Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 260  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probeer de Hulu add-on een keertje (Chrome).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 07:54 
 
Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Iemand die weet hoe ik het volgende probleem kan omzeilen?

Zit voor stage in Frankrijk, maar ik kan hier niet bijv programma op rtlxl.nl terugkijken, of de eredivisie samenvattingen op nos.nl . Ze hebben de video's geblokkeerd voor dit land.

Ik heb al een Firefox add-on geprobeerd, en proxy servers. Maar beiden geven niet de oplossing.

Ghost vpn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is DJ Blear echt de uitvinder van de hardstyle? had verwacht dat de uitvinder van hardstyle wel ouder zou zijn????
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ghost vpn.


Grim schreef:
Probeer de Hulu add-on een keertje (Chrome).


Thanks, Die Hola add one via Chrome werkte idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hola is echter nou niet echt de meest frisse add-on, zeg maar. Ik zou eerder Zenmate aanraden voor Chrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi ik heb een probleempje met android en mn nieuwe telefoon.

Probleem is dat geen enkele app meer laadt als ik de telefoon een tijdje aan heb. Dan start ik hem opnieuw op en dan werkt het weer even, maar elke keer als na 5 minuten weer de app wil openen, laadt ie niet. Dit herhaalt zich steeds.

Iemand hier een oplossing voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 02:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Had je maar iPhone moeten halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Hoi ik heb een probleempje met android en mn nieuwe telefoon.

Probleem is dat geen enkele app meer laadt als ik de telefoon een tijdje aan heb. Dan start ik hem opnieuw op en dan werkt het weer even, maar elke keer als na 5 minuten weer de app wil openen, laadt ie niet. Dit herhaalt zich steeds.

Iemand hier een oplossing voor?


Welke android phone en versie heb je
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben op zoek naar een modern woord voor de gemiddelde hardtraxxer: Veel feestjes, drugs, alcohol, verkracht slaapritme, etc. Iets als "Party animal", maar dan wat moderner. Iemand suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

2e qlimax beuker
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Party soldiers!!!1 :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Mr. Eend
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ik ben op zoek naar een modern woord voor de gemiddelde hardtraxxer: Veel feestjes, drugs, alcohol, verkracht slaapritme, etc. Iets als "Party animal", maar dan wat moderner. Iemand suggesties?

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Thijsert schreef:
Kan zijn dat je buren een dikke router hebben gekocht wat je signaal stoort, zou ff een wifi analyzer downloaden en kijken of er iets in de buurt stoort.

Volgens mij kan je hem, met een klein beetje googelen, dan zelf omzetten naar een lijn/kanaal/wifiding (weet ik veel hoe dat heet) die het meest rustig is (dus de minste storing heeft en voor jou de beste verbinding geeft)

Dankje voor het snelle antwoord. Heb even snel z'n app gedownload maar mij zegt die grafiek niet zo veel xd
Afbeelding
Jij of iemamd anders een idee of dit goed of slecht is? Wij zijn die rode lijn met de gele kras er boven



Elke router heeft een bereik van 5 kanalen.

Als iedereen op kanaal 5 gaat dan zijn kanaal 3 tm 7 "bezet". Gaat er een grappemaker op kanaal 8 zitten dan overlapt deze kanaal 6 en 7. Velen denken dat als je op een apart kanaal gaat waar het minder druk lijkt je een betere verbinding hebt, maar helaas werkt dit alleen maar averechts.

Je kunt dus beter met 5 man op kanaal 5 gaan dan één man op 8 en 4 man op 5.

Conclusie: je wifi verkeer is bij jou aardig verkloot.

Diegene die het in jouw foto goed doen zijn kanaal 1, 6 en 11.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat geven ze ook aan als ik bijvoorbeeld via ziggo dit wil veranderen, ze geven aan dat 1, 6 en 11 de sterkste zijn over het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
SVB schreef:
Thijsert schreef:
Kan zijn dat je buren een dikke router hebben gekocht wat je signaal stoort, zou ff een wifi analyzer downloaden en kijken of er iets in de buurt stoort.

Volgens mij kan je hem, met een klein beetje googelen, dan zelf omzetten naar een lijn/kanaal/wifiding (weet ik veel hoe dat heet) die het meest rustig is (dus de minste storing heeft en voor jou de beste verbinding geeft)

Dankje voor het snelle antwoord. Heb even snel z'n app gedownload maar mij zegt die grafiek niet zo veel xd
Afbeelding
Jij of iemamd anders een idee of dit goed of slecht is? Wij zijn die rode lijn met de gele kras er boven



Elke router heeft een bereik van 5 kanalen.

Als iedereen op kanaal 5 gaat dan zijn kanaal 3 tm 7 "bezet". Gaat er een grappemaker op kanaal 8 zitten dan overlapt deze kanaal 6 en 7. Velen denken dat als je op een apart kanaal gaat waar het minder druk lijkt je een betere verbinding hebt, maar helaas werkt dit alleen maar averechts.

Je kunt dus beter met 5 man op kanaal 5 gaan dan één man op 8 en 4 man op 5.

Conclusie: je wifi verkeer is bij jou aardig verkloot.

Diegene die het in jouw foto goed doen zijn kanaal 1, 6 en 11.

Huh meen je dit? Ik dacht altijd juist dat als je de enige in je kanaal was dat het dan juist goed komt, want dan zit niemand op jouw kanaal uit te zenden enzo...???
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Huh meen je dit? Ik dacht altijd juist dat als je de enige in je kanaal was dat het dan juist goed komt, want dan zit niemand op jouw kanaal uit te zenden enzo...???


Geen idee of je sarcastisch probeert te doen maar nee.

Zie het als een kruispunt. De stoplichten krijgen signaal hoe ze moeten werken en alles rijdt fijn door. Dan komt er een er een signaal van ver dat óók de stoplichten wilt beheren. Dat werkt gewoon niet lekker..

Ik ben verder ook geen expert hierin, lees af en toe wat dingen. Google is your friend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand een link waar ik Virtual DJ Pro gratis mee kan downloaden? Of een ander programma waar ik men paneel aan kan koppelen en sets kan opnemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opnemen kan je gewoon met Audacity.
VDJ kan je vast zelf wel op elke torrent site vinden :P

Verder staat hier misschien handige info: dj-s-corner/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
The Skribbler schreef:
Huh meen je dit? Ik dacht altijd juist dat als je de enige in je kanaal was dat het dan juist goed komt, want dan zit niemand op jouw kanaal uit te zenden enzo...???


Geen idee of je sarcastisch probeert te doen maar nee.

Zie het als een kruispunt. De stoplichten krijgen signaal hoe ze moeten werken en alles rijdt fijn door. Dan komt er een er een signaal van ver dat óók de stoplichten wilt beheren. Dat werkt gewoon niet lekker..

Ik ben verder ook geen expert hierin, lees af en toe wat dingen. Google is your friend :)

Nee ik probeer niet sarcastisch te doen, ik wist dit serieus niet. Heb het even gegoogeld en nu weet ik het zeker. Weer wat geleerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 17:33 
 
Hardtraxx Newbie

MeneerEend schreef:
Ik ben op zoek naar een modern woord voor de gemiddelde hardtraxxer: Veel feestjes, drugs, alcohol, verkracht slaapritme, etc. Iets als "Party animal", maar dan wat moderner. Iemand suggesties?



een XTC-producent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://funcaps.nl/

Mogen zij dit? (i.v.m. geneesmiddelenwet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
http://funcaps.nl/

Mogen zij dit? (i.v.m. geneesmiddelenwet)


Door een recente wijziging van de geneesmiddelenwet, vallen alleen nog stoffen met een medicinale toepassing onder deze wet. 4fa heeft nog nooit zo'n medicinale toepassing gehad, derhalve is deze wet ook niet van toepassing.

Zolang het nog niet in de opiumlijst is opgenomen, is 4fa een wettenloos stofje, en dus onder geen enkele vorm illegaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wil dat zeggen dat 4-fa ook zijn rentree gaat maken in smartshops?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hoeft natuurlijk niet. De smartshops zijn in ieder geval niet strafbaar als ze het verkopen, maar ze kunnen alsnog (om welke reden dan ook) besluiten om dit niet te doen.
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 260  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic