Ik betwijfel of je er voetbal kan kijken, maar als wij met de groep naar Utrecht gaan is de Lebowksi onze vaste stek. Erg gezellige tent en lekkere biertjesPommer wrote:Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Thanks, zal het onthouden voor morgen!klapstoel wrote:Ik betwijfel of je er voetbal kan kijken, maar als wij met de groep naar Utrecht gaan is de Lebowksi onze vaste stek. Erg gezellige tent en lekkere biertjesPommer wrote:Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter
Zou als Ajax supporter nergens voetbal kijken in een café buiten Amsterdam om.Pommer wrote:Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter
Wat Klapstoel zegt klopt maar betwijfel dat ze de wedstrijd uitzenden, helemaal Ajax (ligt gevoelig in UtrechtPommer wrote:Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter
De grootste kans op de wedstrijd heb je in Mick O'Connels, Irish Pub
Edit: Ze zetten net op hun FB dat ze inderdaad de wedstrijd uitzenden
Banned.Exterkate wrote:Waar is Miwer?
Je had anders wel een mooie dubbelpost in het stel je volgende vraag topic MiwerMelvinFR wrote:Banned.Exterkate wrote:Waar is Miwer?
Ah top, dank je!ErikZ wrote:Wat Klapstoel zegt klopt maar betwijfel dat ze de wedstrijd uitzenden, helemaal Ajax (ligt gevoelig in UtrechtPommer wrote:Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter)
De grootste kans op de wedstrijd heb je in Mick O'Connels, Irish Pub
Edit: Ze zetten net op hun FB dat ze inderdaad de wedstrijd uitzenden
Is er een 'Onpopulaire meningen' topic gerelateerd aan de muziek/algemeen deel van het forum?
Heeft iemand een leuke playlist of mixtape(s) met hardtrance? (Mag best wat ouder spul zijn.) Spul als dat van Tracid Traxx bevielen me altijd wel.
Iemand ervaring met last-minute vliegtickets kopen voor een paar tientjes om bijvoorbeeld spontaan een dag of weekendje weg te gaan. Ben wel benieuwd waar je dit 't beste kan doen.
JaNaad wrote:Iemand ervaring met last-minute vliegtickets kopen voor een paar tientjes om bijvoorbeeld spontaan een dag of weekendje weg te gaan. Ben wel benieuwd waar je dit 't beste kan doen.
Verdomme PommerPommer wrote:JaNaad wrote:Iemand ervaring met last-minute vliegtickets kopen voor een paar tientjes om bijvoorbeeld spontaan een dag of weekendje weg te gaan. Ben wel benieuwd waar je dit 't beste kan doen.
Ja gewoon vliegtickets.nlNaad wrote:Verdomme PommerPommer wrote:JaNaad wrote:Iemand ervaring met last-minute vliegtickets kopen voor een paar tientjes om bijvoorbeeld spontaan een dag of weekendje weg te gaan. Ben wel benieuwd waar je dit 't beste kan doen.
Iemand een idee waar The Unknown van Frequencerz op gebaseerd is? Hoor die melodie wel eens in reclames en dingen voorbij komen.
Inb4 "ja"
Inb4 "ja"
Aah thanks, dat moet wel werken. Mochten er nog meer mensen geïnteresseerd zijn, op de website van Ryanair kan je ook goedkoop tickets scoren.Pommer wrote:Ja gewoon vliegtickets.nlDie zoeken automatisch de goedkoopste voor je, dus zou niet weten hoe het anders nog goedkopet zou kunnen eigenlijk.
Ik zoek goede oordoppen met goede en zuivere bass.
Budget tot 50 euro. Iemand met mooie voorstellen?
Budget tot 50 euro. Iemand met mooie voorstellen?
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 days ago
In-ear, On-ear of over-ear?
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 1 day ago
Sennheiser heeft vaak goed(kop)e in-ear koptelefoons, zou niet precies een model weten maar over het algemeen leveren ze echt topspul.
Kan me herinneren dat er ergens in een topic op HT werd gesproken over deze:
https://www.bol.com/nl/p/sennheiser-cx- ... ypedsearch
En dat een aantal HT'ers die hadden en er tevreden over waren. Heb toen getwijfeld ze te kopen, maar nooit gedaan.
En dat een aantal HT'ers die hadden en er tevreden over waren. Heb toen getwijfeld ze te kopen, maar nooit gedaan.
Die heb ik toevallig vorige week voor de tweede keer besteld. Was m'n oude kwijtgeraakt.Paling wrote:Kan me herinneren dat er ergens in een topic op HT werd gesproken over deze:
Dik tevreden mee inderdaad, voor dat geld helemaal.
Xiaomi Hybrids Pro, je moet er even op wachten maar dat zijn echt geweldige oortjes, helemaal voor die prijs.
Yes, ik en Steven gebruiken deze al een aantal jaar. Beiden dik tevreden mee.Paling wrote:Kan me herinneren dat er ergens in een topic op HT werd gesproken over deze: