Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 260  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Doel, ligt net over de grens hier. Is misschien voor jou wel ver, maar wel heel vet voor fotografie/drone zooi


Google eens op Urbex Belgie. Dan kom je prachtige locaties tegen. Doel is niks in vergelijking met verlaten chateau's of industrie gebieden. Veel gebouwen zijn wel rijp voor de sloop of worden opgekocht om weer iets nieuws te bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de reacties. Zowel foto als video! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welke mediaplayer gebruiken jullie om muziek te luisteren op de pc?
Windows Media Player, iTunes, VLC, Groove Music of andere?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
Welke mediaplayer gebruiken jullie om muziek te luisteren op de pc?
Windows Media Player, iTunes, VLC, Groove Music of andere?


Telt Spotify?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Winamp ftw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik moet voor de terugreis vanaf Q-base een gek verkleed pak hebben maar ik heb geen idee wat, hebben jullie suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de Primark hebben ze voor 20 euro een Chewbacca onesie. Lekker warm ook gelijk, moet je alleen af en toe MMRRRRRAAAAAA roepen en je bent een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 00:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil een pic zien Lennard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Ik moet voor de terugreis vanaf Q-base een gek verkleed pak hebben maar ik heb geen idee wat, hebben jullie suggesties?


Hoppezak in Leiden of Bokstijn op de Haarlemmerstraat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 14:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Ik moet voor de terugreis vanaf Q-base een gek verkleed pak hebben maar ik heb geen idee wat, hebben jullie suggesties?


ga verkleed als reversed cowgirl
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Lennard95 schreef:
Ik moet voor de terugreis vanaf Q-base een gek verkleed pak hebben maar ik heb geen idee wat, hebben jullie suggesties?


Hoppezak in Leiden of Bokstijn op de Haarlemmerstraat ;)


Goede suggestie ja, Weet jij toevallig ook of ze op zondag open zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Ivey Jones schreef:
Lennard95 schreef:
Ik moet voor de terugreis vanaf Q-base een gek verkleed pak hebben maar ik heb geen idee wat, hebben jullie suggesties?


Hoppezak in Leiden of Bokstijn op de Haarlemmerstraat ;)


Goede suggestie ja, Weet jij toevallig ook of ze op zondag open zijn?


Hoppezak is denk ik niet de juiste winkel, is meer kostuum verhuur en grime (prijslijst). Bokstijn is dicht op zondag, donderdag met de koopavond wel open;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 20:48 
 

We hadden thuis altijd prima werkende wifi maar sinds 3 weken ongeveer is die heel sloom geworden. Kan er nu vaak geen video's meer mee kijken, internet pagina's laden niet, insta en snap kunnen niet vernieuwen etc.
Heeft iemand een idee waar dit aan liggen kan? Er is in huis qua verbindingen en apparatuur niks veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 21:18 
 

Thijsert schreef:
Kan zijn dat je buren een dikke router hebben gekocht wat je signaal stoort, zou ff een wifi analyzer downloaden en kijken of er iets in de buurt stoort.

Volgens mij kan je hem, met een klein beetje googelen, dan zelf omzetten naar een lijn/kanaal/wifiding (weet ik veel hoe dat heet) die het meest rustig is (dus de minste storing heeft en voor jou de beste verbinding geeft)

Dankje voor het snelle antwoord. Heb even snel z'n app gedownload maar mij zegt die grafiek niet zo veel xd
Afbeelding
Jij of iemamd anders een idee of dit goed of slecht is? Wij zijn die rode lijn met de gele kras er boven
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dus exact datzelfde probleem, hoe schakel je via die app over naar een ander minder druk bezet kanaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 21:53 
 
Artiest

Unknown schreef:
Ik heb dus exact datzelfde probleem, hoe schakel je via die app over naar een ander minder druk bezet kanaal :P


Dat gaat niet via je app, maar dan moet je inloggen op je modem via de pc :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja klopt, zo werkte dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 16:30 
 
Hardtraxx Addict

Ik vertrek 19 oktober voor 5.5 maand naar Auckland, Nieuw Zeeland en moet voor stage een nieuwe laptop. Budget is ong 500/550 euro, het liefst met een SSD (256GB als dat mogelijk is), een I3, 4GB geheugen. Verder weinig eisen, zal misschien sporadisch League of Legends op gespeeld worden. Full HD scherm zou ook chill zijn, weet alleen niet of dat binnen het budget ligt. Heeft iemand nog een leuke aanbieding gezien ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou zo'n goedkoop mediamarkt dingetje (of uit een ander foldertje) kopen en er zelf een SSD in zetten, zou alleen Acer en evt. B-merken vermijden. Als je een laptop met SSD ingebouwd koopt ben je over het algemeen duurder uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn speakerset begeeft het op het moment dus ben nu opzoek naar een nieuwe, budget is zo'n 100-125 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Ik vertrek 19 oktober voor 5.5 maand naar Auckland, Nieuw Zeeland en moet voor stage een nieuwe laptop. Budget is ong 500/550 euro, het liefst met een SSD (256GB als dat mogelijk is), een I3, 4GB geheugen. Verder weinig eisen, zal misschien sporadisch League of Legends op gespeeld worden. Full HD scherm zou ook chill zijn, weet alleen niet of dat binnen het budget ligt. Heeft iemand nog een leuke aanbieding gezien ergens?


Check even op www.tweakers.nl bij de pricewatch en voer daar je eisen even in. Doormiddel van prijs en reviews kun je wel een leuke eruit pikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom is SVB weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Waarom is SVB weg?


Bouke schreef:
Tharec had gevraagd of zijn account verwijderd kon worden, dus zo geschiedde.

SVB's account is op eigen verzoek (tijdelijk) op inactief gezet i.v.m. privé-omstandigheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Iemand met een beetje kennis van computers/laptops? Heb een HP Pavilion G7 nogwat, en de coolingfan (linksboven) heeft heel vaak dat ie op maximale toeren loopt te koelen.. Heb zelf al een keer me laptop opengemaakt en stof verwijderd, en dat verhielp het voor 2 maanden. Nu gebeurt het steeds vaker dat ie maximaal loopt te koelen..

Je kan coolsense uitzetten, dan koelt ie gewoon normaal. Alleen bij zwaar gebruik kan hij wel zichzelf uitschakelen als hij oververhit raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand die weet hoe ik het volgende probleem kan omzeilen?

Zit voor stage in Frankrijk, maar ik kan hier niet bijv programma op rtlxl.nl terugkijken, of de eredivisie samenvattingen op nos.nl . Ze hebben de video's geblokkeerd voor dit land.

Ik heb al een Firefox add-on geprobeerd, en proxy servers. Maar beiden geven niet de oplossing.
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 260  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic