Mensen, even voor Thijs en Steven schieten. Sorry dat het zo lang duurt, daarom nu ook deze maatregel van dubbel schieten, daar moeten we nu even naartoe.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Dan schiet ik voor Steven wel op D6
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
RAAK!!patrickjeb wrote:Dan schiet ik voor Steven wel op D6
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Mis. Nu nog iemand voor Steven en we kunnen er vaart in maken.Daveytl wrote:Dan schiet ik voor Thijs op E2
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Mis.FRArnold wrote:Voor Steven: K11
Dan nu Patrick en Davey, beiden mogen dus twee schoten doorgeven.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Beiden raak! Met een oorverdovend geluid schiet het schip uiteen en zinkt naar de bodem van de Italiaanse kust. Team Patrick weet als eerst een boot volledig te vernietigen. Deze boot behoorde toe aan Thijs, en zodoende ligt hij uit het spel. Aan Davey de beurt voor een antwoord, maar ook Christian mag al zijn schoten lossen.patrickjeb wrote:Ik schiet op D5 en D7
Christian is nog steeds op vakantie, dus iemand anders uit m'n team mag schieten voor hem 
Doe het wel vandaag nog, anders doe ik het vanavond/morgen
Jij bent in vorm vandaag dus knallen!patrickjeb wrote:Christian is nog steeds op vakantie, dus iemand anders uit m'n team mag schieten voor hem
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Beiden mis! Ook mandy mag haar schoten lossen.Daveytl wrote:Dan schiet ik op C4 en C3.
Dan schiet ik voor Christian op B1 en C2
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
C2 is raak! Ook Julian mag twee schoten lossen.patrickjeb wrote:Dan schiet ik voor Christian op B1 en C2
Godverdomme, ik bedoelde C4 en D3Firetrap wrote:Beiden mis!Daveytl wrote:Dan schiet ik op C4 en C3.
Ik ben weer thuis, dus ik kan mijn eigen plek weer overnemen 
D1 en I5Firetrap wrote: C2 is raak! Ook Julian mag twee schoten lossen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Beiden mis.Black Sunrise wrote:D1 en I5Firetrap wrote: C2 is raak! Ook Julian mag twee schoten lossen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
A7 is raak! B7 is mis.mandy wrote:Ik schiet op A7 en B7
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Beurt is aan Joris en Arnold!
Is er ook nog een overzicht van wat er allemaal is geschoten nu? Ik zie door de boten het water niet meer?
Bijhouden in een paint-document. Doe ik ookFRArnold wrote:Is er ook nog een overzicht van wat er allemaal is geschoten nu? Ik zie door de boten het water niet meer?