Bovenstaande zou kunnen, het zou me ook niet verbazen als het afstamt van We Shall See.
Edit: Wat op de vorige pagina staat*
NietSvbtwee wrote:Hoe verkoop je een ticket op ticketswap dat nog niet naar je verstuurd is?
Aha, ik dacht altijd omdat wsl als afkorting al bestemd was voor Waterschap Limburg.Fantazoo wrote:Bovenstaande zou kunnen, het zou me ook niet verbazen als het afstamt van We Shall See.
Dankje!Norther66 wrote:Dat kan via de download pagina van de ticketprovider, indien deze een samenwerking heeft met Ticketswap, en de organisatie dit toestaat. Je verkoopt dan niet echt je ticket, want die heb je nooit ontvangen. Bij de ticketprovider wordt bijgehouden wie de nieuwe koper is, en die krijgt dan de tickets zodra alle tickets verzonden worden.
Of Russet Burbank.Nuracore wrote:Aviko friet gebruikt volgens mij de Innovator aardappel die McDonalds ook gebruikt.
Niks, dat zit hem allemaal in hoe ze hun patat maken (waar shit door zit), hun frituurolie (waar shit door zit) en de ongoddelijke hoeveelheiden zout die ze er over gooien.Mark With A Tarrel wrote:Of Russet Burbank.Nuracore wrote:Aviko friet gebruikt volgens mij de Innovator aardappel die McDonalds ook gebruikt.
Maar het gaat meer om het proces daarna though. Manier van koken, frituren, afkoelen, weer frituren, etc.
Kom op Reddit etc anders genoeg tegen hierover.Broken Balance wrote: Niks, dat zit hem allemaal in hoe ze hun patat maken (waar shit door zit), hun frituurolie (waar shit door zit) en de ongoddelijke hoeveelheiden zout die ze er over gooien.
McDonalds heeft er alleenrecht op en net als hun Big Mac Saus, American Frietsaus, Big Tasty Saus e.d. is het wel na te maken maar ze houden wat ze er exact in doen altijd geheim.
Bron: zelf bij de Mc gewerkt.
Ik vraag dan ook niet naar een perfecte kopie:Broken Balance wrote:Ik kan Big Mac saus ook bijna identiek namaken, maar alsnog niet identiek.
Mark With A Tarrel wrote:Welke friet die je in de supermarkt kan kopen komt het dichtste bij de friet van de McDonalds?
Mayo, ketchup, mosterd, fijn gesneden augurk, wat sap uit die pot, peper en zout. Roeren en klaarBroken Balance wrote:Ik kan Big Mac saus ook bijna identiek namaken, maar alsnog niet identiek.
Helaas vrij beperkt qua gratis opties. Toch bedanktMark With A Tarrel wrote:https://audimee.com/