kant maakt dat het spel misschien ook wel leuker. Dan mollen er meer mensen waardoor het minder duidelijk is wie de mol is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Vind het ook wel jammer dat het alleen maar bn'ers zijn eigenlijk, die hebben dat geld ook eigenlijk helemaal niet nodig. Het spel is veel spannender/feller met 'gewone mensen'.

Aan de andere kant maakt dat het spel misschien ook wel leuker. Dan mollen er meer mensen waardoor het minder duidelijk is wie de mol is.

Zo had ik het nog niet bekeken :P

Molception...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het toeval wil... Nou wel een beetje veel toeval allemaal. Wat een slechte mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:13 
 

SChrale laatste aflevering, maar toch leuk om zo die kleine hints te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hadewych heeft gewonnen en Anne Marie was de mol aangezien Liesbeth haar als eerste in de armen vloog en neem aan dat de winnaar en verliezer naast elkaar stonden bij de uitslag haha.

*kuch* haha. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar blijft de woordgrap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woordgrap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 13:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maar wat heeft ze nu gemold dan? Bij vrijwel iedere opdracht zegt ze, de groep verknalde de opdracht al, dus hoefde ik niets meer te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Maar wat heeft ze nu gemold dan? Bij vrijwel iedere opdracht zegt ze, de groep verknalde de opdracht al, dus hoefde ik niets meer te doen.

Ja precies. Dat zei ik dus ook al tegen m'n vrienden :P Die vonden haar nog wel een goeie mol. Like WTF!?
Enige wat ik haar heb zien doen is het krijtje weg gooien.

En het ergste is nog dat ze aan het pronken is bij die laatste aflevering :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Jeeuuuj ik had 'Worst fashion mol' goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 18:12 
 
Hardtraxx Newbie

Jeetje, dus toch Anne-Marie. Ik vond haar echt een slechte mol!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al 13 jaar lang weet het AVRO-programma Wie is de Mol? wekelijks ruim 2 miljoen kijkers aan de buis gekluisterd te houden. Tien weken lang volgen zij tien (bekende) Nederlanders in het buitenland, waarbij één vraag steeds terugkomt: wie is de saboteur in hun midden, oftewel wie is de Mol? Het programma is al zes keer genomineerd voor de Gouden Televizier-Ring, maar wist hem nog nooit te winnen. In het dertiende seizoen doen onder andere Ewout Genemans, Tim Haars en Janine Abbring mee.


Groepsfoto WIDM 2013

Afbeelding

De kandidaten van 2013 (op de foto van links naar rechts): Zarayda Groenhart, Joep van Deudekom, Tim Haars, Kees Tol, Carolien Borgers, Ewout Genemans, Tania Kross, Daniël Boissevain, Janine Abbring en Pauline Cornelissen.

Het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? wordt vanaf donderdag 3 januari 2013 op Nederland 1 uitgezonden om 20:30 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ga zeker weer kijken :) Enne, je foto doet het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al een paar seizoenen niet gezien of maar stukjes, maar ga dit seizoen weer helemaal volgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik ga zeker weer kijken :) Enne, je foto doet het niet.

Hmm, ik zie de foto wel gewoon? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
wootum schreef:
Ik ga zeker weer kijken :) Enne, je foto doet het niet.

Hmm, ik zie de foto wel gewoon? :P

Ik zie hem ook niet, alleen een Fok plaatje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Idd, Fok ^^

En Tim en Kees zijn nou al m'n favorieten :worship: Hopelijk blijven ze er een tijdje in, want de mol zijn ze natuurlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ken er traditiegetrouw maar weinig, dus we leren iedereen gaandeweg wel weer kennen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Moet het een keer gaan volgen, komt er steeds niet van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk dan eens oudere edities. Ik heb lang niet alle edities teruggekeken, maar seizoen 8, 9 en 10 wel (11 en 12 had ik wel gevolgd). Geweldig! :D
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic