Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er geen verstand van maar zou eerst gewoon proberen om vanuit je sub naar je versterker te gaan met tulp en kijken of het werkt. Anders wellicht alles los met tulp naar versterker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 14:08 
 
Hardtraxxer

Kwami schreef:
Wie kan mij helpen met het aansluiten van mijn geluidssetup.

Ik heb twee KrK RP6 G3 speakers, deze gaan met XLR kabels naar de KrK Sub 10s.
Vanuit de Sub heb ik momenteel twee XLR kabels die naar één 3,5mm jack gaan. Deze deed ik altijd in mijn telefoon/laptop en klaar.
Afbeelding

Echter wil ik de speaker set nu gebruiken in de woonkamer.
Hiervoor heb ik een versterker gekocht, de Sony STR-DH590
Afbeelding
Op deze versterker wil ik dan mijn tv aansluiten, middels Optical kabel? Ook wil ik de platenspeler hier naar toe, heb al een voorversterker dus deze kan gewoon met een Tulp. En kan natuurlijk met mijn telefoon via Bluetooth verbinden.

Alleen hoe sluit ik de speakers/sub aan op de versterker? (of is dit uberhaupt niet mogelijk omdat de Sub ook al dient als een actieve versterker)


Speakers kunnen in mijn ogen alleen met audiokabel onder die klemmetjes of "banaanstekkers" worden aangesloten. Heb al geprobeerd een tulp kabel door te knippen. Deze van de Unbalance Line in naar een van die klemmetjes te doen, maakte wel contact als ik de stekker in de Line in deed. Echter geen signaal qua geluid oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 16:22 
 
Hardtraxxer

Als ik 't zo zie, kan je imo het beste je sub aansluiten op de "Subwoofer out" bij je versterker, en je twee speakers niet op je sub maar op de Front L/R bij de versterker. Versterker op versterker zou moeten kunnen naar mijn weten, moet je alleen wel oppassen met welke volumes je gebruikt op de apparaten. Met de verkeerde verhoudingen hiertussen kan je de ruis/verstoringen op de kabel er mee versterken of een van de versterkers mogelijk overbelasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom doet zo'n vape ding van de Primark het na een paar dagen opeens weer voor een paar hijsjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2023 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is een poos terug een mix gemaakt van hardstyle nummers maar dan met versies die geen hardstyle zijn.
Haha leg ik het zo goed uit xd

Ik kan die mix helaas nergens vinden in het livesets topic. Ik weet me nog te herinneren dat iemand van dit Forum die mix gemaakt had.

Weet iemand wie dit was of weet jij die mix te vinden voor mij?

Xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Er is een poos terug een mix gemaakt van hardstyle nummers maar dan met versies die geen hardstyle zijn.
Haha leg ik het zo goed uit xd

Ik kan die mix helaas nergens vinden in het livesets topic. Ik weet me nog te herinneren dat iemand van dit Forum die mix gemaakt had.

Weet iemand wie dit was of weet jij die mix te vinden voor mij?

Xx


het gaat met de dag slechter met jou he, zelden zo'n onduidelijke uitleg gehoord hahaha. Mooie vent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Martin Waus:

andere-muziek/memories-lofi-synthwave-alias-t78895.html

Dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:


Verrek. Ik neem m'n woorden terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Delt-A bedankt voor mee denken maar dit is het niet

@Rickert geen probleem neef, ben niet altijd waus

Dacht dat deze van coone er ook inzat, begon die mix volgens mij mee.
meer van dit soort platen dus.



Dacht ook nog een rustige versie van een qlimax anthem. Waren een stuk of 10 platen
Er is dus een titel aan die mix gegeven door een forum dj van hier. Maar wat die titel was weet ik dus niet meer. Dat maakt het nu lastig zoeken in tijdsbestek van 2 jaar ongeveer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
@Delt-A bedankt voor mee denken maar dit is het niet

@Rickert geen probleem neef, ben niet altijd waus

Dacht dat deze van coone er ook inzat, begon die mix volgens mij mee.
meer van dit soort platen dus.



Dacht ook nog een rustige versie van een qlimax anthem. Waren een stuk of 10 platen
Er is dus een titel aan die mix gegeven door een forum dj van hier. Maar wat die titel was weet ik dus niet meer. Dat maakt het nu lastig zoeken in tijdsbestek van 2 jaar ongeveer


hardstyle/nuracore-presents-symphony-t73217.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Martin Waus schreef:
@Delt-A bedankt voor mee denken maar dit is het niet

@Rickert geen probleem neef, ben niet altijd waus

Dacht dat deze van coone er ook inzat, begon die mix volgens mij mee.
meer van dit soort platen dus.



Dacht ook nog een rustige versie van een qlimax anthem. Waren een stuk of 10 platen
Er is dus een titel aan die mix gegeven door een forum dj van hier. Maar wat die titel was weet ik dus niet meer. Dat maakt het nu lastig zoeken in tijdsbestek van 2 jaar ongeveer


hardstyle/nuracore-presents-symphony-t73217.html


Jaaaa, dit is hem!!!
Jij bent voor deze week mijn HELD Nura :worship:
En zie daar dat je ook een deel 2 gaat maken. Kom maar dooooor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2023 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Nuracore schreef:
Martin Waus schreef:
@Delt-A bedankt voor mee denken maar dit is het niet

@Rickert geen probleem neef, ben niet altijd waus

Dacht dat deze van coone er ook inzat, begon die mix volgens mij mee.
meer van dit soort platen dus.



Dacht ook nog een rustige versie van een qlimax anthem. Waren een stuk of 10 platen
Er is dus een titel aan die mix gegeven door een forum dj van hier. Maar wat die titel was weet ik dus niet meer. Dat maakt het nu lastig zoeken in tijdsbestek van 2 jaar ongeveer


hardstyle/nuracore-presents-symphony-t73217.html


Jaaaa, dit is hem!!!
Jij bent voor deze week mijn HELD Nura :worship:
En zie daar dat je ook een deel 2 gaat maken. Kom maar dooooor...

Vergeet niet dat zijn DMs altijd openstaan voor boekingen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2023 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Spotify kwam Twista ‎- Overnight Celebrity voorbij vandaag en toen moest ik denken aan een Nederlandse rapper van heel wat jaartjes terug. Beetje die msn tijd. Die gebruikte in 1 nummer deze van Twista. Volgens mij was het echt zo'n hobby thuis studio rapper maar volgens mij toen wel bekend.
Geen idee meer wie het was en hoe het nummer ging. Maar dacht wel: hoe zou het met zijn carriere zijn gegaan?
Iemand enig idee wie ik bedoel? :lol:

Edit:
Heb het al, blijkbaar in 2018 dit ook al gevraagd hier. Bleek iets van Lange Frans te zijn :lol:
Maar die rapper die ik bedoelde is INB. Dat was wel vrij matig hoor ik nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2023 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat je soms dingen herinnert als goed maar eigenlijk gewoon zeer matig was :lol: Zelfde een beetje met oude films of games.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja, alleen precies dit ding had ik dus in 2018 ook. Zelfde nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het leven is net een rotsblok, soms komt het gewoon te hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 09:33 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Bleek iets van Lange Frans te zijn :lol:


Straatremixes :love: Open Sollicitaties heet het volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Straatremixes heb ik hier volgens mij pas nog gepost. Recent Youtube-playlists van gevonden en lekker zitten bouncen op het werk. Mooi dat je gewoon na 20 jaar de tekst nog kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2023 09:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb ook al een mail gestuurd naar Alpine, maar misschien heeft iemand hier er ook wel ervaring mee. Mijn universele partyplugs zijn afgelopen weekend namelijk in mijn broekzak blijven zitten en in de wasmachine gekomen. Ze zijn nog wel in 1 stuk, maar of ze hun werk nog doen? Ze waren wel vrij nieuw en ik denk max 2 keer gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2023 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Heb ook al een mail gestuurd naar Alpine, maar misschien heeft iemand hier er ook wel ervaring mee. Mijn universele partyplugs zijn afgelopen weekend namelijk in mijn broekzak blijven zitten en in de wasmachine gekomen. Ze zijn nog wel in 1 stuk, maar of ze hun werk nog doen? Ze waren wel vrij nieuw en ik denk max 2 keer gebruikt.


Grote kans dat door de hitte van de wasmachine het materiaal een andere vorm aan is gaan nemen (ribbels in de rand bijvoorbeeld), of het nog goed afsluit zou ik niet op durven vertrouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 11:19 
 
Hardtraxxer

De zithoek in mijn woonkamer is nog vrij donker, nu wil ik niet te veel lampen ophangen/aan doen.
Om extra warmte te creëren middels licht zit ik te kijken naar een led strip om achter de tv te plakken. Een Oled tv vond ik toentertijd te duur, maar hoop middels een led strip toch e.e.a. te kunnen realiseren.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Denk dat een simpele rgb strip namelijk niet heel fijn werkt achter een tv, maar de strips van Philips Hue zijn weer behoorlijk prijzig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
De zithoek in mijn woonkamer is nog vrij donker, nu wil ik niet te veel lampen ophangen/aan doen.
Om extra warmte te creëren middels licht zit ik te kijken naar een led strip om achter de tv te plakken. Een Oled tv vond ik toentertijd te duur, maar hoop middels een led strip toch e.e.a. te kunnen realiseren.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Denk dat een simpele rgb strip namelijk niet heel fijn werkt achter een tv, maar de strips van Philips Hue zijn weer behoorlijk prijzig.


Een Oled te duur toentertijd? Waarom dan niet een ambilight tv gekocht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies wat ik dacht, Ambilight ftw
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 15:50 
 
Hardtraxxer

Dat bedoel ik natuurlijk ook, was toen iets meer dan ik aan een tv wou uitgeven, dus niet gedaan.
Is dat Ambilight nu nog eenvoudig te fixen met een ledstrip oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2023 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn voldoende mogelijkheden voor te vinden als je ff op Google zoekt. Eurootje of 150/200 ben je echter wel zo kwijt.
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic