Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 14:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je minstens een bekende artiest hebt staan kan je best 10 euro vragen. Voor populaire locals zou ik het onder de 10 houden.

Voor wat willekeurige locals zou ik het wel gratis houden.

Mensen die te skeer zijn om 10 euro neer te leggen voor een of twee goede artiesten moet je ook niet op je feest willen hebben. Bij gratis feesten trek je juist vervelender volk aan.

Stem het af, hoe populairder de artiesten, deste meer je kan vragen, of je houd de entreeprijs iets lager en de drankjes iets hoger. Je zou de biertjes best 2,20/2,30 kunnen maken wat enigszins normaal is, zelfs goedkoop in veel gevallen. Daardoor heb je iets meer speling met de ticketprijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Ziet er wel gaaf uit idd, maar hoe zit dat met kleding/jezelf opfrissen? Aangezien je door alleen maar modder rijdt. We gaan denk ik geen hotel boeken dus moeten in 1 keer door naar de stad waar we gaan stappen.

Edit: Alhoewel, een hotel is trouwens wel gewoon een optie :P Maar even goed.


De vrijgezel in kwestie in een piemelpak hijsen en condooms laten kopen op zaterdagmiddag in het centrum.

Of is dit te specifiek? Hebben bekenden van mij namelijk eens gedaan >.<

waarom krijg ik het gevoel dat jij het slachtoffer was :lol: :lol: :lol:


Hahah nee ben niet getrouwd hoor :lol: goede vriend van me was uitgenodigd, die vertelde dat dit gebeurde haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 13:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

was het SVB2? Blij dat deze jongen weer terug is. Kunnen we weer verder met grappen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:35 
 
Hardtraxxer

Waar kan ik volgens jullie het beste een nieuw sim-only abonnement afsluiten?
Momenteel heeft Tele2 het beste aanbod voor mij, maar ik vroeg mij af of er mensen ergens een goedkopere (indirecte) website weten. En of Tele2 een goeie keus is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Waar kan ik volgens jullie het beste een nieuw sim-only abonnement afsluiten?
Momenteel heeft Tele2 het beste aanbod voor mij, maar ik vroeg mij af of er mensen ergens een goedkopere (indirecte) website weten. En of Tele2 een goeie keus is


Ik hoor veel klachten over Tele2, slechte service e.d.
Vodafone zijn ook afzetters.

Ligt er aan wat je wilt. Als je gewoon een cheap ass ding wilt dan moet je een die op het KPN netwerk zit doen want die kan het meeste aan zoals YouFone of Simyo.

Als je een A Provider wilt zou ik KPN of T-Mobile doen. KPN is gewoon altijd goed, T-Mobile heeft vrij flexibele en niet al te dure abonnementen maar laat nog wel eens wat liggen qua bereik in minder drukke plekken. En qua internet op festivals is het ook altijd dramatisch. Maar ik ken dan ook geen die dat wel heeft.

Heb zelf T-Mobile en het is altijd prima alleen dat internet waar het op terug valt wanneer je bundel op is is eigenlijk te traag. Whatsappen lukt maar ook niks anders. Iets downloaden/uploaden duurt eeuwen, evenals simpele websites laden en simpele apps gebruiken zoals 9292 en Facebook. Qua bellen e.d. en gewoon internet is het meer dan prima eigenlijk.

Maar als KPN iets cheaper en flexibeler was dan had ik KPN gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je hoort inderdaad veel negatieve berichten over tele2. Maar ik heb er zelf echt nog nooit problemen mee gehad. Heb overal in Nederland altijd goed bereik, en nog nooit klachten gehad in afgelopen 4 jaar ofzo. Daarnaast is het echt een stuk goedkoper als de andere providers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is in zijn kern inderdaad wel gewoon een goedkope KPN variant
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Telfort :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:55 
 
Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Je hoort inderdaad veel negatieve berichten over tele2. Maar ik heb er zelf echt nog nooit problemen mee gehad. Heb overal in Nederland altijd goed bereik, en nog nooit klachten gehad in afgelopen 4 jaar ofzo. Daarnaast is het echt een stuk goedkoper als de andere providers.


Ja ik heb zelf ook altijd Tele2 gehad, heel af en toe had ik in het begin dat internet het soms niet deed. Maar verder nooit probleme.
Ben nu aan het kijken iets in de richting van 5GB en 100 min/sms. Tele 2 = 18 eu, kpn = 28 eu , t mobile = 24 eu. Over een periode van 2 jaar toch 150 euro duurder. Kan ik ook 3 a 4 goeie festivals voor pakken :thumbsup:
En bij Tele2, zoals het nu lijkt (en zij niet liegen hehe) kan ik voor 18eu p/m een samsung J3 erbij krijgen alleen nog 60 eu voor toestel neergooien. Dus sim is net zoduur, alleen betaal ik voor een telefoon 60 euro (incl aansluitkosten), die normaal 140 euro kost. Dus ik zie nog weer 2 festivals erbij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 19:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De J3 is echter een enorm matig toestel :P 1,5 gb Ram, dat is niet echt veel voor de apps van vandaag, enorm slechte camera ook als je dat wat interesseert.

Dit van iemand die altijd de goedkope optie deed tot hij een A merk telefoon haalde. Ik had namelijk een LG L7 met 1 GB Ram en dat ding kon bijna niks aan terwijl het zo'n beetje de meest nieuwe Android had. Angry Birds en Candy Crush haperde. Dus bij deze zou ik je echt afraden om een trimmed down version van een A merk te halen.

Ik heb zelf een Xperia Z2, die heeft 3GB Ram en een 2.3 Ghz Quadcore en hij is nog nooit vastgelopen en speelt alle apps vloeiend. Deze is nu niet meer in de verkoop maar ik raad je wel aan om iets te zoeken wat rond deze specificaties zit als je echt een vloeiende nieuwe telefoon wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 19:11 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
De J3 is echter een enorm matig toestel :P 1,5 gb Ram, dat is niet echt veel voor de apps van vandaag, enorm slechte camera ook als je dat wat interesseert.


Heb momenteel een LG G3, dacht dat de J3 iets beter is.

Maar ik had ook een andere optie in gedachten. Ik ga nog ff door met mijn LG, is nog goed genoeg. En doe de J3 aan mijn pap of mams, dan koop ik zelf over een halfjaar een nieuwe goeie.
Want die nieuwe sim kaart kan ik zonder enkel probleem in mijn huidige LG doen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 19:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De LG G3 is velen malen beter dan de Samsung J3 :P

Je kan de simkaart idd gewoon in je LG. Maar als je een nieuwe telefoon haalt doe dan iets als een Sony Xperia Z3/Z5, Samsung Galaxy S6, iPhone 6, HTC One M9. Iig een A merk. Met een van de hoofdlijn. En let vooral op de processor (rond de 2 ghz) en het aantal Ram. (3+ GB RAM

Dat scheelt je heel veel frustratie om trage en vastlopende telefoons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 13:19 
 
Hardtraxxer

Thanks voor de info!
Twijfel alleen nog, als ik met toestel doe zit ik er wel 24 maand aan vast. Sim only is per maand opzegbaar.
Nu de ontwikkeling komen met onbeperkt internet, zou over 24 maand 5GB data per maand nog wel genoeg zijn? Heb het tot nu toe altijd nog kunnen doen met 500MB :x (dat was een halfjaar terug, voordat ik naar Australia ging. Nu ben ik in een week door die 500MB heen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Thanks voor de info!
Twijfel alleen nog, als ik met toestel doe zit ik er wel 24 maand aan vast. Sim only is per maand opzegbaar.
Nu de ontwikkeling komen met onbeperkt internet, zou over 24 maand 5GB data per maand nog wel genoeg zijn? Heb het tot nu toe altijd nog kunnen doen met 500MB :x (dat was een halfjaar terug, voordat ik naar Australia ging. Nu ben ik in een week door die 500MB heen)

Kun je dan niet beter een draagbaar wifi hotspotje kopen? :$ Dan bespraar je afhankelijk waar je je sim only afsluit zo veel op je abbo dat je op basis van 24 maanden de investering van het hotspotje er makkelijk uit haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Thanks voor de info!
Twijfel alleen nog, als ik met toestel doe zit ik er wel 24 maand aan vast. Sim only is per maand opzegbaar.
Nu de ontwikkeling komen met onbeperkt internet, zou over 24 maand 5GB data per maand nog wel genoeg zijn? Heb het tot nu toe altijd nog kunnen doen met 500MB :x (dat was een halfjaar terug, voordat ik naar Australia ging. Nu ben ik in een week door die 500MB heen)


Ik zou een Sim-Only doen en als je het met 500MB redt, wat ik ook deed, kun je het beste een van 1/2 GB nemen. Ligt er natuurlijk aan wat je met je telefoon wilt doen. Bij T-Mobile hebben ze abonnementen die je aan kan passen. Je hebt voor 19 euro 1GB en onbeperkt bellen je kan het altijd per maand omhoog aanpassen tot aan onbeperkt.

Een goede WiFi hotspot is ook gelijk 70 euro en dan moet je dat ding naast je telefoon ook de hele tijd meeslepen en ze zijn net zo groot als je telefoon. Bovendien hebben alleen de duurdere 4G.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 14:34 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
HSlovah schreef:
Thanks voor de info!
Twijfel alleen nog, als ik met toestel doe zit ik er wel 24 maand aan vast. Sim only is per maand opzegbaar.
Nu de ontwikkeling komen met onbeperkt internet, zou over 24 maand 5GB data per maand nog wel genoeg zijn? Heb het tot nu toe altijd nog kunnen doen met 500MB :x (dat was een halfjaar terug, voordat ik naar Australia ging. Nu ben ik in een week door die 500MB heen)


Ik zou een Sim-Only doen en als je het met 500MB redt, wat ik ook deed, kun je het beste een van 1/2 GB nemen. Ligt er natuurlijk aan wat je met je telefoon wilt doen. Bij T-Mobile hebben ze abonnementen die je aan kan passen. Je hebt voor 19 euro 1GB en onbeperkt bellen je kan het altijd per maand omhoog aanpassen tot aan onbeperkt.

Een goede WiFi hotspot is ook gelijk 70 euro en dan moet je dat ding naast je telefoon ook de hele tijd meeslepen en ze zijn net zo groot als je telefoon. Bovendien hebben alleen de duurdere 4G.


Ja zo'n hotspot ben ik niet bekend mee en heb er ook nog nooit mensen over gehoord/mee gezien. Dus denk dat dat hem sowieso niet word.
Tegenwoordig gebruik ik die 500mb per week. En wil nu toch wel een keer zeker weten dat ik safe zit, dus denk ook dat ik het houd bij de 5GB. Persoonlijk nooit echte problemen gehad met Tele2 en zij bieden 5GB aan voor dezelfde prijs als T-Mobile 1GB aanbiedt (bellen doe ik bijna nooit dus 100 is voldoende).
Dus denk dat ik sowieso mijn Sim Only bij Tele2 aan ga passen.
Thanks Mate! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 14:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Prijsverschil zit hem in dat wanneer je mbs op zijn (Dit is bij Vodafone, T-Mobile en KPN zo) je terugvalt op gratis trager internet. Maar zoals ik al zei is dit bij T-Mobile dan ook echt te traag.

Ur wlcom m9
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb eigenlijk nooit last gehad van traag internet of slecht bereik met T-Mobile. Ook op festivals werkt het gewoon altijd prima voor mij. En als het tragere internet als je door je bundel heen bent een probleem is neem ik aan dat het regelmatig gebeurt. Dan neem je toch gewoon een grotere bundel? Zo ben ik vorig jaar ook van 1GB naar 3GB gegaan omdat ik een paar keer door m'n bundel heen ging rond de 20e van de maand. Vind die 2 euro meer geen probleem. Is ook weer een voordeel van T-Mobile dat je een "Stel samen & stel bij" abbonnement hebt waarin je gewoon per maand kan wisselen. Idk of dat bij andere providers ook zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 09:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Heb eigenlijk nooit last gehad van traag internet of slecht bereik met T-Mobile. Ook op festivals werkt het gewoon altijd prima voor mij. En als het tragere internet als je door je bundel heen bent een probleem is neem ik aan dat het regelmatig gebeurt. Dan neem je toch gewoon een grotere bundel? Zo ben ik vorig jaar ook van 1GB naar 3GB gegaan omdat ik een paar keer door m'n bundel heen ging rond de 20e van de maand. Vind die 2 euro meer geen probleem. Is ook weer een voordeel van T-Mobile dat je een "Stel samen & stel bij" abbonnement hebt waarin je gewoon per maand kan wisselen. Idk of dat bij andere providers ook zo is.


Ja dat heb ik ook, alleen ik donderde twee keer YouTube aan terwijl ik niet op WiFi zat en dat had ik niet door. YouTube vreet je MB's weg.

En als je in het noorden woont heb je wel vaker last van slecht internet (bereik eigenlijk geen problemen mee) dan in de randstad en het midden/zuiden van het land.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er meer mensen die er sinds vandaag last van hebben dat Whatsapp niet of nauwelijks meer werkt op wifi? De wifi is verder helemaal goed maar alleen op whatsapp kan ik geen berichten meer verzenden of ontvangen. Krijg de hele tijd dat klokje ipv 1 of 2 vinkjes.

Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 18:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

https://www.whatsapp.com/contact/?l=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Zijn er meer mensen die er sinds vandaag last van hebben dat Whatsapp niet of nauwelijks meer werkt op wifi? De wifi is verder helemaal goed maar alleen op whatsapp kan ik geen berichten meer verzenden of ontvangen. Krijg de hele tijd dat klokje ipv 1 of 2 vinkjes.

Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

Geen last van, heb je dat alleen met je WiFi? Zo ja, dan is dat de boosdoener
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt gewoon aan je wifi dan ofzo weet ik veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Svbtwee schreef:
Zijn er meer mensen die er sinds vandaag last van hebben dat Whatsapp niet of nauwelijks meer werkt op wifi? De wifi is verder helemaal goed maar alleen op whatsapp kan ik geen berichten meer verzenden of ontvangen. Krijg de hele tijd dat klokje ipv 1 of 2 vinkjes.

Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

Geen last van, heb je dat alleen met je WiFi? Zo ja, dan is dat de boosdoener

Als ik mijn 3g aanzet verzenden ze meteen. Het ligt er ook niet aan dat mijn verbinding te sloom is. Als dat zo is dan merk ik dat altijd als eerste aan het laden van internet pagina's en dat werkt atm gewoon prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het ook aan de WiFi ligt.
Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic