Dat heb je al 2x gezegd, wat denk jij danFRArnold wrote:Ik denk dat ik het wel weet!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja idd, aan elke keer zeggen 'IK WEET HET!' hebben we niks, we moeten dit als een team oplossen..wootum wrote:Dat heb je al 2x gezegd, wat denk jij danFRArnold wrote:Ik denk dat ik het wel weet!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Beeetje zelf lezen kan geen kwaadSocializerz wrote:Oke, en wanneer valt er dan iemand af?
En wanneer komt de nieuwe editie dan? Ik wil ook

Wordt volop gediscussieerd op de FB pagina. Maar we zijn er nog steeds niet uit. Lastig dit. 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Goede zaak
.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Het antwoord is Italië
Het is voor de volgers denk ik leuker als jullie dat hier doenChukkels wrote:Wordt volop gediscussieerd op de FB pagina. Maar we zijn er nog steeds niet uit. Lastig dit.
Zou grappig zijn als ze bij WIDM op tv ook via FB ofzo zouden doen
Voor mensen die alleen die 3 hints zien en dan het antwoord Italie zien moet dit er echt raar uitzienJurheinen wrote:Het antwoord is Italië
Ik zou de discussie idd ook graag volgen 
Daarom duswootum wrote:Voor mensen die alleen die 3 hints zien en dan het antwoord Italie zien moet dit er echt raar uitzienJurheinen wrote:Het antwoord is Italië
Ik bedoel, op tv doen ook niet alleen de deelnemers mee. Maar ook de tv kijkers doen "mee".
Krijgen we het antwoord al voor 10 uur? 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Uitslag:Jurheinen wrote:Het antwoord is Italië
Meteen was er onduidelijkheid bij de kandidaten. Wat moeten we toch van deze hints maken. Hint 1 was natuurlijk Winston Churchill, nummer 2 het symbool van Washington DC en hint 3 is het logo van voetbalclub AS Monaco. Allereerst werd een verband gezocht tussen de drie hints. Een hotel in Washington met de naam Monaco, Churchill die ereburger is van de VS enzovoort. Maar was een verband zoeken wel de opdracht, het stond in ieder geval nergens vermeld. Op aanraden van Arnold werd gekeken naar een drietal plaatsen. Churchill in Canada, Washington DC en Monaco. Dit was inderdaad de juiste insteek.

Deze drie landen vormen een virtuele pijl. Niet voor niets werd in de introductie 'wijzen direct' extra onderstreept, dit was een essentieel onderdeel van de opdracht. Zoals op de kaar te zien, is Italië zodoende het land waar naar gewezen wordt, onze bestemming!
Goed gedaan kandidaten, dit betekent 1000 euro erbij in de pot! Laten we maar snel het vliegtuig in gaan. Niet allemaal trouwens, we laten 1 iemand achter, degene die de test het slechtste maakt. De test zal aan het eind van de avond online komen te staan in een nieuw topic.
We hebben getwijfeld tussen Amerika en Italië maar de meerderheid koos toch voor Italië. We zijn benieuwd! 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Arnold, je bent een baas 
€1000, dat is 500 bier als we in Italie aankomen 
Maak daar maar 200 vanPommer wrote:€1000, dat is 500 bier als we in Italie aankomen
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Geniaal om dit allemaal te lezen. Ook best wel een fan van dit programma, maar ik vind deze online editie haast nog leuker
. Opdrachten zijn vet! Die pijl die naar Italië wijst is echt mooi, zou ik nooit zijn op gekomen.
Ben het ook met Rik eens dat hier discussiëren mooier voor de rest is om te lezen.

Ben het ook met Rik eens dat hier discussiëren mooier voor de rest is om te lezen.
Ik moest hardop lachenPommer wrote:€1000, dat is 500 bier als we in Italie aankomen