Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik overhoud haal ik dr vaak sigaretten van indien mogelijk, sonde geld anders ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Als ik overhoud haal ik dr vaak sigaretten van indien mogelijk, sonde geld anders ^^

kan dat :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
mrazura schreef:
Als ik overhoud haal ik dr vaak sigaretten van indien mogelijk, sonde geld anders ^^

kan dat :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh:


Ja op het feest zelf kan je vaak ook sigaretten kopen.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
roberttt schreef:
mrazura schreef:
Als ik overhoud haal ik dr vaak sigaretten van indien mogelijk, sonde geld anders ^^

kan dat :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh:


Ja op het feest zelf kan je vaak ook sigaretten kopen.....


klopt maar meestal uitverkocht of ik kan het niet vinden, maar dacht dat het cash was.. xd ach op feesten denk ik er toch niet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je van muntjes serieus peuken halen? :o Volgens mij toch echt niet, heb het vast wel een keer geprobeerd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog 2 bonnen van m'n tweede Hardstyle feest ooit (begin 2009), en nog een muntje van Dynamo, maar die komt nog wel ooit op denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:23 
 

Chukkels schreef:
Kan je van muntjes serieus peuken halen? :o Volgens mij toch echt niet, heb het vast wel een keer geprobeerd :/

zover ik weet ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet gewoon kort praatje houden er staat vaak niemand. En dan zeg je luister is ik heb nog 2 euro en paar muntjes en dan is het vaak geen probleem. Gewoon verhaaltje ophangen is soort van uitdaging geworden bij mij :D
Die mensen die erachter staan zijn vaak ook rokers en die snappen het wel. Het is me eigenlijk 1 keer niet gelukt, maar toen stond er echt een flikker achter :P

Sorry als ik voor enige verwarring heb gezorgd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak ze altijd op, op t einde altijd eten halen, of ik drink te snel en moet ik de laatste uren zuinig doen met m'n munten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

--- niks :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha slim Robert, dadelijk gaan ineens heel veel mensen je na-apen :P . Maar is idd wel slim om dan een CD te fixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haal het wel weg xd Thrillogy had ik 16 muntjes op het einde, qlimax 18 :lol: Ik ben ook zo lief
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

18 muntjes... Dat zijn dan 2,5 CD ofzo :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

cds waren op :/ was ook pas half 8 bij de cd kraam toen maar raketjes gehaald en uitgedeeld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding

Edit: Lekker duidelijk allemaal.. :$ Zolang niemand uitleg nodig heeft heb ik verder niets te melden.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:44 
 

roberttt schreef:
--- niks :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O, misschien is het handig om een uur voor het feest afloopt te kijken hoeveel muntjes je nog hebt en om die dan op proberen te maken, want je houd er wel erg veel over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 00:35 
 

Josh-T schreef:
Mike-O, misschien is het handig om een uur voor het feest afloopt te kijken hoeveel muntjes je nog hebt en om die dan op proberen te maken, want je houd er wel erg veel over :P

of beter: bewaren tot volgende feest op die locatie en de munten dan gebruiekn [gaat in gelredome goed]
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 09:45 
 

djpatt schreef:
katamaran schreef:
djpatt schreef:
hebb er nog 1 van boode in bathmen

Hier ligt er vast ook nog wel 1. :)


nog halfjaartje en dan bathemse kermis weer :P

haha ja, de laatste 2 jaar was ik van de partij. Nu vast ook wel weer, wonen veel kameraden van me. ^^[/quote]
Mitchell, patrick, nick, jan, jesper, maarten, giel enzo? :P
haha ik woon zelf in battum dusja kermis is altijd wel leuk,, heerlijk zuipen en smoke en dan botsauto's :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Mike-O, misschien is het handig om een uur voor het feest afloopt te kijken hoeveel muntjes je nog hebt en om die dan op proberen te maken, want je houd er wel erg veel over :P

Alle ronde munten zijn herbruikbaar.. Blauw en zwart/wit zijn van Outland, daar kom ik zo'n 3 รก 4 keer per jaar.. De zilverere links en rechts zijn de van de HMH, daar komt ik ook vaak genoeg. En de grijze bovenaan zijn van de Matrixx, daar probeer ik ooit nog wel eens heen te gaan, want dat is iets te ver eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paar van de HMH en nog een paar van de Matrixx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kan je van muntjes serieus peuken halen? :o Volgens mij toch echt niet, heb het vast wel een keer geprobeerd :/

ik heb toen op Q-base nog 5 pakjes lucky strike gehaald >.<
kwam ook vooral omdat een paar lui naar huis gingen en de muntjes niet meer wouden hebben :P
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic