Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 18:25 

Hardtraxx Addict

Stel:
Het is in je woonkamer 17 graden. Je wilt er 22 graden van maken.

Je kunt dan de verwarming instellen op 22 graden. Maar wordt die temperatuur eerder bereikt als je de verwarming instelt op 25 of 30 graden en hem zodra de 22 bereikt is omlaag draait?

Zelfde geldt dus voor het voorverwarmen van een oven etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 19:24 

Hardtraxxer

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 20:38 

Hardtraxxer

De thermostaat ramt als het goed is gewoon zo warm mogelijk water door je kachel dus denk niet dat t daarmee uitmaakt. Met de oven geloof ik er wel gewoon heilig in, maar dat is ook gewoon omdat ik te lui ben om van tevoren op de verpakking te kijken hoe warm de oven moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 20:42 

Hardtraxx Veteran

Of het sneller gaat ligt eraan hoe ver de verwarming zelf open staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 10:00 

Hardtraxxer

Redman schreef:
Stel:
Het is in je woonkamer 17 graden. Je wilt er 22 graden van maken.

Je kunt dan de verwarming instellen op 22 graden. Maar wordt die temperatuur eerder bereikt als je de verwarming instelt op 25 of 30 graden en hem zodra de 22 bereikt is omlaag draait?

Zelfde geldt dus voor het voorverwarmen van een oven etc.

Het is nu de afgelopen dagen gemiddeld 32 graden in mijn woonkamer en m'n kachel staat uit :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 14:19 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij maakt het niet uit maar als je het zeker wil weten dan moet je er een stopwatch bij houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2016 16:22 

Hardtraxx Veteran

Zijn er hier op Hardtraxx nog leden die het leuk vinden om te mc'en op feestjes en partijen? We zoeken eigenlijk nog een mc voor ons eigen hardstyle feest Laboratory in Holten (Overijssel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 11:46 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Zijn er hier op Hardtraxx nog leden die het leuk vinden om te mc'en op feestjes en partijen? We zoeken eigenlijk nog een mc voor ons eigen hardstyle feest Laboratory in Holten (Overijssel)

ben ik echt fucking goed in
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 14:59 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Kan niet MC'en maar wanneer is die editie weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 21:17 

Hardtraxx Veteran

21 oktober weer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 18:07 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
ben ik echt fucking goed in

Heel veel onzin lullen is inderdaad wel een van je talenten xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 12:02 

Hardtraxx Addict

Gefixed -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 10:27 

Weet iemand wat foutcode -18 betekent in de Playstore? Deze melding krijg ik als ik een bepaalde app wil updaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 12:19 

Hardtraxx Veteran

SVB schreef:
Weet iemand wat foutcode -18 betekent in de Playstore? Deze melding krijg ik als ik een bepaalde app wil updaten

Foutmeldingen beginnen altijd met of 80 of met letters
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 12:57 

Hardtraxx Veteran

http://lmgtfy.com/?q=foutcode+18+play+store
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 16:57 

Ja daar werd ik dus niks wijzer uit maar het probleem heeft zichzelf al gefixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 14:38 

Hardtraxx Veteran

Iemand nog vette plekjes in Nederland om in beeld te brengen of om en nabij Twente? Ken er wel een aantal maar suggesties zijn altijd goed. Gelieve geen vliegvelden en politiebureaus want dreaune.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 14:57 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Iemand nog vette plekjes in Nederland om in beeld te brengen of om en nabij Twente? Ken er wel een aantal maar suggesties zijn altijd goed. Gelieve geen vliegvelden en politiebureaus want dreaune.

Ga stan stalken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 15:27 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
sonnebloem schreef:

Ja bij Stan voor z'n raam komt nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 19:38 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:

Ligt eraan, wat zoek je? Indien je natuurgebied zoekt is het Lutterzand wel een goede suggestie denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 09:53 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
sonnebloem schreef:

Ligt eraan, wat zoek je? Indien je natuurgebied zoekt is het Lutterzand wel een goede suggestie denk ik.

Ik zoek van alles, Lutterzand stond al op het lijstje inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 14:51 

Kraak... Piep...

sonnebloem schreef:
Steffnov schreef:
sonnebloem schreef:

Het is wat verderop maar Dwingelerveld in midden Drenthe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 15:07 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Steffnov schreef:
sonnebloem schreef:

Ben je op zoek voor fotografie of voor video? En zoek je dan natuur of leegstaande locatie's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 15:23 

Hardtraxx Elite

Doel, ligt net over de grens hier. Is misschien voor jou wel ver, maar wel heel vet voor fotografie/drone zooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 16:35 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
sonnebloem schreef:

Nee Randy.
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic