Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

Steven, je tegenstander is verzwakt. Maak hem af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Last but definitely not least: Socializers, ik kiiiieeees JOU!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 18:44 

Hardtraxx Veteran

Er zouden toch 9 boten zijn? :P
We hebben 10 man haha, komt dat doordat de opdracht is opgeschoven misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 18:57 

Hardtraxx Crew

Wat een dreamteam hebben wij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 20:29 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Er zouden toch 9 boten zijn? :P
We hebben 10 man haha, komt dat doordat de opdracht is opgeschoven misschien?

Owja fuck hahaha, geen idee waarom ik dacht dat er 9 man waren :P 10 boten dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 20:31 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ik ben van 29-07 tot 08-08 op vakantie, dan kan daar ook rekening mee gehouden worden :)

Dat is precies in de stop, dus komt goed uit :P. Zometeen de precieze gang van zaken gedurende deze opdracht :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 21:49 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

De teams zijn gevormd en dus is het tijd voor de opdracht. Probeer niet met de mol in zee te gaan, dit zal wellicht nare consequenties hebben. For the record, de twee teams zijn de volgende:

Team 1:

Davey
Mandy
Joris
Jurre
Thijs

Team 2:

Patrick
Christian
Julian
Arnold
Steven

Het Spel:

Zeeslag dus. In totaal zullen er 10 boten in het spel zijn, elke kandidaat heeft de controle over één boot. Elke boot is 3 vakjes lang. Jullie mogen als team beslissen hoe deze boten geplaatst gaan worden. Dit kan zowel horizontaal als verticaal gebeuren in het volgende raster:

Afbeelding

Stuur mij het plaatje terug met daarin de 5 boten verwerkt, bijvoorbeeld door middel van paint. Geef dan bij elke boot aan van wie deze boot is. Gebruik bijvoorbeeld kleuren en voeg een legenda toe, of zet simpelweg de desbetreffende naam van de kandidaat in de vakjes. De boten mogen elkaar niet overlappen, let hier op.

Om en om mogen de kandidaten het vijandelijke territorium onder vuur nemen. We beginnen met Davey, gevolgd door Patrick, en werken zodoende op chronologische wijze de lijst af zoals deze bovenaan de post staat. Als je aan zet bent, post je dan het volgende: 'Ik schiet op C4'. Ik zal vervolgens het resultaat van deze zet geven, mis of raak. Is jouw boot vernietigd, dan lig je uit het spel en zul je geduldig moeten aanzien hoe jouw teamgenoten het ervan af brengen. Voor de mensen die op vakantie zijn of om andere redenen niet kunnen deelnemen, de teamleden mogen dan de controle over hun boot overnemen. Geef dit aub wel even duidelijk aan in het topic, zodat dit voor iedereen duidelijk is. Aangezien Thijs weg is, mag iemand van zijn team zijn boot plaatsen en zijn zetten doen, tenzij hij zelf iets anders aangeeft in de komende tijd.

Nu de standaardprocedure is uitgelegd, is het tijd om de meer technische zaken onder de loep te leggen. Allereerst hebben we de teamcaptains. Op zich hebben deze zeelieden geen speciale taken en/of verantwoordelijkheden. Wel is het volgende het geval: Behoort de boot van de teamleider tot één van de eerste twee vernietigde boten van één team, dan verdwijnt er 500 euro uit de pot! Er kan dus zomaar 1000 euro uit de pot verdwijnen. Wees hiervoor op de hoede, en bespeel de tegenpartij hier mee daar waar kan. Aan de andere kant is er ook geld te verdienen. Houdt het winnende team meer dan twee boten over ( d.w.z. niet vernietigd ), dan komt er 500 euro bij in de pot. Zit de boot van de teamcaptain hier bij, dan komt er nog eens 250 euro bovenop.
Naast de geldzaken zijn er ook enkele individuele prijzen te winnen. Blijft er bij het winnende team maar één boot over, dan verdient degene van wie deze boot is een vrijstelling. Ook zijn er jokers te "verdienen", en wel op de volgende manier:

Elk team heeft maximaal drie maal de mogelijkheid om een schip te verplaatsen. Dit is alleen mogelijk wanneer het schip nog onaangetast is. Het schip mag op elk open vakje geplaatst worden, zelfs degene die al eerder beschoten zijn. Zodoende verklein je de winkansen van de tegenpartij. Hier staat echter tegenover dat één van de kandidaten van de tegenpartij via loting een joker krijgt toebedeeld. Om deze optie te gebruiken vermeld je in het topic het volgende: 'Team 1/2 wil graag een schip verplaatsen'. Vervolgens zeg je in een PB aan mij om welk schip het gaat en op welke plek het wordt neergezet. Een handige optie dus maar wel één met mogelijke fatale consequenties met het oog op de test, ga dus verstandig met deze optie om!

Dit was de uitleg. Hopelijk is alles duidelijk en kunnen we snel aan de slag gaan. Ik zie jullie opstelling van boten graag tegemoet komen! Succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 21:54 

Hardtraxx Veteran

Ik stel voor dat iedereen van mijn team naar 1 iemand in een PB de plek van zijn boot stuurt. Dan kan diegene het plaatje in orde maken en doorsturen naar Firetrap.

Zullen we mij en Davey maar doen, omdat wij opperkapitein zijn? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 12:19 

Donateur

patrickjeb schreef:
Zwarte zonrijst, jij mag bij mij!

Hahaha zo heb ik een keer op een flyer gestaan >.< >.<
Gelukkig werd dat toen wel aangepast :P Black Sunrice :lol:
Maar ik ben nu voor 11 dagen weg, dus ik kan niks doen (tenzij ik daar WIFI heb natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 17:52 

Hardtraxx Veteran

Wilt iedereen (Van mijn team) zo snel mogelijk zijn positie kunnen doorsturen naar mij? Denk dat het bij Davey's team ook wel handig is, dan kunnen we zo snel mogelijk ermee beginnen :P

Zullen we de deadline op morgenavond om 8 uur zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 19:25 

Hardtraxx Veteran

Nice patje, gas erop haha :P nja we hebben wel lang de tijd natuurlijl, aangezien na deze opdracht de stop plaats vindt. Desalniettemin is enig tempo wel prettig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 21:53 

Hardtraxx Veteran

Mijn team mag mij ook wel ff PM'en over de plek waar ze hun boot willen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 10:40 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Mijn team mag mij ook wel ff PM'en over de plek waar ze hun boot willen hebben.

Ik heb het gestuurd. Vandaag is trouwens voor mij de laatste dag dat ik nog mee kan doen, ben morgen de hele dag druk en 's avonds op vakantie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

Heb het opgestuurd, mijn teampje was snel met PM'en :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 16:00 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Daveytl schreef:
Heb het opgestuurd, mijn teampje was snel met PM'en :thumbsup:

Ik ben er weer! is mijn bootje goed verzorgd? :corn:

Oh god, ben jou vergeten joh :P PM me maar ff welke coordinaten je wilt hebben.
Als die coordinaten al bezet zijn, dan stuur ik hem wel iets bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 12:48 

Hardtraxx Veteran

De definitieve ontvangen van Davey :) Patrick lukt het bij jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:17 

Hardtraxx Veteran

Je hebt een PB! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:35 

Hardtraxx Veteran

Mooi, beide teams zijn ingeleverd. Dan geef ik de eer aan Davey om het eerste schot te lossen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:41 

Hardtraxx Veteran

Ik schiet op F6
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:43 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik schiet op F6

Mis! Beurt aan Patrick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:44 

Hardtraxx Veteran

Mag ik nu al mijn schot afvuren of moet jij, Firetrap, eerst melden of hij raak of mis is? :P Denk dat het anders wel lang gaat duren als we dat telkens moeten afwachten :D

Naja, ik schiet op B4
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:47 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Mag ik nu al mijn schot afvuren of moet jij, Firetrap, eerst melden of hij raak of mis is? :P Denk dat het anders wel lang gaat duren als we dat telkens moeten afwachten :D

Naja, ik schiet op B4

Je mag inderdaad gerust alvast de zet doen ;).

Mis! Mandy is aan de beurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

Ik ben trouwens helemaal vergeten te melden dat het winnende team uiteraard een joker per kandidaat krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 14:01 

Hardtraxx Veteran

Als het te lang duurt met een kandidaat, mag de teamleider het dan overnemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 14:13 

Hardtraxx Veteran

Van mij mag dat, maar aangezien we voor deze opdracht erg veel tijd hebben, is het niet echt noodzakelijk. In ieder geval kan jij of iemand anders de regie overnemen voor de mensen die op vakantie zijn.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic