Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 14 hours ago
ik had het vandaag ook, verzenden via wifi werkte totaal niet en 4g was instant verzonden.
al zijn er bij mij al tijden problemen met het internet, dus kan het daaar aan liggen
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Svbtwee wrote:
Nuracore wrote:
Svbtwee wrote:Zijn er meer mensen die er sinds vandaag last van hebben dat Whatsapp niet of nauwelijks meer werkt op wifi? De wifi is verder helemaal goed maar alleen op whatsapp kan ik geen berichten meer verzenden of ontvangen. Krijg de hele tijd dat klokje ipv 1 of 2 vinkjes.

Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?
Geen last van, heb je dat alleen met je WiFi? Zo ja, dan is dat de boosdoener
Als ik mijn 3g aanzet verzenden ze meteen. Het ligt er ook niet aan dat mijn verbinding te sloom is. Als dat zo is dan merk ik dat altijd als eerste aan het laden van internet pagina's en dat werkt atm gewoon prima.
Dat je website laden zegt niets, zijn totaal andere protocollen die gebruikt worden op netwerk gebied.
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Is floorcrushers - psycho stylez toevallig door crypsis gemaakt? Klinkt heel erg in de stijl van zijn statement of intens album
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Op Discogs staat Danny Masseling (Angerfist dus) Al weet ik nooit of discogs 100 % de waarheid is.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Floorcrushers = Angerfist
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 8 hours ago
Nuracore wrote:
Svbtwee wrote:Zijn er meer mensen die er sinds vandaag last van hebben dat Whatsapp niet of nauwelijks meer werkt op wifi? De wifi is verder helemaal goed maar alleen op whatsapp kan ik geen berichten meer verzenden of ontvangen. Krijg de hele tijd dat klokje ipv 1 of 2 vinkjes.

Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?
Geen last van, heb je dat alleen met je WiFi? Zo ja, dan is dat de boosdoener
Ja heb/had ik ook, alleen ligt het aan de wifi van Ziggo.
Als ik op mijn werk ben met wifi niets aan de hand. Zo ook met 4g van tmobile niet.

Het is overigens niet alleen Whatsapp dat hier niet werkt via wifi, maar ook youtube, netflix, andere apps, de horizon box en sonos installatie..
Het modem is pas vervangen vanuit ziggo (en regelmatig gereset)..
Last edited by Koen on 02 Mar 2017 22:04, edited 1 time in total.
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Unknown wrote:Op Discogs staat Danny Masseling (Angerfist dus) Al weet ik nooit of discogs 100 % de waarheid is.
Broken Balance wrote:Floorcrushers = Angerfist
Tnx, nooit geweten, maar verklaart wel een hoop qua sounds :P
Hardtraxx Veteran
Geen probleem met wifi en whatsapp, terwijl ik gewoon ziggo heb.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Ik heb ook nog een vraagje met betrekking op internet.
Gebruik sinds een tijdje alleen nog maar mijn laptop met draadloos internet. Maar soms vind ik het internet echt heel sloom (duurt enkele seconden voordat ie pagina laat soms, op facebook filmpjes laden duurt heeeell lang)
1. waardoor kan dit komen?
2. naast mijn bureau staat nog oude computer die ik niet meer gebruik. Zou het internet beter/sneller zijn als ik de internet aansluiting uit de computer pak en de kabel in mijn laptop stop?

Wou sinds lange tijd weer gaan gamen, die ik nu aan het downloaden ben, en vroeg mij het toch af of ik het voor het gamen maar ook dagelijks gebruik, internet sneller kan maken met kabel ipv draadloos.

-edit-
net een speedtest gedaan;
ping 14 ms
download 2.81 mbs
upload 2.01 mbs
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Tenzij je kabel stuk is is kabel altijd miljoen miljard keer beter dan wifi. Ik ben thuis ook de enigste met kabel en zou echt niet zonder willen.

Zeker als je online gaat gamen is de stabiliteit van kabel toch altijd leuk meegenomen.

Gewoon proberen zou ik zeggen aangezien je toch een kabel ter beschikking hebt.

PS: Kabel is niet de heilige graal, als de reden waarom je internet traag is verder zit dan het wifi signaal ga je met kabel er niets aan veranderen.
R
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2016
last seen Apr 2017
Ziggo:

Modem laten bridgen naar je eigen router die je compleet zelf kunt instellen tot aan de wifi-waarden toe.

KPN en alle wat analoog is:

Wifi uit, IP-adres router DMZ naar eigen router, verder als hierboven. dus zelf alles in de hand houden.

Note:

XS4ALL: Vraag naar een ander merk modem ipv Fritzbox. beste is een eigen router maken.(iedereen kan het)

View on YouTube
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Reddington wrote:
XS4ALL: Vraag naar een ander merk modem ipv Fritzbox. beste is een eigen router maken.(iedereen kan het)

View on YouTube
Why? Wij hebben dat hier thuis en de uploadsnelheid ZUIGT
R
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2016
last seen Apr 2017
TiMOTHYb wrote:
Reddington wrote:

View on YouTube
Why? Wij hebben dat hier thuis en de uploadsnelheid ZUIGT
Als je de exacte gegevens weet van je provider kun je ook Cisco of een eigen modem maken...
Je moet de gegevens wel precie overnemen anders zit je met de gebakken peren dat je geen verbinding krijgt.
De oorzaak van ttrage verbinding is deels schuld aan de modems, maar ook de afstand en soort bekabeling.

Waarom je trage verbinding hebt:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Iemand die de lyrics van Myst - before you Go heeft of kan ontcijferen?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Now let's get it all in perspective
For all y'all enjoyment, a song y'all can step wit'

Let the music diffuse all the tension.
Time is viable, low and behold

Make history before you go.
Last edited by Broken Balance on 11 Mar 2017 20:44, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
Wit? :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Unknown wrote:Wit? :P
Lyrics komen van 2/3 nummers van NAS dus ja die korten het zo af. Ook niet mij idee, zo gekopieerd.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 7 hours ago
Is het mogelijk om zelf je gebruikersnaam te wijzigen?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Thommy wrote:Is het mogelijk om zelf je gebruikersnaam te wijzigen?
Nop, even een PM'tje naar onze grote leider 'The Venator'.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 7 hours ago
Oke thanks, dan zal ik binnenkort wel onder een andere/mijn eigen naam verder gaan op het forum.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Iemand ervaring met flyers/logo's maken die me misschien een gunst wilt doen ? :p
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Iemand hier die een clubcard heeft voor PEC Zwolle of Vitesse en bereid is deze uit te lenen? Een vriend van me wilt heel graag naar de wedstrijden tegen Feyenoord aangezien dit potentiële kampioenswedstrijden zijn :D
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
RoyAPO wrote:Iemand hier die een clubcard heeft voor PEC Zwolle of Vitesse en bereid is deze uit te lenen? Een vriend van me wilt heel graag naar de wedstrijden tegen Feyenoord aangezien dit potentiële kampioenswedstrijden zijn :D
Ik heb er eentje van PEC en no-way dat 'ie hem krijgt.
Laat hem maar lekker in het uitvak gaan zitten.
Beetje juichen voor de uitclub op het thuisvak.
Hoop dat ie van de tribunes gedonderd wordt.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
:lol: :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
RoyAPO wrote:Iemand hier die een clubcard heeft voor PEC Zwolle of Vitesse en bereid is deze uit te lenen? Een vriend van me wilt heel graag naar de wedstrijden tegen Feyenoord aangezien dit potentiële kampioenswedstrijden zijn :D
Hoezo potentiele kampioenswedstrijd. Dan moet je er van uit gaan dat Feyenoord alles wint (Incl van Ajax) en dat Ajax nog een wedstrijd verliest.

Als je er van uit gaat dat ze beiden alles winnen en Feyenoord van Ajax wint is Feyenoord - Utrecht de eerste kampioenswedstrijd (wanneer het doelsaldo realistisch gezien ontoereikend is) en anders met zekerheid Vitesse - Feyenoord de week er op.