Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Waar gaat dit programma over? Ik hoor iedereen er over maar heb t nog nooit gezien.


x2. Jammer genoeg nog steeds geen duidelijke uitleg van iemand.

Haha, ik zal het proberen, maar zo'n uitleg klinkt misschien heel lame, je moet het eigenlijk gewoon kijken. Maar goed:

Er is een groep van 10 BN'ers die ergens in een ver land zijn, ze moeten daar opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen, alleen is er één van de tien die moet proberen de opdrachten te saboteren (dat is dus de mol). Na afloop van elke uitzending krijgen de deelnemers een vragenlijst gebasseerd op degene die de mol is, dat betekent dat als iemand hem helemaal verkeerd heeft ingevuld, de verkeerde mol in gedachte had. Diegene wordt dan naar huis gestuurd, tot er 2 overblijven, waarvan 1 de mol is, en de ander de winnaar.

Zoiets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk programma om naar te kijken!!
Alleen doe nou eens onbekende mensen!! Vind ik veel leuker, zelfde geldt voor expeditie robinson.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Waar gaat dit programma over? Ik hoor iedereen er over maar heb t nog nooit gezien.


x2. Jammer genoeg nog steeds geen duidelijke uitleg van iemand.

Haha, ik zal het proberen, maar zo'n uitleg klinkt misschien heel lame, je moet het eigenlijk gewoon kijken. Maar goed:

Er is een groep van 10 BN'ers die ergens in een ver land zijn, ze moeten daar opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen, alleen is er één van de tien die moet proberen de opdrachten te saboteren (dat is dus de mol). Na afloop van elke uitzending krijgen de deelnemers een vragenlijst gebasseerd op degene die de mol is, dat betekent dat als iemand hem helemaal verkeerd heeft ingevuld, de verkeerde mol in gedachte had. Diegene wordt dan naar huis gestuurd, tot er 2 overblijven, waarvan 1 de mol is, en de ander de winnaar.

Zoiets :P


Hoe vult de mol zo'n lijstje in dan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hoe vult de mol zo'n lijstje in dan. :P

De Mol vult ook die vragenlijst in (zodat hij een gewone kandidaat lijkt), alleen kan hij er nooit uitgaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Dakpan schreef:
Hoe vult de mol zo'n lijstje in dan. :P

De Mol vult ook die vragenlijst in (zodat hij een gewone kandidaat lijkt), alleen kan hij er nooit uitgaan. :P


Oke op die manier. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar als de mol de boel saboteert weet toch iedereen gelij kwie t is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga het weer volgen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Maar als de mol de boel saboteert weet toch iedereen gelij kwie t is?

Dat is ook de kunst van de Mol (die ongetwijfeld wordt aangestuurd/geholpen door de programmamakers) om het zo onopvallend mogelijk te doen. Andere kandidaten kunnen ook gaan lopen ''Mollen'' zodat ze verdacht worden en andere deelnemers de vragenlijst dus verkeerd gaan invullen. Het hele spel is gewoon een grote mindfuck. Je kan niemand vertrouwen of gelijk afschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Maar als de mol de boel saboteert weet toch iedereen gelij kwie t is?


Daarom moet de mol zo handelen dat niemand erachter komt dat hij of zij de mol is :P En vaak mislukt er wel eens een opdracht, waardoor iedereen elkaar dus gaat verdenken.

Ik ga het zeker weer volgen, erg gaaf programma!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat als de mol een cruciale fout maakt en iedereen hem gelijk doorheeft na 2 afleveringen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat kan best, dan denkt iedereen dat hij de mol is, maar zijn er altijd weer mensen die denken dat hij dit express heeft gedaan om mensen te laten denken dat hij de mol is.

Lijkt me wel moeilijk om een mol te spelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Dat kan best, dan denkt iedereen dat hij de mol is, maar zijn er altijd weer mensen die denken dat hij dit express heeft gedaan om mensen te laten denken dat hij de mol is.

Lijkt me wel moeilijk om een mol te spelen :P


Lijkt me dan juist niet moeilijk, niemand is er ooit zeker van. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wat als de mol een cruciale fout maakt en iedereen hem gelijk doorheeft na 2 afleveringen?

Is nog nooit echt gebeurd, omdat de Mol zich in het begin vaak een beetje op de achtergrond houdt. En staat hij in het middelpunt van verdenkingen, dan doen hij gewoon een paar opdrachten z'n best zodat dat ook weer wegebt. :)
Ook de programmamakers helpen de Mol, zodat hij vaak op onopvallende manieren toch dingen kan verknallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik alleen al de uitleg van de mensen al lees, dan heb ik er weer vreselijk veel zin in :bomb:

Is een zeer ingewikkeld spel, en je kunt dit programma ook op heel verschillende manieren bekijken: no brain of echt alles nachecken. Ik zit er persoonlijk weer net tussen in. Met vrienden doen we ook altijd een poule om wie de mol is & wie de winnaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Heb er ook weer zin in :D op het eerste oog vallen de kandidaten tegen, maargoed dat zal wel meevallen gedurende de afleveringen. Jammer trouwens dat eindbaas Pieter-Jan stopt, benieuwd hoe Ard dit oppakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:13 
 

Dakpan schreef:
Hooli schreef:
Dat kan best, dan denkt iedereen dat hij de mol is, maar zijn er altijd weer mensen die denken dat hij dit express heeft gedaan om mensen te laten denken dat hij de mol is.

Lijkt me wel moeilijk om een mol te spelen :P


Lijkt me dan juist niet moeilijk, niemand is er ooit zeker van. :P

idd xd lijkt me alleen maar een schraal programma xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vroeger was dit nog een leuk programma, toen er nog geen "bn'ers" mee deden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Vroeger was dit nog een leuk programma, toen er nog geen "bn'ers" mee deden.

Toen was het inderdaad leuker, maar het jaar van Dennis/ Edo/ Regina blijft wel een toppertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Heb er ook weer zin in :D op het eerste oog vallen de kandidaten tegen, maargoed dat zal wel meevallen gedurende de afleveringen. Jammer trouwens dat eindbaas Pieter-Jan stopt, benieuwd hoe Ard dit oppakt.


Klopt, erg jammer dat Pieter-Jan stopt. Maar Ard vind ik ook wel een leuke kerel, dus ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Hooli schreef:
Heerlijk programma om naar te kijken!!
Alleen doe nou eens onbekende mensen!! Vind ik veel leuker, zelfde geldt voor expeditie robinson.


Inderdaad, maar ga het zeker weer volgen :D
En hopen dat ik het dit jaar wel een keer goed heb wie de mol is haha :P

Ik heb het echt elk jaar fout xd

Ach ik vind het wel leuk met die bn'ers. Die kunnen iig een beetje acteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Stoor me er ook niet aan, vind het bij ER zelfs wel prettig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er weer zin in ! Voor dat ik vorig jaar ging kijken had ik er wel van gehoord maar had nooit de zin om het te gaan volgen. Tot een vriend van mij mij overhaalde, en het een kans moest geven.
Vooral die eindaflevering was leuk :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 21:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb nu al een hekel aan die Anne-Marie xd

Maar Hadewyg is de mol, duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Zitten wel twee fijne dames in :P verder vind ik William nu al verschrikkelijk, kontekruiper brrr. Voorspellingen ga ik nog niet doen, dat heeft immers toch geen zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik heb nu al een hekel aan die Anne-Marie xd

Maar Hadewyg is de mol, duidelijk.


Die Anne Marie heeft echt een irritante stem :x .
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic