Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter :P


Ik betwijfel of je er voetbal kan kijken, maar als wij met de groep naar Utrecht gaan is de Lebowksi onze vaste stek. Erg gezellige tent en lekkere biertjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 17:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Pommer schreef:
Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter :P


Ik betwijfel of je er voetbal kan kijken, maar als wij met de groep naar Utrecht gaan is de Lebowksi onze vaste stek. Erg gezellige tent en lekkere biertjes :D

Thanks, zal het onthouden voor morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter :P


Zou als Ajax supporter nergens voetbal kijken in een café buiten Amsterdam om. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter :P


Wat Klapstoel zegt klopt maar betwijfel dat ze de wedstrijd uitzenden, helemaal Ajax (ligt gevoelig in Utrecht ;) )

De grootste kans op de wedstrijd heb je in Mick O'Connels, Irish Pub

Edit: Ze zetten net op hun FB dat ze inderdaad de wedstrijd uitzenden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Waar is Miwer?


Banned. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Exterkate schreef:
Waar is Miwer?


Banned. :cry:


Je had anders wel een mooie dubbelpost in het stel je volgende vraag topic Miwer :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 16:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pommer schreef:
Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter :P


Wat Klapstoel zegt klopt maar betwijfel dat ze de wedstrijd uitzenden, helemaal Ajax (ligt gevoelig in Utrecht ;) )

De grootste kans op de wedstrijd heb je in Mick O'Connels, Irish Pub

Edit: Ze zetten net op hun FB dat ze inderdaad de wedstrijd uitzenden :thumbup:

Ah top, dank je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er een 'Onpopulaire meningen' topic gerelateerd aan de muziek/algemeen deel van het forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 00:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft iemand een leuke playlist of mixtape(s) met hardtrance? (Mag best wat ouder spul zijn.) Spul als dat van Tracid Traxx bevielen me altijd wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met last-minute vliegtickets kopen voor een paar tientjes om bijvoorbeeld spontaan een dag of weekendje weg te gaan. Ben wel benieuwd waar je dit 't beste kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 17:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Iemand ervaring met last-minute vliegtickets kopen voor een paar tientjes om bijvoorbeeld spontaan een dag of weekendje weg te gaan. Ben wel benieuwd waar je dit 't beste kan doen.

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Naad schreef:
Iemand ervaring met last-minute vliegtickets kopen voor een paar tientjes om bijvoorbeeld spontaan een dag of weekendje weg te gaan. Ben wel benieuwd waar je dit 't beste kan doen.

Ja

Verdomme Pommer :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 22:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Pommer schreef:
Naad schreef:
Iemand ervaring met last-minute vliegtickets kopen voor een paar tientjes om bijvoorbeeld spontaan een dag of weekendje weg te gaan. Ben wel benieuwd waar je dit 't beste kan doen.

Ja

Verdomme Pommer :list:

Ja gewoon vliegtickets.nl :P Die zoeken automatisch de goedkoopste voor je, dus zou niet weten hoe het anders nog goedkopet zou kunnen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 21:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand een idee waar The Unknown van Frequencerz op gebaseerd is? Hoor die melodie wel eens in reclames en dingen voorbij komen.

Inb4 "ja" :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 21:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ja gewoon vliegtickets.nl :P Die zoeken automatisch de goedkoopste voor je, dus zou niet weten hoe het anders nog goedkopet zou kunnen eigenlijk.


Aah thanks, dat moet wel werken. Mochten er nog meer mensen geïnteresseerd zijn, op de website van Ryanair kan je ook goedkoop tickets scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek goede oordoppen met goede en zuivere bass.
Budget tot 50 euro. Iemand met mooie voorstellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 22:38 
 
Hardtraxx Elite

In-ear, On-ear of over-ear?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In-ear het liefst
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 00:21 
 
Hardtraxxer

Sennheiser heeft vaak goed(kop)e in-ear koptelefoons, zou niet precies een model weten maar over het algemeen leveren ze echt topspul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 08:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan me herinneren dat er ergens in een topic op HT werd gesproken over deze:

https://www.bol.com/nl/p/sennheiser-cx- ... ypedsearch

En dat een aantal HT'ers die hadden en er tevreden over waren. Heb toen getwijfeld ze te kopen, maar nooit gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Kan me herinneren dat er ergens in een topic op HT werd gesproken over deze:

https://www.bol.com/nl/p/sennheiser-cx- ... ypedsearch

En dat een aantal HT'ers die hadden en er tevreden over waren. Heb toen getwijfeld ze te kopen, maar nooit gedaan.

Die heb ik toevallig vorige week voor de tweede keer besteld. Was m'n oude kwijtgeraakt.

Dik tevreden mee inderdaad, voor dat geld helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xiaomi Hybrids Pro, je moet er even op wachten maar dat zijn echt geweldige oortjes, helemaal voor die prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Kan me herinneren dat er ergens in een topic op HT werd gesproken over deze:

https://www.bol.com/nl/p/sennheiser-cx- ... ypedsearch

En dat een aantal HT'ers die hadden en er tevreden over waren. Heb toen getwijfeld ze te kopen, maar nooit gedaan.


Yes, ik en Steven gebruiken deze al een aantal jaar. Beiden dik tevreden mee. :)
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic