Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 19:42 
 

ik had het vandaag ook, verzenden via wifi werkte totaal niet en 4g was instant verzonden.
al zijn er bij mij al tijden problemen met het internet, dus kan het daaar aan liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Nuracore schreef:
Svbtwee schreef:
Zijn er meer mensen die er sinds vandaag last van hebben dat Whatsapp niet of nauwelijks meer werkt op wifi? De wifi is verder helemaal goed maar alleen op whatsapp kan ik geen berichten meer verzenden of ontvangen. Krijg de hele tijd dat klokje ipv 1 of 2 vinkjes.

Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

Geen last van, heb je dat alleen met je WiFi? Zo ja, dan is dat de boosdoener

Als ik mijn 3g aanzet verzenden ze meteen. Het ligt er ook niet aan dat mijn verbinding te sloom is. Als dat zo is dan merk ik dat altijd als eerste aan het laden van internet pagina's en dat werkt atm gewoon prima.

Dat je website laden zegt niets, zijn totaal andere protocollen die gebruikt worden op netwerk gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 21:19 
 
Hardtraxxer

Is floorcrushers - psycho stylez toevallig door crypsis gemaakt? Klinkt heel erg in de stijl van zijn statement of intens album
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Discogs staat Danny Masseling (Angerfist dus) Al weet ik nooit of discogs 100 % de waarheid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 22:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Floorcrushers = Angerfist
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Svbtwee schreef:
Zijn er meer mensen die er sinds vandaag last van hebben dat Whatsapp niet of nauwelijks meer werkt op wifi? De wifi is verder helemaal goed maar alleen op whatsapp kan ik geen berichten meer verzenden of ontvangen. Krijg de hele tijd dat klokje ipv 1 of 2 vinkjes.

Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

Geen last van, heb je dat alleen met je WiFi? Zo ja, dan is dat de boosdoener


Ja heb/had ik ook, alleen ligt het aan de wifi van Ziggo.
Als ik op mijn werk ben met wifi niets aan de hand. Zo ook met 4g van tmobile niet.

Het is overigens niet alleen Whatsapp dat hier niet werkt via wifi, maar ook youtube, netflix, andere apps, de horizon box en sonos installatie..
Het modem is pas vervangen vanuit ziggo (en regelmatig gereset)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 23:03 
 
Hardtraxxer

Unknown schreef:
Op Discogs staat Danny Masseling (Angerfist dus) Al weet ik nooit of discogs 100 % de waarheid is.


Broken Balance schreef:
Floorcrushers = Angerfist


Tnx, nooit geweten, maar verklaart wel een hoop qua sounds :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen probleem met wifi en whatsapp, terwijl ik gewoon ziggo heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 18:17 
 
Hardtraxxer

Ik heb ook nog een vraagje met betrekking op internet.
Gebruik sinds een tijdje alleen nog maar mijn laptop met draadloos internet. Maar soms vind ik het internet echt heel sloom (duurt enkele seconden voordat ie pagina laat soms, op facebook filmpjes laden duurt heeeell lang)
1. waardoor kan dit komen?
2. naast mijn bureau staat nog oude computer die ik niet meer gebruik. Zou het internet beter/sneller zijn als ik de internet aansluiting uit de computer pak en de kabel in mijn laptop stop?

Wou sinds lange tijd weer gaan gamen, die ik nu aan het downloaden ben, en vroeg mij het toch af of ik het voor het gamen maar ook dagelijks gebruik, internet sneller kan maken met kabel ipv draadloos.

-edit-
net een speedtest gedaan;
ping 14 ms
download 2.81 mbs
upload 2.01 mbs
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tenzij je kabel stuk is is kabel altijd miljoen miljard keer beter dan wifi. Ik ben thuis ook de enigste met kabel en zou echt niet zonder willen.

Zeker als je online gaat gamen is de stabiliteit van kabel toch altijd leuk meegenomen.

Gewoon proberen zou ik zeggen aangezien je toch een kabel ter beschikking hebt.

PS: Kabel is niet de heilige graal, als de reden waarom je internet traag is verder zit dan het wifi signaal ga je met kabel er niets aan veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 20:12 
 
Hardtraxx Newbie

Ziggo:

Modem laten bridgen naar je eigen router die je compleet zelf kunt instellen tot aan de wifi-waarden toe.

KPN en alle wat analoog is:

Wifi uit, IP-adres router DMZ naar eigen router, verder als hierboven. dus zelf alles in de hand houden.

Note:

XS4ALL: Vraag naar een ander merk modem ipv Fritzbox. beste is een eigen router maken.(iedereen kan het)

https://www.youtube.com/watch?v=Q0JFfpG4BWI
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Reddington schreef:

XS4ALL: Vraag naar een ander merk modem ipv Fritzbox. beste is een eigen router maken.(iedereen kan het)

https://www.youtube.com/watch?v=Q0JFfpG4BWI

Why? Wij hebben dat hier thuis en de uploadsnelheid ZUIGT
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 20:50 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Reddington schreef:

XS4ALL: Vraag naar een ander merk modem ipv Fritzbox. beste is een eigen router maken.(iedereen kan het)

https://www.youtube.com/watch?v=Q0JFfpG4BWI

Why? Wij hebben dat hier thuis en de uploadsnelheid ZUIGT


Als je de exacte gegevens weet van je provider kun je ook Cisco of een eigen modem maken...
Je moet de gegevens wel precie overnemen anders zit je met de gebakken peren dat je geen verbinding krijgt.
De oorzaak van ttrage verbinding is deels schuld aan de modems, maar ook de afstand en soort bekabeling.

Waarom je trage verbinding hebt:
https://www.youtube.com/watch?v=HOtEBASCJQY
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die de lyrics van Myst - before you Go heeft of kan ontcijferen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 21:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Now let's get it all in perspective
For all y'all enjoyment, a song y'all can step wit'

Let the music diffuse all the tension.
Time is viable, low and behold

Make history before you go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 21:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Wit? :P


Lyrics komen van 2/3 nummers van NAS dus ja die korten het zo af. Ook niet mij idee, zo gekopieerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het mogelijk om zelf je gebruikersnaam te wijzigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Is het mogelijk om zelf je gebruikersnaam te wijzigen?


Nop, even een PM'tje naar onze grote leider 'The Venator'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke thanks, dan zal ik binnenkort wel onder een andere/mijn eigen naam verder gaan op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met flyers/logo's maken die me misschien een gunst wilt doen ? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hier die een clubcard heeft voor PEC Zwolle of Vitesse en bereid is deze uit te lenen? Een vriend van me wilt heel graag naar de wedstrijden tegen Feyenoord aangezien dit potentiële kampioenswedstrijden zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 23:53 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Iemand hier die een clubcard heeft voor PEC Zwolle of Vitesse en bereid is deze uit te lenen? Een vriend van me wilt heel graag naar de wedstrijden tegen Feyenoord aangezien dit potentiële kampioenswedstrijden zijn :D

Ik heb er eentje van PEC en no-way dat 'ie hem krijgt.
Laat hem maar lekker in het uitvak gaan zitten.
Beetje juichen voor de uitclub op het thuisvak.
Hoop dat ie van de tribunes gedonderd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 02:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Iemand hier die een clubcard heeft voor PEC Zwolle of Vitesse en bereid is deze uit te lenen? Een vriend van me wilt heel graag naar de wedstrijden tegen Feyenoord aangezien dit potentiële kampioenswedstrijden zijn :D


Hoezo potentiele kampioenswedstrijd. Dan moet je er van uit gaan dat Feyenoord alles wint (Incl van Ajax) en dat Ajax nog een wedstrijd verliest.

Als je er van uit gaat dat ze beiden alles winnen en Feyenoord van Ajax wint is Feyenoord - Utrecht de eerste kampioenswedstrijd (wanneer het doelsaldo realistisch gezien ontoereikend is) en anders met zekerheid Vitesse - Feyenoord de week er op.
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic