Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2023 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan het niet vinden, maar waar of hoe kan ik mijn username veranderen hier? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2023 10:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Moet via een van de beheerders, die beiden niet actief zijn.

Weet niet zeker of mods het kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2023 16:05 
 
Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:
Weet niet zeker of mods het kunnen.

Helaas niet nee. Denk dat je het beste The Venator kunt pb'en aangezien hij hier en daar wel eens op Hardtraxx te zien is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot op heden gebruikte ik altijd Photoshop, Premiere en After Effects en deelde ik dit account met een groepje studenten die helaas niet meer door wilt gaan met Adobe en totaal wat anders zijn gaan doen.

Nu zit ik er eigenlijk niet op te wachten om 62,- pm te betalen voor Adobe producten die ik toch niet gebruik. Het samenstellen van je eigen pakketten maakt het eigenlijk net zo duur, Adobe Photoshop 22,50, Premiere 25,- en After Effects 25,-. Iemand anders die goede alternatieven weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yarrr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Yarrr!

Helaas kan ik er geen vinden die activeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is een 'flip' ? Gewoon een remix?

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja is gewoon beetje interessant doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik eens zo'n laptop wil kopen die je ook als tablet kan gebruiken. Mensen hier ervaring mee waar je dan op moet letten?

Doel is ook om er makkelijker (grafische) aantekeningen mee te kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2023 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Ik denk dat ik eens zo'n laptop wil kopen die je ook als tablet kan gebruiken. Mensen hier ervaring mee waar je dan op moet letten?

Doel is ook om er makkelijker (grafische) aantekeningen mee te kunnen maken.


Er zijn 3 goede opties:
Lenovo X13/14/15 Yoga
HP X360 1030/1040
Microsoft Surface

Als je graphisch gaat werken let dan vooral op je processor en genoeg werkheugen, minimaal 16GB maar eigenlijk 32GB

Alle een andere prijsklasse en bouwkwaliteit, morgen met Black Friday zal er vast wat leuks tussen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mod edit: weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 21:15 
 
Hardtraxx Crew

Beleid schreef:
MP3 Sharing
Dit is geen MP3 sharing forum. De enige MP3's die wij met elkaar delen zijn livesets omdat dit door de artiesten zelf wordt gezien als promotie voor hun tracks. Artiesten steken veel tijd en energie in het maken van de tracks die jij graag luistert. Respecteer dit, en koop de tracks!
Om je even op weg te helpen: In dit topic hebben wij een overzicht van handige sites waar je tracks kan kopen.

Let op! Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website. Het aanzetten tot delen van (het vragen naar) dit soort tracks zal resulteren in een waarschuwing. We willen niet hebben dat Hardtraxx wordt gebruikt om tracks (gratis) te delen met elkaar. Bij de officiële download portals kan je tracks downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoi.

Ik ga over een week een maand lang op reis en dit doe ik met een vrij kleine backpack. Ik houd van lezen en van fysieke boeken en ik zal er dus aan moeten geloven om een keer een E-Reader te moeten gebruiken. Ik heb nog een voor-oorlogse van mijn pa kunnen lenen, maar dus nog geen boeken. Hoe werkt dit? Is een boek eigenlijk gewoon een mp3 die je gewoon naar elkaar kunt versturen?

De echte vraag zou natuurlijk zijn of iemand nog wat leuke boeken dan op te sturen heeft, maar dat ga ik hier natuurlijk niet vragen omdat dit tegen de regels is.

Maar ik zie graag een PM verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Hoi.

Ik ga over een week een maand lang op reis en dit doe ik met een vrij kleine backpack. Ik houd van lezen en van fysieke boeken en ik zal er dus aan moeten geloven om een keer een E-Reader te moeten gebruiken. Ik heb nog een voor-oorlogse van mijn pa kunnen lenen, maar dus nog geen boeken. Hoe werkt dit? Is een boek eigenlijk gewoon een mp3 die je gewoon naar elkaar kunt versturen?

De echte vraag zou natuurlijk zijn of iemand nog wat leuke boeken dan op te sturen heeft, maar dat ga ik hier natuurlijk niet vragen omdat dit tegen de regels is.

Maar ik zie graag een PM verschijnen.


Het ligt een beetje aan waar je je bestanden vandaag haalt. In veel gevallen is een .epub (de standaard, ook vooral op zoeken) wel te downloaden, te versturen en te lezen. Er zijn echter ook voldoende stores waarbij alles achter DRM of een vergelijkbaar principe zit, zoals bijvoorbeeld iTunes dat voor muziek doet. Het ligt er dus een beetje aan wat voor e-reader je hebt en hoe "locked" deze in z'n eigen architectuur zit.

(Also, PM)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2024 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een longshot, maar wie niet waagt blijft maagd:
de oplader van m'n JBL Boombox 2 heeft het begeven. Iemand toevallig ooit zo'n box gehad die 'm nu niet meer heeft / de oplader niet gebruikt / welke reden je kunt bedenken om de oplader weg te willen doen. HMU.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2024 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Voor gratis en eeuwige roem en glorie, bedoel je? Ik zie ze online wel gewoon staan voor een paar tientjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2024 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt. De box ik zelf ook niet meer de nieuwste en de vraag is hoe lang ie nog vol houdt, dus als ik er nog een gratis oplader voor kan fixen kan ik 'm nog ff een tijdje gebruiken totdat ie de geest geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Weet iemand een huisje waar je met 4 vrienden een weekendje kan zitten met goed internet waardoor je zwaar kan gamen? Veel gezocht maar niks gevonden. Dus er moet bedraad internet kunnen voor 4 gasten. Iemand die dat wel eens met vrienden heeft gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Weet iemand een huisje waar je met 4 vrienden een weekendje kan zitten met goed internet waardoor je zwaar kan gamen? Veel gezocht maar niks gevonden. Dus er moet bedraad internet kunnen voor 4 gasten. Iemand die dat wel eens met vrienden heeft gedaan?


Als tiener vaak genoeg gedaan maar dat was dan gewoon bij één van de personen thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Pipa schreef:
Weet iemand een huisje waar je met 4 vrienden een weekendje kan zitten met goed internet waardoor je zwaar kan gamen? Veel gezocht maar niks gevonden. Dus er moet bedraad internet kunnen voor 4 gasten. Iemand die dat wel eens met vrienden heeft gedaan?


Als tiener vaak genoeg gedaan maar dat was dan gewoon bij één van de personen thuis.

Avondje thuis moet zeker lukken, maar een heel weekend met bbq erbij is top!

Iemand een idee verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het probleem is vaak dat dit soort huisjes maar slechts 10MB/s connecties hebben met als doel alleen social media gebruik toe te laten of gewoon een filmpje te streamen. Iets wat voor gamen gewoonweg niet genoeg is. Ik weet niet of je persé online moet of dat je offline ook wilt gamen?

Dan zou ik gewoon adhoc een netwerkje maken en een eigen switch meenemen. Maarja dat dit werkt is erg afhankelijk van wat voor games je precies wilt doen.

Wij deden het uiteindelijk gewoon bij iemand thuis, veel makkelijker allemaal haha. Weet je gelijk waar je aan toe bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Moeten wel alle 4 online, want willen warzone spelen dus dan heb je volle sjas internet nodig wel. Al redelijk wat gezocht maar nog niks gevonden helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aankomende zondag vertrek ik 3,5 week naar Mexico. Nu heb ik vorig jaar in Thailand verschillende VPN providers geprobeerd, maar geen een gaf mij toegang tot de Ziggo Go app. Nu wil ik heel graag ADO blijven kijken en de sportsbarren zijn er helaas niet overvloed in sommige steden/dorpen.

Heeft iemand van jullie een tip voor de beste VPN of meer info over wat voor VPN ik het beste kan gebruiken? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom wordt waarschijnlijk afgekort naar 'wss' terwijl er maar één 's' in waarschijnlijk zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt denk ik door 'mss' van misschien. Foutief, maar gewoon zo ontstaan en gebleven.
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic