Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Pommer wrote:Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter :P
Ik betwijfel of je er voetbal kan kijken, maar als wij met de groep naar Utrecht gaan is de Lebowksi onze vaste stek. Erg gezellige tent en lekkere biertjes :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
klapstoel wrote:
Pommer wrote:Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter :P
Ik betwijfel of je er voetbal kan kijken, maar als wij met de groep naar Utrecht gaan is de Lebowksi onze vaste stek. Erg gezellige tent en lekkere biertjes :D
Thanks, zal het onthouden voor morgen!
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Zou als Ajax supporter nergens voetbal kijken in een café buiten Amsterdam om. :lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Wat Klapstoel zegt klopt maar betwijfel dat ze de wedstrijd uitzenden, helemaal Ajax (ligt gevoelig in Utrecht ;) )

De grootste kans op de wedstrijd heb je in Mick O'Connels, Irish Pub

Edit: Ze zetten net op hun FB dat ze inderdaad de wedstrijd uitzenden :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Exterkate wrote:Waar is Miwer?
Banned. :cry:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
MelvinFR wrote:
Exterkate wrote:Waar is Miwer?
Banned. :cry:
Je had anders wel een mooie dubbelpost in het stel je volgende vraag topic Miwer :list:
Bierkoning
last seen 23 days ago
ErikZ wrote:
Wat Klapstoel zegt klopt maar betwijfel dat ze de wedstrijd uitzenden, helemaal Ajax (ligt gevoelig in Utrecht ;) )

De grootste kans op de wedstrijd heb je in Mick O'Connels, Irish Pub

Edit: Ze zetten net op hun FB dat ze inderdaad de wedstrijd uitzenden :thumbup:
Ah top, dank je!
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Is er een 'Onpopulaire meningen' topic gerelateerd aan de muziek/algemeen deel van het forum?
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Heeft iemand een leuke playlist of mixtape(s) met hardtrance? (Mag best wat ouder spul zijn.) Spul als dat van Tracid Traxx bevielen me altijd wel.
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Iemand ervaring met last-minute vliegtickets kopen voor een paar tientjes om bijvoorbeeld spontaan een dag of weekendje weg te gaan. Ben wel benieuwd waar je dit 't beste kan doen.
Bierkoning
last seen 23 days ago
Naad wrote:Iemand ervaring met last-minute vliegtickets kopen voor een paar tientjes om bijvoorbeeld spontaan een dag of weekendje weg te gaan. Ben wel benieuwd waar je dit 't beste kan doen.
Ja
Hardtraxxer
last seen Nov 2019
Pommer wrote:
Naad wrote:Iemand ervaring met last-minute vliegtickets kopen voor een paar tientjes om bijvoorbeeld spontaan een dag of weekendje weg te gaan. Ben wel benieuwd waar je dit 't beste kan doen.
Ja
Verdomme Pommer :list:
Bierkoning
last seen 23 days ago
Naad wrote:
Pommer wrote:
Ja
Verdomme Pommer :list:
Ja gewoon vliegtickets.nl :P Die zoeken automatisch de goedkoopste voor je, dus zou niet weten hoe het anders nog goedkopet zou kunnen eigenlijk.
Bierkoning
last seen 23 days ago
Iemand een idee waar The Unknown van Frequencerz op gebaseerd is? Hoor die melodie wel eens in reclames en dingen voorbij komen.

Inb4 "ja" :innocent:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
View on YouTube
Bierkoning
last seen 23 days ago
Thanks!
Hardtraxxer
last seen Nov 2019
Pommer wrote:Ja gewoon vliegtickets.nl :P Die zoeken automatisch de goedkoopste voor je, dus zou niet weten hoe het anders nog goedkopet zou kunnen eigenlijk.
Aah thanks, dat moet wel werken. Mochten er nog meer mensen geïnteresseerd zijn, op de website van Ryanair kan je ook goedkoop tickets scoren.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik zoek goede oordoppen met goede en zuivere bass.
Budget tot 50 euro. Iemand met mooie voorstellen?
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 3 days ago
In-ear, On-ear of over-ear?
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
In-ear het liefst
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 1 day ago
Sennheiser heeft vaak goed(kop)e in-ear koptelefoons, zou niet precies een model weten maar over het algemeen leveren ze echt topspul.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 49 minutes ago
Kan me herinneren dat er ergens in een topic op HT werd gesproken over deze:

https://www.bol.com/nl/p/sennheiser-cx- ... ypedsearch

En dat een aantal HT'ers die hadden en er tevreden over waren. Heb toen getwijfeld ze te kopen, maar nooit gedaan.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Paling wrote:Kan me herinneren dat er ergens in een topic op HT werd gesproken over deze:

En dat een aantal HT'ers die hadden en er tevreden over waren. Heb toen getwijfeld ze te kopen, maar nooit gedaan.
Die heb ik toevallig vorige week voor de tweede keer besteld. Was m'n oude kwijtgeraakt.

Dik tevreden mee inderdaad, voor dat geld helemaal.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Xiaomi Hybrids Pro, je moet er even op wachten maar dat zijn echt geweldige oortjes, helemaal voor die prijs.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Paling wrote:Kan me herinneren dat er ergens in een topic op HT werd gesproken over deze:

Yes, ik en Steven gebruiken deze al een aantal jaar. Beiden dik tevreden mee. :)