Als ik overhoud haal ik dr vaak sigaretten van indien mogelijk, sonde geld anders 
kan datmrazura wrote:Als ik overhoud haal ik dr vaak sigaretten van indien mogelijk, sonde geld anders
kan datmrazura wrote:Als ik overhoud haal ik dr vaak sigaretten van indien mogelijk, sonde geld anders
Ja op het feest zelf kan je vaak ook sigaretten kopen.....roberttt wrote:kan datmrazura wrote:Als ik overhoud haal ik dr vaak sigaretten van indien mogelijk, sonde geld anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klopt maar meestal uitverkocht of ik kan het niet vinden, maar dacht dat het cash was..mrazura wrote:Ja op het feest zelf kan je vaak ook sigaretten kopen.....roberttt wrote:kan datmrazura wrote:Als ik overhoud haal ik dr vaak sigaretten van indien mogelijk, sonde geld anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zover ik weet ook nietChukkels wrote:Kan je van muntjes serieus peuken halen? :o Volgens mij toch echt niet, heb het vast wel een keer geprobeerd

roberttt wrote:--- niks
of beter: bewaren tot volgende feest op die locatie en de munten dan gebruiekn [gaat in gelredome goed]Josh-T wrote:Mike-O, misschien is het handig om een uur voor het feest afloopt te kijken hoeveel muntjes je nog hebt en om die dan op proberen te maken, want je houd er wel erg veel over
haha ja, de laatste 2 jaar was ik van de partij. Nu vast ook wel weer, wonen veel kameraden van me.djpatt wrote:nog halfjaartje en dan bathemse kermis weerkatamaran wrote:Hier ligt er vast ook nog wel 1.djpatt wrote:hebb er nog 1 van boode in bathmen
Alle ronde munten zijn herbruikbaar.. Blauw en zwart/wit zijn van Outland, daar kom ik zo'n 3 á 4 keer per jaar.. De zilverere links en rechts zijn de van de HMH, daar komt ik ook vaak genoeg. En de grijze bovenaan zijn van de Matrixx, daar probeer ik ooit nog wel eens heen te gaan, want dat is iets te ver eigenlijk..Josh-T wrote:Mike-O, misschien is het handig om een uur voor het feest afloopt te kijken hoeveel muntjes je nog hebt en om die dan op proberen te maken, want je houd er wel erg veel over
ik heb toen op Q-base nog 5 pakjes lucky strike gehaaldChukkels wrote:Kan je van muntjes serieus peuken halen? :o Volgens mij toch echt niet, heb het vast wel een keer geprobeerd