Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
En al onze potentiële mollen van de laatste tijd zitten er nog steeds in :P
Vanavond zullen de eerste mensen dan eindelijk ongelijk hebben ^^


Ik zal dat niet zijn :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas eerst werken tot 21.00, maar daarna wel lekker widm kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Had al zo'n gevoel dat Tim er uit zou gaan. Bij de executies gaat het echt de hele tijd om Liesbeth en een andere kandidaat op het einde, en steeds wint ze weer. Hoeft natuurlijk niet wat te zeggen, maar het valt me wel op.

Maar ik moet zeggen day Hadewych vandaag het minst onopvallendst molde, sowieso met die pleinopdracht maar ook met dat doolhof, ze pakte de envelop met het minste geld iig.

Ik zou wel een baas zijn als Hadewych de mol is, dan wist ik het al na 8 minuten in de eerste aflevering xd :
off-topic/wie-is-de-mol-2011-iedere-donderdag-om-20-30-op-nederland-1-t12456-125.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En mijn mol zit ook in de finale: Anne-Marie. Het eerste wat me opviel trouwens was de titel van de aflevering: 'Tim, Anne-Marie, Lysbeth'. Maar lijkt me niet dat ze zo'n duidelijke hint geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
En mijn mol zit ook in de finale: Anne-Marie. Het eerste wat me opviel trouwens was de titel van de aflevering: 'Tim, Anne-Marie, Lysbeth'. Maar lijkt me niet dat ze zo'n duidelijke hint geven :P

Jah idd ik zat ook al te kijken van huh, maar dat zou wel heeeel obvious zijn. Ik snap de gedachte erachter dan ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
wootum schreef:
En mijn mol zit ook in de finale: Anne-Marie. Het eerste wat me opviel trouwens was de titel van de aflevering: 'Tim, Anne-Marie, Lysbeth'. Maar lijkt me niet dat ze zo'n duidelijke hint geven :P

Jah idd ik zat ook al te kijken van huh, maar dat zou wel heeeel obvious zijn. Ik snap de gedachte erachter dan ook niet.

Nee inderdaad, dat snapte ik ook niet. Zal toch niet zo zijn omdat zij alleen dat plein op moest. Maar ik ga toch niet van mol verwisselen zo vlak voor de finale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 00:45 
 
Hardtraxx Veteran



Kutzooi, waarom moet tim er nou weer uit gaan. Was mijn mol! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop gewoon zo erg dat Anne-Marie niet de winnaar wordt, want ik kan die kop van haar gewoon niet uitstaan xd wat een rotwijf.

Hopen dan maar dat Liesbeth wint, want Hadewych is al een paar afleveringen mijn Mol. :)
Op dat pleintje ook. 100.000 vragen stellen aan dat standbeeld en vervolgens lekker kijken. Opdracht verpest en geld weg. Slim, maar wel opzichtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 00:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mijn mol was al een tijdje Liesbeth en die zit er nog in, maar ik begin nu toch aardig te twijfelen, Hadewych doet ook steeds verdachter de laatste tijd... Maarja ik ga idd niet meer veranderen van mol zo vlak voor de finale :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 02:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga voor Liesbeth, had twijfels tussen Tim en Liesbeth, maar aangezien Tim eruit is, is het voor mij nu duidelijk. Liesbeth volgde in de doolhof-opdracht totaal niet de aanwijzingen van Tim en zat hem daarna alleen maar te paaien van 'wat doe je het goed' om zo iets te duidelijk te laten merken dat ze het zogenaamd leuk vond dat hij het goed deed.

Verder denk ik ook dat Hadewych het niet is, aangezien Tim op Hadewych ging en Tim wist zeker dat hij goed zat, waardoor hij mensen van stemmen op Hadewych af wou halen. Dat is hem dan ook gelukt, maar wel ten koste van z'n eigen leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 10:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hij ging juist niet op Hadewych ;) Hij zei: Ik weet één ding zeker, Hadewych is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer, gister zei je nog dat Hadewych de laatste tijd steeds verdachter aan het doen is :P

Ik zat vanaf het begin te twijfelen tussen Tim en Frits, dus heb snel iets nieuws moeten verzinnen nu ze eruit zijn... Denk Liesbeth nu. En ik hoop dat Hadewych wint :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ga voor Liesbeth, had twijfels tussen Tim en Liesbeth, maar aangezien Tim eruit is, is het voor mij nu duidelijk. Liesbeth volgde in de doolhof-opdracht totaal niet de aanwijzingen van Tim en zat hem daarna alleen maar te paaien van 'wat doe je het goed' om zo iets te duidelijk te laten merken dat ze het zogenaamd leuk vond dat hij het goed deed.

Verder denk ik ook dat Hadewych het niet is, aangezien Tim op Hadewych ging en Tim wist zeker dat hij goed zat, waardoor hij mensen van stemmen op Hadewych af wou halen. Dat is hem dan ook gelukt, maar wel ten koste van z'n eigen leven.


Dat Liesbeth af ging bij die opdracht verbaasde me ook niet. Ik denk nog steeds dat zij de Mol is. Vooral omdat in zo'n aflevering waar ze een opdracht moesten doen met een kruis. Bij 1 van die kruizen stond : List. LI van Liesbeth, en ST van Staats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Pommer, gister zei je nog dat Hadewych de laatste tijd steeds verdachter aan het doen is :P

Ik zat vanaf het begin te twijfelen tussen Tim en Frits, dus heb snel iets nieuws moeten verzinnen nu ze eruit zijn... Denk Liesbeth nu. En ik hoop dat Hadewych wint :D

Lees m'n post ff terug :P Ik quote Tim, die zei dat hij zeker wist dat Hadewych het niet was
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:43 
 
Hardtraxx Newbie

Shit! Ik zat gewoon tot nu toe de hele tijd op Tim, nu weet ik het ff niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop niet dat die Liesbeth wint. Echt zo iemand die dan gaat zeggen dat ze van af het begin al goed zat en hoe goed ze het wel niet wist haha. Dat soort mensen herken je meteen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Moet wel heel zenuwslopend zijn zo'n eliminatie vlak voor de finale, tenzij.. je de mol bent. Hadewych.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Moet wel heel zenuwslopend zijn zo'n eliminatie vlak voor de finale, tenzij.. je de mol bent. Hadewych.

:P

Die was echt te obvious :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 12:55 
 

die was idd wel erg jammer ja :P
zij was overigens ook de enigste die nniet gespannen was tijdens die doolhof opdracht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Denk niet dat Hadewych het is. Ze gaat zelf abseilen en dit leverde geld op. Als zij de mol was had ze iig hetgeen gedaan waarvan ze zelf wist dat ze het tegenovergestelde ging doen. Tevens zou de mol de bruggen-vraag ook niet goed hebben, dat zou je zo van je af kunnen praten ..

En tussen Liesbeth en Anne-Marie, tsja, ik weet het niet. Ik zit altijd al op Anne-Marie dus dat blijf ik doen voor de vorm, maar het is 50/50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hadewych heeft idd opvallend veel geld verdiend deze aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Vanavond! :yay:

Jah als ze maar niet weer een week gaan uitstellen net als vorig jaar :P Of doen ze dat altijd? Ik heb het niet elk jaar gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gegokt dat Hadewych het spel wint en Liesbeth blijft mijn Mol :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Chukkels schreef:
Vanavond! :yay:

Jah als ze maar niet weer een week gaan uitstellen net als vorig jaar :P Of doen ze dat altijd? Ik heb het niet elk jaar gezien.


Ja vanavond vliegt er een uit, en volgende week de ontknoping :P
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic