Ja en een irritant hoofd.flevoboys wrote:Die Anne Marie heeft echt een irritante stemPommer wrote:Ik heb nu al een hekel aan die Anne-Marie![]()
Maar Hadewyg is de mol, duidelijk..
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat ze het weer eens met onbekende mensen gaan doen in plaats van die BN'ers. Ze geven echt helemaal niks om het geld wat ze verdienen, waardoor ze tijdens de opdrachten helemaal niet opletten. Gisteren was echt dramatisch zeg, ze denken echt nergens over na, of in elk geval niet lang genoeg. De eerste afleveringen zullen nog wel vol zitten met dat soort fouten, totdat de fanatiekelingen overblijven...
Na 1 aflevering al zeggen, ik had een ingeving. En huppa naar huis. 
Hahah, ff jokers gaan zoeken op de brug 
Nee joh, anders hadden ze dat 3e spel wel anders uitgelegd, dat daar gestreden moest worden om een vrijstelling ofzo.mandy wrote:Maar wat ze zei was opzich best logischParvuz wrote:Na 1 aflevering al zeggen, ik had een ingeving. En huppa naar huis.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Precies, dit was gewoon heel erg naïef
Wat een fail was datwootum wrote:Hahah, ff jokers gaan zoeken op de brug
En dan ook nog zo dom zijn om haar niet af te schietenPommer wrote:Wat een fail was datwootum wrote:Hahah, ff jokers gaan zoeken op de brugKunnen we iig één iemand afstrepen als mol, of je moet wel een héle opzichtige willen zijn
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Dat was dus juist onderdeel van de hele act van hem .....
-
G
die joker actie was echt schitterend idd 
maar ook sowieso dikke joker actie van dat wijf om hun te trollen door met dat wapen omhoog te lopen
ik heb het vanochtend voor het eerst gekeken, en ik moet zeggen dat ik het tegen alle verwachtingen in toch echt een heldige serie vind
dit wordt vaste kost voor de zaterdag ochtend!
maar ook sowieso dikke joker actie van dat wijf om hun te trollen door met dat wapen omhoog te lopen
ik heb het vanochtend voor het eerst gekeken, en ik moet zeggen dat ik het tegen alle verwachtingen in toch echt een heldige serie vind
dit wordt vaste kost voor de zaterdag ochtend!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Misschien ook een aanrader om voorgaande seizoenen te kijken, ben je heel wat uurtjes zoet
Het zijn trouwens molacties, geen jokeracties
.
Het zijn trouwens molacties, geen jokeracties
-
G
nee, het was de actie met de jokers, dus de joker actie 
w/e
w/e
-
N
Monsterlijk programma, weer met veel plezier gekeken. Zit nu nog op de molligste, namelijk Anne-Marie. Optyfen met die snol.
Marit moet ook kapot, die is echt net effe iets te dom voor dit programma. Jammer dat de chick er alweer uit is.. Verder vind ik het een vette groep! Ook die frits is lache gast, dio is ook een idioot. Maarten vd Weijden is sowieso vet (moet ik toch zeggen als zwemtrainer, en heb zn boek gelezen... :p).. Etc.
Kijk nu alweer uit naar donderdag!
Marit moet ook kapot, die is echt net effe iets te dom voor dit programma. Jammer dat de chick er alweer uit is.. Verder vind ik het een vette groep! Ook die frits is lache gast, dio is ook een idioot. Maarten vd Weijden is sowieso vet (moet ik toch zeggen als zwemtrainer, en heb zn boek gelezen... :p).. Etc.
Kijk nu alweer uit naar donderdag!
-
G
dat jij al die namen al onthouden hebt 
enigste die ik weet is die Tim, die de 3 vrijstellingen opppakte
enigste die ik weet is die Tim, die de 3 vrijstellingen opppakte
-
N
Tim Kamps! Das ook een vette gast. Ooit die show van Rooijackers Kamps en Kamps gezien? Dikke shit 
-
G
nope 
ik ken al die "BN'ers" ook niet
op dat ene blonde wijf na dat met dr wapen omhoog liep, die heb ik wel es voorbij zien komen 
ik ken al die "BN'ers" ook niet
enige die ik weet te onthouden is dio.
snap alleen niet waarom ze bij hem niet zijn echte/volledige naam opnoemen en bij de rest wel.
snap alleen niet waarom ze bij hem niet zijn echte/volledige naam opnoemen en bij de rest wel.
-
G
ohja die ken ik ook wel iddDraidy wrote:enige die ik weet te onthouden is dio.
-
G
wat een schitterende aflevering weer vandaag 
ik lag echt helemaal in een deuk toen dio die rooksignalen ging doen
en bij dat schrijven met die auto, hadden ze dat woord nou niet afgemaakT? hadden ze tijd tekort fzo?
ik lag echt helemaal in een deuk toen dio die rooksignalen ging doen
en bij dat schrijven met die auto, hadden ze dat woord nou niet afgemaakT? hadden ze tijd tekort fzo?
Jammer dat Dio eruit is
Die William doet wel echt te interessant met z'n tactieken :')
-
G
haha ja ik dacht echt precies hetzelfdePommer wrote:Jammer dat Dio eruit is![]()
hij wil volgens mij echt te graag de mol zijn ofzo, niet normaal
en HOEZO ging dat wijf huilen dat dio weg was
Ik vind de groep ook steeds leuker worden... die oude (weet nog steeds z'n naam niet) is echt grappig, als je een tijdje op hem gaat letten
Wel jammer dat dio er uit is, hij bracht toch wel wat sfeer in de groep.
-
N
Frits Hoefnagel ofzoiets. Mooie vent inderdaad.wootum wrote:Ik vind de groep ook steeds leuker worden... die oude (weet nog steeds z'n naam niet) is echt grappig, als je een tijdje op hem gaat lettenWel jammer dat dio er uit is, hij bracht toch wel wat sfeer in de groep.
Ik zit echt nog op een totaal dood spoor. Al weet ik bijna zeker dat Maarten het niet is. Ligt nog zo erg open! Jammer dat dio eruit was. Op een gegeven moment verdacht ik hem omdat ik m te dom vond. Toen ging die eruit.... Sorry dio :p