Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 01:03 
 
Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Firetrap schreef:
Men van WIDM wil juist dat iedereen denkt dat Liesbeth het is, dat is het hele eieren eten .....

Een mol is nog nooit dusdanig in de afleveringen voorgekomen dat deze het meest opvalt, neem dat nou maar aan.


Nou, denk dat over het algemeen ook veel mensen denken dat anne-marie de mol is. Die wordt vanaf het begin al heel erg verdacht door iedereen.


Dat is ook typisch een mollending. In het begin goed mollen om vervolgens wat in te dekken, waardoor men overstapt, hetgeen ook iedereen doet want 90% van wat ik lees zit op Liesbeth -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 11:00 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zit nog steeds op Tim! Maar Liesbeth is idd ook erg verdacht...Maar helaas moest ik het eertse gedeelte missen want ik volg momenteel rijlessen. Ik had trouwens beter nog even kunnen wachten want ik zag dat je nu via groupon.nl voordelig rijlessen kunt volgen. Dat had mee een heleboel geld bespaard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat die Frits dr uit is. Had hem als de mol verwacht. Had liever die Liesbeth eruit gezien. Ik mag dat mens niet haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 14:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Had liever die Liesbeth eruit gezien. Ik mag dat mens niet haha.

Niet aardig, ze kon zo goed het jeugdjournaal presenteren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 15:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zit nog steeds op Hadewych, Liesbeth is veel te opvallend en er wordt door de makers van het programma flink gesuggereerd dat zij de mol is. Als ze het is, dan is het een hele slechte mol, veel te opvallend.
Annemarie mag er van mij wel uit, ik vind haar te dom om mol te kunnen spelen, maar aan de andere kant zit ze er nog wel in. Tim mag van mij wel winnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik zit nog steeds op Hadewych, Liesbeth is veel te opvallend en er wordt door de makers van het programma flink gesuggereerd dat zij de mol is. Als ze het is, dan is het een hele slechte mol, veel te opvallend.
Annemarie mag er van mij wel uit, ik vind haar te dom om mol te kunnen spelen, maar aan de andere kant zit ze er nog wel in. Tim mag van mij wel winnen :P

Helemaal eens ^^ Al denk ik dat Tim ook wel de mol kan zijn.
Maar als je niet op Hadewych zit (in het algemeen zeg ik dit, niet gericht op Lyst), dan moet je de afgelopen aflevering eens terugkijken en op haar letten. Vreselijk hoe je dan niet meer uit die tunnelvisie komt (heb ik in ieder geval wel).

Als je ziet wat voor rol zij telkens krijgt/ speelt, dan vind ik dat gewoon opvallend. Eerst met het schieten op de vrijstelling vreselijk mis schieten, waardoor ze eigenlijk bij het boogschieten op het vlot ongegeneerd kan missen.

Vervolgens bij die licht-opdracht heeft zij telkens de walkie-talkie in de hand, waardoor zij ook informatie niet door kan geven door de knop niet in te drukken.

Wat ook opmerkelijk was; 'stel je voor, iemand vraagt aan mij: 'ben jij de mol?' JA.......... dan kun je van alles zeggen'. Kan eventueel een aanwijzing zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 15:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maar ze is echt superfanatiek altijd... Als ze echt de mol zou zijn vraag ik me af hoeveel geld ze nou daadwerkelijk uit de pot heeft weten te krijgen.

En die onderhandelingsopdracht is gewoon verneukt door Tim & Liesbeth dus het moet haast wel 1 van die 2 zijn, waarom zou een niet-mol die opdracht verneuken, al het geld was weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Maar ze is echt superfanatiek altijd... Als ze echt de mol zou zijn vraag ik me af hoeveel geld ze nou daadwerkelijk uit de pot heeft weten te krijgen.

En die onderhandelingsopdracht is gewoon verneukt door Tim & Liesbeth dus het moet haast wel 1 van die 2 zijn, waarom zou een niet-mol die opdracht verneuken, al het geld was weg.

Die onderhandelingsopdracht is inderdaad verneukt door Tim of Liesbeth, maar vergeet niet dat Hadewych & Anne-Marie sowieso nee hebben gestemd. Die hebben zelfs geen twijfel aangegeven bij die opdracht en waren beiden overtuigend ja.
Ik geloof wel dat Tim daar vóór de executie heeft gestemd, en Liesbeth tegen.
Kijk ook ff hoe Hadewych nog heel traag die laatste balk neerlegde bij die laatste vis. Kan zijn dat ik me het verbeeld heb, maar het ziet er vreselijk traag uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 15:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Maar ze is echt superfanatiek altijd... Als ze echt de mol zou zijn vraag ik me af hoeveel geld ze nou daadwerkelijk uit de pot heeft weten te krijgen.

En die onderhandelingsopdracht is gewoon verneukt door Tim & Liesbeth dus het moet haast wel 1 van die 2 zijn, waarom zou een niet-mol die opdracht verneuken, al het geld was weg.

Die onderhandelingsopdracht is inderdaad verneukt door Tim of Liesbeth, maar vergeet niet dat Hadewych & Anne-Marie sowieso nee hebben gestemd. Die hebben zelfs geen twijfel aangegeven bij die opdracht en waren beiden overtuigend ja.
Ik geloof wel dat Tim daar vóór de executie heeft gestemd, en Liesbeth tegen.
Kijk ook ff hoe Hadewych nog heel traag die laatste balk neerlegde bij die laatste vis. Kan zijn dat ik me het verbeeld heb, maar het ziet er vreselijk traag uit :P


Die laatste balk tilden ze met z'n tweeën. Maar ze waren daar sowieso met z'n allen traag bezig. Ik zag de oplossing meteen, zo moeilijk was die niet. Maar waarom zou Hadewych dan bij die pijl en boog opdracht direct naar die vrijstelling rennen toen Ard er over begon? De mol zal toch wel hebben geweten dat ie niet te verkrijgen is voor degene die hem als eerste pakt :P Maja, ook dat kan juist weer en mollenstreek zijn. Je weet het gewoon op een gegeven moment niet meer haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 15:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Maar ze is echt superfanatiek altijd... Als ze echt de mol zou zijn vraag ik me af hoeveel geld ze nou daadwerkelijk uit de pot heeft weten te krijgen.

En die onderhandelingsopdracht is gewoon verneukt door Tim & Liesbeth dus het moet haast wel 1 van die 2 zijn, waarom zou een niet-mol die opdracht verneuken, al het geld was weg.

Die onderhandelingsopdracht is inderdaad verneukt door Tim of Liesbeth, maar vergeet niet dat Hadewych & Anne-Marie sowieso nee hebben gestemd. Die hebben zelfs geen twijfel aangegeven bij die opdracht en waren beiden overtuigend ja.
Ik geloof wel dat Tim daar vóór de executie heeft gestemd, en Liesbeth tegen.
Kijk ook ff hoe Hadewych nog heel traag die laatste balk neerlegde bij die laatste vis. Kan zijn dat ik me het verbeeld heb, maar het ziet er vreselijk traag uit :P


Die laatste balk tilden ze met z'n tweeën. Maar ze waren daar sowieso met z'n allen traag bezig. Ik zag de oplossing meteen, zo moeilijk was die niet. Maar waarom zou Hadewych dan bij die pijl en boog opdracht direct naar die vrijstelling rennen toen Ard er over begon? De mol zal toch wel hebben geweten dat ie niet te verkrijgen is voor degene die hem als eerste pakt :P Maja, ook dat kan juist weer en mollenstreek zijn. Je weet het gewoon op een gegeven moment niet meer haha.


Zoiets heet acteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Maar waarom zou Hadewych dan bij die pijl en boog opdracht direct naar die vrijstelling rennen toen Ard er over begon? De mol zal toch wel hebben geweten dat ie niet te verkrijgen is voor degene die hem als eerste pakt :P

Ja, juist omdat ze dan verdenkingen van zich af haalt natuurlijk :P
Ze rende ook niet vol tempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Parvuz schreef:
Had liever die Liesbeth eruit gezien. Ik mag dat mens niet haha.

Niet aardig, ze kon zo goed het jeugdjournaal presenteren :(

Daarom mag ik dr ook niet! Zij vertelde altijd het slechte nieuws!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 16:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maar het zijn zo wel elke keer kleine dingen. Bij die opdracht in Reykjavik waarbij ze de toren niet opmogen, houdt Hadewych William zelfs aan z'n arm vast wanneer die naar binnen wil lopen. Hadewych lijkt me gewoon veel te fanatiek om de mol te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Maar het zijn zo wel elke keer kleine dingen. Bij die opdracht in Reykjavik waarbij ze de toren niet opmogen, houdt Hadewych William zelfs aan z'n arm vast wanneer die naar binnen wil lopen. Hadewych lijkt me gewoon veel te fanatiek om de mol te zijn.

Hmm, dat heb ik niet gezien destijds >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Hadewych is idd ook voor mij een molkandidaat na Anne-Marie, de rest heb ik echt al afgeschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 17:01 
 
Hardtraxx Newbie

Daveytl schreef:
wootum schreef:
Maar het zijn zo wel elke keer kleine dingen. Bij die opdracht in Reykjavik waarbij ze de toren niet opmogen, houdt Hadewych William zelfs aan z'n arm vast wanneer die naar binnen wil lopen. Hadewych lijkt me gewoon veel te fanatiek om de mol te zijn.

Hmm, dat heb ik niet gezien destijds >.<



Oké, hoewel ik al vanaf seizoen 1 WIDM kijk, moet ik eerlijk bekennen dat ik soms gewoon via uitzendinggemist afleveringen terug kijk om zo toch nog eventueel een hint te kunnen ontdekken die ik tijdens de tv uitzending dan gemist zou hebben...en geloof mij, niemand heeft alle hints door! Dat merk je wel als je bij de finale alle onthullingen krijgt te zien. Daarom blijft het ook zo´n goed programma denk ik, het zit vol puzzelstukjes. Maar je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben om in Spanje te vertoeven. Hoe langer je het spel speelt, de ste langer je daar mag verblijven. Hmz...Spanje, binnenkort maar eens heerlijk tapas eten met kortingsbon van Groupon. Krijg super veel trek van al dat gepraat over Spanje :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Weet niet of het in dit topic al voorbij is gekomen, maar de intrede van het kruis is in deze editie wel erg opvallend. En nu zou Hadewych af en toe eens een kruisje slaan bij het maken van de test, hmmmm..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:12 
 

Pommer schreef:
Zoiets heet acteren :P

nee, tis gewoon een stom wijf :P
maar wederom een leuke aflevering, maar waarom is Fritz er nou uit.... die vent was juist iemand die ik wel relax vond :(
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gunde het hem wel om door te gaan. Hij was naar mijn mening de meest betrokken speler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:13 
 
Hardtraxx Newbie

Ja, maar (wat hij zelf al zei) hij was niet scherp meer, hij had wat steken laten vallen. Je zit natuurlijk wel in een spel en vooral bij deze moet je echt je focus erbij houden. Ik denk dat hij daain gelijk heeft gehad en daarom eruit ligt. Of misschien had hij zijn goede en goedkope nachtlenzen niet bij zich dat hij zo blind was om niet in te zien dat hij op de verkeerde zat?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:29 
 

maartje86 schreef:
Ja, maar (wat hij zelf al zei) hij was niet scherp meer, hij had wat steken laten vallen. Je zit natuurlijk wel in een spel en vooral bij deze moet je echt je focus erbij houden. Ik denk dat hij daain gelijk heeft gehad en daarom eruit ligt.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 15:10 
 
Hardtraxx Newbie

Daar is niks Sherlock Holmes aan...het is gewoon een feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maartje86 schreef:
Daar is niks Sherlock Holmes aan...het is gewoon een feit.



:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 16:59 
 
Hardtraxx Newbie

Haha, ik ook hoor :). Lekker fanatiek weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 17:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En al onze potentiële mollen van de laatste tijd zitten er nog steeds in :P
Vanavond zullen de eerste mensen dan eindelijk ongelijk hebben ^^
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic