Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Crew solutions :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 15:32 
 
Hardtraxx Newbie

Crew solutions is inderdaad een bedrijf wat ik bedoelde! Mojo barriers zou ook een optie kunnen zijn maar voorkeur gaat uit naar een job die iets veelzijdiger is dan alleen hekken bouwen :P
Zijn er nog meer soortgelijke bedrijven waar jullie van weten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen verstand van laptops? Mijn laptop heeft aids sinds een paar dagen. Mijn mousepad hapert, kan als het ware mijn beweging niet bijhouden. Ook klikken doet hij niet altijd. Als ik mijn muis gebruik met usb is er niks aan de hand. Met het toetsenbord hetzelfde verhaal. ik moet heel traag typen, anders slaat hij letters over. Het vreemde is, als mn laptop een paar uur draait, werkt alles ineens weer zoals normaal.

Ik heb echt geen idee waar dit aan ligt. Ik denk dat het is begonnen na een windows update. Echter kan ik nu niet windows opnieuw installeren,heb er best wat belangrijke software opstaan voor stage. Iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Mensen verstand van laptops? Mijn laptop heeft aids sinds een paar dagen. Mijn mousepad hapert, kan als het ware mijn beweging niet bijhouden. Ook klikken doet hij niet altijd. Als ik mijn muis gebruik met usb is er niks aan de hand. Met het toetsenbord hetzelfde verhaal. ik moet heel traag typen, anders slaat hij letters over. Het vreemde is, als mn laptop een paar uur draait, werkt alles ineens weer zoals normaal.

Ik heb echt geen idee waar dit aan ligt. Ik denk dat het is begonnen na een windows update. Echter kan ik nu niet windows opnieuw installeren,heb er best wat belangrijke software opstaan voor stage. Iemand tips?


Drivers updaten en anders even het systeem opschonen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Drivers updaten geprobeerd, werkt niet. wat bedoel je met hele systeem opschonen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 15:31 
 
Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Drivers updaten geprobeerd, werkt niet. wat bedoel je met hele systeem opschonen?

Waarschijnlijk bedoelt hij even je besturingssysteem opnieuw installeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
MeneerEend schreef:
Drivers updaten geprobeerd, werkt niet. wat bedoel je met hele systeem opschonen?

Waarschijnlijk bedoelt hij even je besturingssysteem opnieuw installeren.

Neen, ff dingetje als ccleaner ofzo.

Als het onnodige ff weg gooien. Maar uiteindelijk als het nog niet werkt misschien fabrikant ff bellen, als zelfs drivers niet werken misschien dan toch hardware probleem gezien je dit niet hebt als je alles via USB hebt aangesloten .


Minder fappen, stckey toetsen enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 22:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Een kameraad van me gaat in september trouwen en hij heeft mij en nog iemand aangewezen om z'n vrijgezellenfeest te organiseren. Nu heb ik met dingen regelen en organiseren aardig wat ervaring, maar een vrijgezellenfeest is nieuw voor me. Iemand ervaringen uit het verleden waarvan je zegt, dat is echt awesome om te doen? Of andere tips. Waarschijnlijk wordt het overdag een leuke activiteit en 's avonds ergens stappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Een kameraad van me gaat in september trouwen en hij heeft mij en nog iemand aangewezen om z'n vrijgezellenfeest te organiseren. Nu heb ik met dingen regelen en organiseren aardig wat ervaring, maar een vrijgezellenfeest is nieuw voor me. Iemand ervaringen uit het verleden waarvan je zegt, dat is echt awesome om te doen? Of andere tips. Waarschijnlijk wordt het overdag een leuke activiteit en 's avonds ergens stappen.

Een partij gaan voetballen in van die grote opgeblazen ballen. Is echt hilarisch na enkele biertjes (wel heel vermoeiend).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 23:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat lijkt me een mooie ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wij hebben tijdens ons vrienden weekend in buggy's gereden, echt een super toffe ervaring!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 00:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ziet er wel gaaf uit idd, maar hoe zit dat met kleding/jezelf opfrissen? Aangezien je door alleen maar modder rijdt. We gaan denk ik geen hotel boeken dus moeten in 1 keer door naar de stad waar we gaan stappen.

Edit: Alhoewel, een hotel is trouwens wel gewoon een optie :P Maar even goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goede in-ears met budget €50?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Goede in-ears met budget €50?


https://www.bol.com/nl/p/sennheiser-cx- ... ypedsearch

Ik gebruik deze al een lange tijd en ze bevallen heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Redman schreef:
Goede in-ears met budget €50?


https://www.bol.com/nl/p/sennheiser-cx- ... ypedsearch

Ik gebruik deze al een lange tijd en ze bevallen heerlijk.


Prima dingen inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Redman schreef:
Goede in-ears met budget €50?


https://www.bol.com/nl/p/sennheiser-cx- ... ypedsearch

Ik gebruik deze al een lange tijd en ze bevallen heerlijk.

RT
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
yannickvk schreef:
Redman schreef:
Goede in-ears met budget €50?


https://www.bol.com/nl/p/sennheiser-cx- ... ypedsearch

Ik gebruik deze al een lange tijd en ze bevallen heerlijk.

RT
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 15:02 
 
Hardtraxx Newbie

Ik geef af en toe feestjes in een kleine bar die ik afhuur. Nu probeer ik altijd de prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor alle bezoekers. Alleen zit ik te twijfelen tussen "gratis entree en duurdere drankjes" en "10 euro entree en goedkopere drankjes".
Momenteel zijn het altijd dezelfde gasten die naar alle feestjes komen en gewoon entree betalen, maar ik kan begrijpen dat het voor 'nieuwe gasten' interessanter is als ze gratis naar binnen kunnen.

Wat spreekt jullie het meeste aan?
Ik heb ook een poll aangemaakt zodat je anoniem kan stemmen zonder een verhaal achter te laten: http://www.strawpoll.me/12231542
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 23:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
yannickvk schreef:
Redman schreef:
Goede in-ears met budget €50?


https://www.bol.com/nl/p/sennheiser-cx- ... ypedsearch

Ik gebruik deze al een lange tijd en ze bevallen heerlijk.

RT


Ik vind de CX 1.00 beter en fijner (draadjes zijn even lang)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Redman schreef:
Goede in-ears met budget €50?


https://www.bol.com/nl/p/sennheiser-cx- ... ypedsearch

Ik gebruik deze al een lange tijd en ze bevallen heerlijk.


Heb ze vandaag ook maar aangeschaft en ze zijn top! Thanks allen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ziet er wel gaaf uit idd, maar hoe zit dat met kleding/jezelf opfrissen? Aangezien je door alleen maar modder rijdt. We gaan denk ik geen hotel boeken dus moeten in 1 keer door naar de stad waar we gaan stappen.

Edit: Alhoewel, een hotel is trouwens wel gewoon een optie :P Maar even goed.


De vrijgezel in kwestie in een piemelpak hijsen en condooms laten kopen op zaterdagmiddag in het centrum.

Of is dit te specifiek? Hebben bekenden van mij namelijk eens gedaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 15:44 
 

Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Ziet er wel gaaf uit idd, maar hoe zit dat met kleding/jezelf opfrissen? Aangezien je door alleen maar modder rijdt. We gaan denk ik geen hotel boeken dus moeten in 1 keer door naar de stad waar we gaan stappen.

Edit: Alhoewel, een hotel is trouwens wel gewoon een optie :P Maar even goed.


De vrijgezel in kwestie in een piemelpak hijsen en condooms laten kopen op zaterdagmiddag in het centrum.

Of is dit te specifiek? Hebben bekenden van mij namelijk eens gedaan >.<

waarom krijg ik het gevoel dat jij het slachtoffer was :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand hier toevallig een idee hoe ik mijn Android telefoon kan connecten met mijn Mac book? Ik wil graag foto's overzetten naar mijn Mac book maar sinds de nieuwste update van apple ziet m'n MacBook mijn telefoon niet meer. Ik heb de Android transfer tool al geprobeerd maar ook dat werkt helaas niet. Van verder onderzoek op het wereldwijde web word ik helaas ook niet veel wijzer. Ik ga er toch van uit dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefanorie schreef:
Ik geef af en toe feestjes in een kleine bar die ik afhuur. Nu probeer ik altijd de prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor alle bezoekers. Alleen zit ik te twijfelen tussen "gratis entree en duurdere drankjes" en "10 euro entree en goedkopere drankjes".
Momenteel zijn het altijd dezelfde gasten die naar alle feestjes komen en gewoon entree betalen, maar ik kan begrijpen dat het voor 'nieuwe gasten' interessanter is als ze gratis naar binnen kunnen.

Wat spreekt jullie het meeste aan?
Ik heb ook een poll aangemaakt zodat je anoniem kan stemmen zonder een verhaal achter te laten: http://www.strawpoll.me/12231542

Ik zou voor gratis entree en wat duurdere drankjes gaan.

Als ik in de stad loop en ik moet ergens 10 euro entree voor betalen om binnen te komen dan ga ik dus niet naar binnen :P.

Bij gratis entree neem je als je binnen bent automatisch toch wel een paar drankjes waardoor je per gast wel aan die denkbeeldige 10 euro komt die jij wilt verdienen.

Edit: Ik kreeg bij het invullen van de poll een error.
Ook zijn de prijzen voor de drankjes sws super goedkoop :oh: ook met gratis entree. Waar betaal je nou tegenwoordig nog €2,00 voor een biertje + gratis entree.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Vergeet alleen niet dat je met een gratis feest een heel ander publiek binnen krijgt dan bij een betaalt feest
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic