Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
paperclip wrote:Heeft iemand een goede tip om van het nagelbijten af te komen?

Misschien hebben meer mensen hier last van.. en nee, zomaar stoppen helpt niet en die gore prut voor op de nagels ook niet.
Zorgen dat je al je tanden kwijt raakt. Misschien hand in hand met een andere man door Arnhem lopen ofzo.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 14 days ago

Misschien hebben meer mensen hier last van.. en nee, zomaar stoppen helpt niet en die gore prut voor op de nagels ook niet.

Doe het ook al van kleins af aan. >.<

Bij sigaretten kun je alles weggooien en tegen je vrienden zeggen dat ze je geen sigaretten moeten geven. Je kan moeilijk je vingers voor een half jaar afhakken :lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 6 minutes ago
Pommer wrote:Misschien hand in hand met een andere man door Arnhem lopen ofzo.
:lol:
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Grim wrote:

Doe het ook al van kleins af aan. >.<

Bij sigaretten kun je alles weggooien en tegen je vrienden zeggen dat ze je geen sigaretten moeten geven. Je kan moeilijk je vingers voor een half jaar afhakken :lol:
Hoe erg je het ook voor neemt om te stoppen.. het gaat gewoon automatisch door en na een half uur kom je er weer achter dat alle nagels er weer af zijn >.<
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
.
ByteX, en lang genoeg volhouden tot je het zonde vind dat je nagels er weer af gaan :lol: zo is het mij gelukt :)

Oja en iemand die ik ken heeft echt afschuwelijk lelijke "nagels" of wat er van over is, dat ziet er zo naar uit, dan stop je er vanzelf mee :P dus: google?
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2023
Rickzel wrote:
.
ByteX, en lang genoeg volhouden tot je het zonde vind dat je nagels er weer af gaan :lol: zo is het mij gelukt :)

Oja en iemand die ik ken heeft echt afschuwelijk lelijke "nagels" of wat er van over is, dat ziet er zo naar uit, dan stop je er vanzelf mee :P dus: google?
Al z'n beetje heel google afgepluisd en je komt standaard op dezelfde antwoorden, vandaar dacht ik laat ik het hier eens vragen.

Heb zelfs al vage YouTube hypnose gedaan tegen nagelbijten.. gek genoeg hielp dit ongeveer voor een halve week xd

Maar in ieder geval bedankt.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Je komt er nooit vanaf denk ik. Ik wil zelf ook stoppen. Me vader zei altijd vogelscheit aan de vingers smeren. :D
Hoe die hier bij komt durf ik mezelf niet af te vragen..
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2023
Rowanyt1309 wrote:Je komt er nooit vanaf denk ik. Ik wil zelf ook stoppen. Me vader zei altijd vogelscheit aan de vingers smeren. :D
Hardtraxx Veteran
4915 posts member since 2015
Je vingers/nagels zo smerig maken dat je ze niet meer in je mond wil steken. Dit lang genoeg volhouden dan leer je het vanzelf wel af :D
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 19 days ago
paperclip wrote:
Rickzel wrote:
.

Al z'n beetje heel google afgepluisd en je komt standaard op dezelfde antwoorden, vandaar dacht ik laat ik het hier eens vragen.

Heb zelfs al vage YouTube hypnose gedaan tegen nagelbijten.. gek genoeg hielp dit ongeveer voor een halve week xd

Maar in ieder geval bedankt.
Leg bij de plek waar je thuis vaak zit, op je bureau ofzo, standaard een nagelknipper neer. Dat je dan die pakt ipv bijten. Had bij mij geholpen.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
paperclip wrote:
Rowanyt1309 wrote:Je komt er nooit vanaf denk ik. Ik wil zelf ook stoppen. Me vader zei altijd vogelscheit aan de vingers smeren. :D
Na het schijten dus maar gewoon met de hand afvegen ipv met papier?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Serieus ik heb tot een jaar geleden nagels gebeten en tegenwoordig echt nooit meer, als je die byteX er op klaait smaken je klauwen naar bittere meuk, als je dit consequent blijft doen en je nagels beetje netjes probeert te krijgen ga je het vanzelf zonde vinden om er weer aan te gaan lopen knagen :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Oh dat spul heb ik vroeger ook gebruikt om er van af te komen, nou ik kwam er ontzettend snel van af, wat een smerige meuk is dat :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2023
Ik heb mijn smaakpupillen waarschijnlijk al zo zwaar verneukt dat ik er gewoon door heen kauw :/
Maargoed het is het proberen wel weer eens waard.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
paperclip wrote:smaakpupillen
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Had ik nog niet eens gezien :lol:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Kun je, bij een al lopende poll, een optie verwijderen zonder dat je de hele poll reset of opnieuw begint?
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Thijsert wrote:Wat gebruiken jullie om back-ups te maken van je (samsung) telefoon? Hij geeft aan Switch te gebruiken maar die pakt op de een of ander manier het grootste gedeelte van m'n bestanden niet
Als je je telefoon wilt rooten dan kan ik je Titanium Backup aanraden. Best ook de pro key kopen voor €7. Het kost wat maar het is veruit het beste op de markt wat betreft backup's van je telefoon.

Als je niet wilt rooten dan heb ik geen idee xd
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2023
Iemand nog een beetje goede stage leerdoelen voor een HBO stage bij een ingenieursbureau op de infra afdeling?

Jep, ben zo inspiratieloos dat ik het hier vraag..
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wat doe ik hier?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Waarom heeft SVB2 een avatar als een rouwkaart? (nee hij niet niet rauw/raw)
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
ErikZ wrote:Waarom heeft SVB2 een avatar als een rouwkaart? (nee hij niet niet rauw/raw)
Waarschijnlijk vanwege #freehardstylboy
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 hours ago
Hardstylboy's laatste login 7-4-2017 is, maar ik heb nog geen bericht van hem gezien gelukkig. Maar is zijn account weer vrijgegeven dan?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Thommy wrote:Hardstylboy's laatste login 7-4-2017 is, maar ik heb nog geen bericht van hem gezien gelukkig. Maar is zijn account weer vrijgegeven dan?
Vgm is dat laatste bezoek, denk dat hij gewoon niet kan reageren en alleen kan meelezen
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter :P