Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Toch is Anne-Marie gewoon de mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het best wel interessant dat mol in het Spaans topo is. Misschien dat iemand vaak vragen krijgt die te maken hebben met topografie, of dat diegene daar vragen over stelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Weer een aflevering met 1 grote hint :P


Wat is de hint? Ik denk dat Liesbeth de Mol is. Ze doet heel onschuldig en ze lijkt niet verdacht.

Edit :
Firetrap schreef:
En dan Good, Bad & Ugly aanreiken aan de groep? nehh.

Wat bedoel je hiermee? Op wie reageer je? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

En dan Good, Bad & Ugly aanreiken aan de groep? nehh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:33 
 

net de herhaling gekeken van donderdag, en heerlijke aflevering weer :P
die william blijft echt een leip irritante vent, niet normaal zeg xd
ik ben wel damn blij dat die Marit eruit is, want aan haar ergerde ik me altijd helemaal het laplazerus xd

mandy schreef:
Ik blijf erbij dat Liesbeth de mol is.
Zij is volgensmij ook echt heel erg slim, dus denk dat die ook erg slim kan mollen.
Ook valt ze niet echt op (net als tim).

klopt, daar zit idd wat in! maar ze kan net zo goed "te strategisch" spelen als de rest en zo de mol lijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 18:24 
 
Hardtraxx Newbie

Ik denk dat Tim juist de Mol is...Liesbeth had inderdaad het juiste antwoord gegeven en ik denk dat de Mol dat niet zo snel zou doen...

Maar zeker weten doe ik niet, want ik heb 1 aflevering gemist toen ik uit eten was met zo´n Groupon deal Rotterdam. En toen zag ik later op uitzendinggemist terug dat Annemarie ook wel erg verdacht is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 18:26 
 
Hardtraxx Addict

flevoboys schreef:
WZY schreef:
Weer een aflevering met 1 grote hint :P


Wat is de hint? Ik denk dat Liesbeth de Mol is. Ze doet heel onschuldig en ze lijkt niet verdacht.

Edit :
Firetrap schreef:
En dan Good, Bad & Ugly aanreiken aan de groep? nehh.

Wat bedoel je hiermee? Op wie reageer je? :P

de hint is dat ze iemand met goede ogen nodig hadden boven op, een mol heeft niet echt goede ogen. Daaruit concludeer ik dat de mol bij de groepjes zat die rond liepen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 00:04 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is geen hint >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 12:00 
 
Hardtraxx Newbie

Firetrap schreef:
Dat is geen hint >.<


Daar zou ik niet al te zeker over zijn, bij WIDM weet je het maar nooit...!!! Net als met de Belastingdienst, voor je het weet heb je een dikke, vette aanslag op je deurmat liggen :(. Maar dat hoeft niet want je kunt natuurlijk gewoon goede voorbereidingen treffen, net als ik :). En het is niet eens duur omdat er een voordelige aanbieding waardoor je heel veel geld bespaart om je belastingaangifte te laten doen door profs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Dus volgens die theorie zou het zo zijn, dat wanneer de groep de mol toevallig naar voren schuift als 'uitkijker', dat de mol dit dan helemaal zou moeten gaan tegenspreken? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 16:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb hem net pas terug gekeken, en ik ben eerlijk gezegd echt helemaal de weg kwijt :lol: Als ik zou moeten kiezen ging ik voor Liesbeth, maar het kan maar zo dat ik me na één aflevering weer helemaal bedenk. Tim is volgens mij heel erg bezig met mensen laten denken dat hij de mol is, maar hij is het niet denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie Tim idd meer als een type dat het spel slim speelt, bovendien zijn de laatste jaren enkel mannen de mol geweest ( Dennis, Patrick ) dus tijd voor een vrouw is het ook wel weer eens, ik zeg daarom Anne-Marie! Ze komt af en toe dom over, geeft graag anderen de schuld van mislukte opdrachten en leidt zodoende de aandacht van haarzelf af. Voeg daarbij toe dat ze zichzelf de 'Worst fashionmol' noemde en mijn plaatje is wel compleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 17:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik zie Tim idd meer als een type dat het spel slim speelt, bovendien zijn de laatste jaren enkel mannen de mol geweest ( Dennis, Patrick ) dus tijd voor een vrouw is het ook wel weer eens, ik zeg daarom Anne-Marie! Ze komt af en toe dom over, geeft graag anderen de schuld van mislukte opdrachten en leidt zodoende de aandacht van haarzelf af. Voeg daarbij toe dat ze zichzelf de 'Worst fashionmol' noemde en mijn plaatje is wel compleet.


Zij kan ook goed idd, ik vroeg me ook al af waarom ze allemaal geld pakte bij die Western opdracht, maarja als ze toch afgemaakt zou worden door William maakte het ook niet uit dat ze dat geld pakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb op Hyves voorspeld voor vanavond : Afvaller Anne-Marie. Verder heb ik als mol Liesbeth en als winnaar Frits. Frits gedraagt zich ook regelmatig verdacht, maar mijn gevoel zegt dat hij de Mol niet is :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 21:06 
 
Hardtraxx Addict

flevoboys schreef:
Hyves

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ben ik een ekte stoere boy he :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Firetrap schreef:
Ik zie Tim idd meer als een type dat het spel slim speelt, bovendien zijn de laatste jaren enkel mannen de mol geweest ( Dennis, Patrick ) dus tijd voor een vrouw is het ook wel weer eens, ik zeg daarom Anne-Marie! Ze komt af en toe dom over, geeft graag anderen de schuld van mislukte opdrachten en leidt zodoende de aandacht van haarzelf af. Voeg daarbij toe dat ze zichzelf de 'Worst fashionmol' noemde en mijn plaatje is wel compleet.


Zij kan ook goed idd, ik vroeg me ook al af waarom ze allemaal geld pakte bij die Western opdracht, maarja als ze toch afgemaakt zou worden door William maakte het ook niet uit dat ze dat geld pakte.


Dat is ook al zo'n typische mollenstreek idd, alhoewel het wel vrij opzichtig is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neeee Frits eruit :cry:
Had hem zo graag als winnaar gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Neeee Frits eruit :cry:
Had hem zo graag als winnaar gezien.

Erg jammer inderdaad :(

Die Tim boeit het trouwens echt geen flikker bij de executies, iedereen wordt helemaal gek als ie door is of iemand anders af is en hij zit er maar een beetje bij als een zoutzak :P

Maar ik denk nog altijd Liesbeth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is idd de houding die hij aanneemt :P ook bij geld winnen of verliezen toont hij amper emotie, mooie act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 23:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Tim is volgensmij sowieso al best een droge vent :P hij staat nooit echt te juichen ofzo bij iets, vind ik hem ook niet echt het type voor.
Mijn vermoedens dat Liesbeth de mol is zijn nog groter geworden na vnv.
Dat met die slang die te kort was sloeg nergens op bij dat spel met die lichten, want ze hadden alles in die control room al uitgedacht. En met dat spel met die vis deed ze niks, terwijl ze dat echt wel kan.

Kan ook zijn dat ze net doet alsof natuurlijk. Godver elke keer als ik er meer over na ga denken krijg ik meer koppijn, dikke mindfucks de hele tijd :P

Mooi spel is het ook haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liesbeth of Tim is voor mij de hoofdverdachte. Tim had ik voor deze uitzending als nummer 1 verdachte, maar Liesbeth heeft zich omhoog gewerkt op de verdenkingsradar. Toen Frits en Liesbeth overbleven, wist ik al dat Frits eruit ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran

Men van WIDM wil juist dat iedereen denkt dat Liesbeth het is, dat is het hele eieren eten .....

Een mol is nog nooit dusdanig in de afleveringen voorgekomen dat deze het meest opvalt, neem dat nou maar aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 00:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind het echt heel jammer dat Frits er uit is, vond dat echt een toffe gozer. Anne-Marie blijft mijn mol. Gewoon haar manier van doen, reageert af en toe wat raar. Dat bij Liesbeth die kabels te kort waren kan ook nog eens van uit de regie expres opgezet zijn, je weet het nooit bij WIDM. Ik blijf mijn geld op Anne-Marie zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 00:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Valt me trouwens op dat niemand William of Hadewych zegt. Ik dacht op een gegeven moment wel even Hadewych, maar ze is wel altijd heel fanatiek met die spellen en ik zie d'r eigenlijk ook nooit mollen. Maarja als ik terugdenk aan die onderhandelingsopdracht was het toch Frits, Tim of Liesbeth die zich niet aan zijn of haar woord had gehouden, dus kom je automatisch weer bij Tim & Liesbeth uit nu Frits eruit is.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic