Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vind Maarten juist wel verdacht.

Hij opperde om de -500 kwijt te raken. Natuurlijk een mooi trucje, maar als mol weet je natuurlijk dat dat niet gaat werken.
Hij kreeg met dat trappen-gedoe de moeilijkste vraag van iedereen, en tegelijkertijd ook de vraag waar je er het verst naast kan zitten. Tijdens de opdrachten lijkt het ook alsof hij niet heel erg goed zijn best doet, vrij nonchalant komt hij over op mij.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Zit wat in, al kwam dat eerste eerder bij mij over als een grap dan dat ze het echt meenden.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Firetrap wrote:Zit wat in, al kwam dat eerste eerder bij mij over als een grap dan dat ze het echt meenden.
Tja, over iedere speler valt wel wat te zeggen, maar Maarten vind ik verdachter dan gemiddeld :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 34 minutes ago
Dio snapte het spelletje niet helemaal volgens mij haha. Ik zei tegen mn pa, die Dio is gewoon te dom voor dit spel. zegt mn pa, of dat is een mollen actie. En hop hij vliegt er uit haha.
Kan echt niet zeggen wie de mol wel is. Hoop dat Maarten het is! Zou je totaal niet van zo'n persoon verwachten.
N
Vanavond! :yes:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Heb er wel weer even zin in :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
mandy wrote:zit er weer klaar voor! :D
:)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Waarvoor :P
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
:mad:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Oh no she di-in't
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
mandy wrote:
Henk-Jan wrote:
Waarvoor :P
mijn geheime affaire
Zie je zo! :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Image
Bierkoning
last seen 14 days ago
Verdomme kan die William er niet uit, irritant mannetje. Maar gelukkig zit Hadewyg er nog in :love:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Heb mijn voelsprieten afgesteld op Liesbeth, Hadewych en Frits. Al is Frits te obvious, denk ik.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Op zich wel spannend voor het spel dat maarten er uit is, het was gewoon echt te duidelijk dat hij de mol niet was.
Hardtraxx Veteran
last seen 34 minutes ago
Die ouwe vent snapt volgens mij niet wat je met jokers kan doen. Haha, hij geeft ze hele tijd weg. :P
Maarten er uit, tja, zijn wiskundige formules hielpen niet bij het beantwoorden van de vragen haha.
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ik begin Marit te verdenken en William & Tim, omdat ze alsnog dat gebouw in wilde lopen. Marit was zo slim om te gaan ontcijferen bij het pimpampetten, als er dan slecht geschreven is kan je echt ontzettend goed mollen.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
William en Tim sowieso niet hoor, de mol stopt nooit zomaar 1000 euro in de pot
Bierkoning
last seen 14 days ago
Firetrap wrote:William en Tim sowieso niet hoor, de mol stopt nooit zomaar 1000 euro in de pot
Wel als ie geen mol wil lijken :P
Hardtraxx Veteran
last seen 34 minutes ago
dePipoMadre wrote:Ik begin Marit te verdenken en William & Tim, omdat ze alsnog dat gebouw in wilde lopen. Marit was zo slim om te gaan ontcijferen bij het pimpampetten, als er dan slecht geschreven is kan je echt ontzettend goed mollen.
William & Tim verdenken omdat ze het gebouw binnen wouden gaan? :lol:
Jij zou er echt gelijk uit liggen bij wie is de mol. haha. Het zijn juist de onopvallende dingen waaraan je ziet wie de mol is. :P Want dit soort dingen doen ze allemaal. :P
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Bij nader inzien zijn het ook de drie die er voor zorgde dat er bij die jokers toch nog 3.000 eu in de pot kwam :P Maar we zullen zien, niets is wat het lijkt bij WidM ;)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Tim of Frits.

Waarom zou je je jokers wegdoen? En waarom een joker ruilen voor informatie over een vraag terwijl een joker hetzelfde doet? En waarom zou je geen joker aannemen?
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ik verdenk Liesbeth omdat ze aardig op de achtergrond is, een goeie mol dus?
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Jurheinen wrote:Tim of Frits.

Waarom zou je je jokers wegdoen? En waarom een joker ruilen voor informatie over een vraag terwijl een joker hetzelfde doet? En waarom zou je geen joker aannemen?
Te makkelijk, dat zou juist de ogen op diegene zetten, en dat wil de mol juist niet.

Liesbeth en Hadewych zijn mijn verdachten, puur doordat je daarvan juist minder ziet
G
FFFUUUUUUU
ik begon te denken dat Maarten de mol was, omdat hij zo netjes neutraal was maar toch af en toe een opdracht verneukte
maar nu ligt die er uit xd

damn :P
maar wel weer een geniale aflevering vandaag :D