Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RIPS10 schreef:
Windows-toets + 1 voor het eerste programma op je taakbalk
Windows-toets + 2 voor het tweede enz.

Dat start het programma op ook al draait het al. Ik wil juist verder gaan waar ik gebleven ben met die programma's
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 21:02 
 
Hardtraxx Newbie

Nuracore schreef:
RIPS10 schreef:
Windows-toets + 1 voor het eerste programma op je taakbalk
Windows-toets + 2 voor het tweede enz.

Dat start het programma op ook al draait het al. Ik wil juist verder gaan waar ik gebleven ben met die programma's

Nee hoor het opent het actieve venster, als die er is en anders opent het een nieuw venster. Kan zo snel ook geen programma vinden die dit anders doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dat met al die nieuwe leden met van die vage namen, en als je op het profiel kijkt een of andere Poolse tekst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Spambots
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 09:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Wat is dat met al die nieuwe leden met van die vage namen, en als je op het profiel kijkt een of andere Poolse tekst?


Dj's die onopvallend willen mee kijken op hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag voor het eerst met een party bus naar Qapital (niet mijn voorkeur, maar niet door mij gefixt)

Iemand die mij enthousiast kan krijgen? Klopt het dat je mag roken in de bus? (ik rook niet dus lijkt me super kut)

Mag officieel geen drank mee nemen in de bus, zijn de prijzen schandalig? En zijn de wc's normaal gesproken gewoon open?? (kleine blaas + veel bier = drama)

Als je een fles wodka cola in je tas mee smokkelt, moet geen probleem zijn toch?? Buschauffeur let toch alleen op de weg (hoop ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me niet dat ze een groep beveiligers aan boord hebben die alles even fijn gaan controleren, had zelf met partyvervoer naar hardbass wel flesje mix bij me
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een bus is een werkplek (voor de chauffeur), dus roken in de bus mag niet volgens de wet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Lijkt me niet dat ze een groep beveiligers aan boord hebben die alles even fijn gaan controleren, had zelf met partyvervoer naar hardbass wel flesje mix bij me


Norther66 schreef:
Een bus is een werkplek (voor de chauffeur), dus roken in de bus mag niet volgens de wet :thumbup:


Top!! Twee belangrijkste minpunten blijken dus onzin, dan wordt het vast mooi :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ervaringen leren dat dit geen enkel probleem is allemaal. Roken lijkt me ook niet toegestaan, maar het zou kunnen omdat het een partybus is dat dit nu wel mag. Eigen drinken doen ze nooit moeilijk over, zou ook debiel zijn als niemand wat mee mocht nemen en iedereen moest kopen. Dan kunnen ze 5 aanhangers meenemen met koelkasten erop. Met een partybus zullen er ook wel genoeg plaspauze's zijn en anders gewoon even aan de chauffeur vragen, komt wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

IJskoud biertje altijd 1,50 bij ons. Bacootje 2,00. Lekker binnen roken en de muziek zo teringhard dat degene die erover klaagt niet te verstaan is. By far meest relaxte vervoersmiddel ooit. Veel plezier Erick-Jan halleau!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja wij regelen dus elk feest zelf gewoon zo'n touringcar met wat groepen uit de regio, en dan is het allemaal sowieso geen probleem, maar aangezien we een lijst met regels toegestuurd kregen van de gene die de bus fixte keek ik even raar op >.<

Maar dan zou het allemaal wel niet zo'n vaart lopen!!

@"Bob" Klinkt ook prima :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joh, bij zulke busreizen zit de helft van de mensen al aan de snuif, dan hoef jij je echt niet druk te maken over je pilsie of wodka xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb het antwoord hier al eerder gekregen, maar ik heb 2 nieuwe game pc's en nu mis ik dat tooltje waarbij je meerdere documenten en tracks kan re-namen.. Dat die die _ spaties worden bijvoorbeeld, bij web released tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Zaterdag voor het eerst met een party bus naar Qapital (niet mijn voorkeur, maar niet door mij gefixt)

Iemand die mij enthousiast kan krijgen? Klopt het dat je mag roken in de bus? (ik rook niet dus lijkt me super kut)

Mag officieel geen drank mee nemen in de bus, zijn de prijzen schandalig? En zijn de wc's normaal gesproken gewoon open?? (kleine blaas + veel bier = drama)

Als je een fles wodka cola in je tas mee smokkelt, moet geen probleem zijn toch?? Buschauffeur let toch alleen op de weg (hoop ik)

Touringcar wc's zijn klein en worden vaak niet geleegd. Verwacht er niet teveel van. In touringcars is het rookbeleid ook heel streng vaak. In die touringcars mag je wel vaak eigen drinken mee nemen en prijzen zijn vaak frisdrank €1 en bier 1,50 en mix 2,50

In de Beatbuzz organisatie is het overigens omgekeerd. Er mag gerookt worden in de bus maar je mag geen eigen drank meenemen. Dit wordt ook gecontroleerd en er is een dranklijst die moet ingevuld en betaald worden. Vaak wordt aan het einde van de rit de voorraad gecheckt met wat er uit is gegaan en het bedrag moet kloppen anders betaal je het verschil als boete. ( ooit kwam er een keer €50 te kort. hebben we uiteindelijk iedereen zo ver gekregen €2 extra te betalen).

Ik ga echter nooit meer met een touringcar want het is niet comfortabel en lang niet zo gezellig als een beatbuzz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
sonnebloem schreef:
Lijkt me niet dat ze een groep beveiligers aan boord hebben die alles even fijn gaan controleren, had zelf met partyvervoer naar hardbass wel flesje mix bij me


Norther66 schreef:
Een bus is een werkplek (voor de chauffeur), dus roken in de bus mag niet volgens de wet :thumbup:


Top!! Twee belangrijkste minpunten blijken dus onzin, dan wordt het vast mooi :thumbsup:


Ben zelf regelmatig busleider bij party-vervoer en de regels verschillen per soort bus.

Als je met een van de oudere Beatbuzz-modellen gaat van party-vervoer dan mag er gerookt worden in de bus. Als er drank te koop is in de bus dan mag je van party-vervoer geen drank meenemen, de busleider zal je hier normaal ook op wijzen maar er is natuurlijk niemand die je gaat tegenhouden als je wat drank mee hebt.

In de normale touringcars ) waar je geen drank kunt kopen mag je altijd zelf drank meenemen, in die bussen heb je echter minder zitruimte en mag je sowieso niet roken. Wc's in de bussen zijn altijd ellende maar op de heenweg is het best te doen.

Of je drinken mag meenemen of mag roken in de bus staat btw ook bij je bus op party-vervoer aangegeven. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag je wettelijk gezien wel roken in een bus? Je kan als organisatie wel zeggen dat het mag maar als je gecontroleerd wordt of iemand klacht indient ben je alsnog de klos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Mag je wettelijk gezien wel roken in een bus? Je kan als organisatie wel zeggen dat het mag maar als je gecontroleerd wordt of iemand klacht indient ben je alsnog de klos.

Het NSB bolwerk zat vroeger in Utrecht, in Twente doen we gewoon normaal. :D

Is verder natuurlijk ook niet te controleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Mag je wettelijk gezien wel roken in een bus? Je kan als organisatie wel zeggen dat het mag maar als je gecontroleerd wordt of iemand klacht indient ben je alsnog de klos.


Volgens mij is het wettelijk verboden, maar kan me inderdaad niet voorstellen dat er ooit controle zal komen. Denk/hoop niet dat er types zijn die daar een klacht over gaan indienen..; Je zit in een bus waar driekwart van de inzittenden allerhande verboden geestverruimende substanties gebruiken, dan ga je toch geen busbedrijf verraden omdat je buurman een shaggie rookt lijkt mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roken in een partybus vind ik toch echt wat anders dan dat iedereen aan geestverruimende middelen zit. Roken zorgt ook voor schade voor anderen, terwijl over het algemeen geestverruimende middelen dat niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 08:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Roken in een partybus vind ik toch echt wat anders dan dat iedereen aan geestverruimende middelen zit. Roken zorgt ook voor schade voor anderen, terwijl over het algemeen geestverruimende middelen dat niet doen.


Ben ik absoluut met je eens, doel meer op het feit dat er onder de mensen in de bus een soort van "code" heerst dat je daar net als het drugsgebruik niet over zeikt. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die het er niet mee eens zijn dat er wordt gerookt maar ben tientallen keren met de bus gegaan en heb er nooit iemand over gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probleem met roken is dat die shit in je kleren / ogen trekt zonder dat je er zelf mee bezig bent, al het andere spul heeft dergelijke neveneffecten niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Probleem met roken is dat die shit in je kleren / ogen trekt zonder dat je er zelf mee bezig bent, al het andere spul heeft dergelijke neveneffecten niet.


Dat is exact mijn punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Steffnov schreef:
Probleem met roken is dat die shit in je kleren / ogen trekt zonder dat je er zelf mee bezig bent, al het andere spul heeft dergelijke neveneffecten niet.


Dat is exact mijn punt.

Dan kan je beter ook niet naar feesten gaan want waar je kleding pas echt van gaat stinken is zweet en vooral al die rook machines die ze gebruiken.

Ik ben geen roker ofzo maar ik heb daar minder last van dan die machines.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 09:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft iemand een goede tip om van het nagelbijten af te komen?

Misschien hebben meer mensen hier last van.. en nee, zomaar stoppen helpt niet en die gore prut voor op de nagels ook niet.
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic