Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Op die van mij staat een Feestfabriek plaatje. 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja die wilde ik dus ookNando wrote:Op die van mij staat een Feestfabriek plaatje.
Ik zal als ik thuis ben wel een foto maken.. Heb er echt teveel 
-
G
als het Gelredome feesten zijn gewoon meenemen en weer mee betalen, niemand die et door heeftroberttt wrote:Ik zal als ik thuis ben wel een foto maken.. Heb er echt teveel
Met die raketjes toen @ Hard BassKSwoosh wrote:als het Gelredome feesten zijn gewoon meenemen en weer mee betalen, niemand die et door heeftroberttt wrote:Ik zal als ik thuis ben wel een foto maken.. Heb er echt teveel
-
G
iddNando wrote:Met die raketjes toen @ Hard BassKSwoosh wrote:als het Gelredome feesten zijn gewoon meenemen en weer mee betalen, niemand die et door heeftroberttt wrote:Ik zal als ik thuis ben wel een foto maken.. Heb er echt teveel
kerel keek even raar naar die muntjes, en toen zo van: oh boeie, en gooide ze bij de rest
Kom wel boven de 100 euro ofzoKSwoosh wrote:als het Gelredome feesten zijn gewoon meenemen en weer mee betalen, niemand die et door heeftroberttt wrote:Ik zal als ik thuis ben wel een foto maken.. Heb er echt teveel
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
heb van die basso tent ook nog een bordje met GARDEROBE 1 EURO.
had ik blijkbaar gejat in een dronken bui
hangt nu mooi op m'n kamer
had ik blijkbaar gejat in een dronken bui
Ik heb nog een berg muntjes.
Veel Dieka, Bill, Lucky en cafe 'T Klavier.
Maar die kan ik allemaal nog zeker gebruiken dus geen weggegooid geld.
Veel Dieka, Bill, Lucky en cafe 'T Klavier.
Maar die kan ik allemaal nog zeker gebruiken dus geen weggegooid geld.
-
G
beterroberttt wrote:Kom wel boven de 100 euro ofzoKSwoosh wrote:als het Gelredome feesten zijn gewoon meenemen en weer mee betalen, niemand die et door heeftroberttt wrote:Ik zal als ik thuis ben wel een foto maken.. Heb er echt teveel
gewoon beetje bij beetje daar uitgeven
Ik haal altijd fruit of ijsjes op het einde 
vergeet ik altijd, zou niet weten hoe dat komtMarkos wrote:Ik haal altijd fruit of ijsjes op het einde
ik heb er ook altijd aardig wat over net als me ouders die 1 glas vol hadden met weet ik veel wat voor munten 
had laatst nog een handvol bouwakfeest munten weggegooid
had laatst nog een handvol bouwakfeest munten weggegooid
is idd gekroberttt wrote:vergeet ik altijd, zou niet weten hoe dat komtMarkos wrote:Ik haal altijd fruit of ijsjes op het einde
-
M
Ja vraag ik me ook af
Heb hier nog van Defqon 1, Hardbass 2011 heeel veel olde beth munten en Radstake ook nog paar volgens mij..
Heb hier nog van Defqon 1, Hardbass 2011 heeel veel olde beth munten en Radstake ook nog paar volgens mij..
ik wil er altijd eentje overhouden maar bij Hard Bass 2011 ben ik et voor het eerst vergeten
welke ik nog wel heb:
Hardbass
In Qontrol
Fantasy Island
Feestfabriek kaart 50euro
Mystery Land
Qlimax
en door qountdown & fusion nog wat munten van de HMH maar die kan je weer gebruiken
jammer dat ik er afgelopen hardbass niet meer aan gedacht heb
Hardbass
In Qontrol
Fantasy Island
Feestfabriek kaart 50euro
Mystery Land
Qlimax
en door qountdown & fusion nog wat munten van de HMH maar die kan je weer gebruiken
jammer dat ik er afgelopen hardbass niet meer aan gedacht heb
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
als je die van fusion vergeet op qountdown zal je die van qountdown de volgende keer ook wel vergetenPommer wrote: en door qountdown & fusion nog wat munten van de HMH maar die kan je weer gebruiken
Ik heb er echt nog HEEL veel... zal eens een foto maken. Vooral van Emporium heb ik er echt té veel...
Probeer er van elk feest 1 over te houden, lukt tot nu toe nog aardig, op 1 van thrillogy na die ik nodig had voor n noodgevalletje.
Qlimax 2008
Defqon.1 2009
Decibel 2009
Thrillogy 2009
Qlimax 2009
Defqon.1 2010
Decibel 2010
Qlimax 2010
Hardbass 2011
Qlimax 2008
Defqon.1 2009
Decibel 2009
Thrillogy 2009
Qlimax 2009
Defqon.1 2010
Decibel 2010
Qlimax 2010
Hardbass 2011
Last edited by pecola-tje on 22 Feb 2011 16:34, edited 1 time in total.
gewoon weer uitgeven bij emporium bestellen betalen en gewoon weglopenmaarten1410 wrote:Ik heb er echt nog HEEL veel... zal eens een foto maken. Vooral van Emporium heb ik er echt té veel...
Dat was ik dus van plan jadjpatt wrote:gewoon weer uitgeven bij emporium bestellen betalen en gewoon weglopenmaarten1410 wrote:Ik heb er echt nog HEEL veel... zal eens een foto maken. Vooral van Emporium heb ik er echt té veel...
gewoon bij een domme chick bestellenmaarten1410 wrote:Dat was ik dus van plan jadjpatt wrote:gewoon weer uitgeven bij emporium bestellen betalen en gewoon weglopenmaarten1410 wrote:Ik heb er echt nog HEEL veel... zal eens een foto maken. Vooral van Emporium heb ik er echt té veel...gewoon tussen de nieuwe muntjes en hopen dat ze het niet zien.
meestal is het bestellen en achteraf betalen dus doe je gewoon: 4 muntjes!!! alsjeblieft