Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Stel:
Het is in je woonkamer 17 graden. Je wilt er 22 graden van maken.

Je kunt dan de verwarming instellen op 22 graden. Maar wordt die temperatuur eerder bereikt als je de verwarming instelt op 25 of 30 graden en hem zodra de 22 bereikt is omlaag draait?

Zelfde geldt dus voor het voorverwarmen van een oven etc.
S
Hardtraxxer
281 posts member since 2011
last seen Jun 2025
nee
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
De thermostaat ramt als het goed is gewoon zo warm mogelijk water door je kachel dus denk niet dat t daarmee uitmaakt. Met de oven geloof ik er wel gewoon heilig in, maar dat is ook gewoon omdat ik te lui ben om van tevoren op de verpakking te kijken hoe warm de oven moet.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Of het sneller gaat ligt eraan hoe ver de verwarming zelf open staat.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Redman wrote:Stel:
Het is in je woonkamer 17 graden. Je wilt er 22 graden van maken.

Je kunt dan de verwarming instellen op 22 graden. Maar wordt die temperatuur eerder bereikt als je de verwarming instelt op 25 of 30 graden en hem zodra de 22 bereikt is omlaag draait?

Zelfde geldt dus voor het voorverwarmen van een oven etc.
Het is nu de afgelopen dagen gemiddeld 32 graden in mijn woonkamer en m'n kachel staat uit :mad:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Volgens mij maakt het niet uit maar als je het zeker wil weten dan moet je er een stopwatch bij houden.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Zijn er hier op Hardtraxx nog leden die het leuk vinden om te mc'en op feestjes en partijen? We zoeken eigenlijk nog een mc voor ons eigen hardstyle feest Laboratory in Holten (Overijssel)
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Parvuz wrote:Zijn er hier op Hardtraxx nog leden die het leuk vinden om te mc'en op feestjes en partijen? We zoeken eigenlijk nog een mc voor ons eigen hardstyle feest Laboratory in Holten (Overijssel)
ben ik echt fucking goed in
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Parvuz wrote:Zijn er hier op Hardtraxx nog leden die het leuk vinden om te mc'en op feestjes en partijen? We zoeken eigenlijk nog een mc voor ons eigen hardstyle feest Laboratory in Holten (Overijssel)
Kan niet MC'en maar wanneer is die editie weer?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
21 oktober weer. ^^
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
MeneerEend wrote: ben ik echt fucking goed in
Heel veel onzin lullen is inderdaad wel een van je talenten xd .
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Gefixed -.-
S
Weet iemand wat foutcode -18 betekent in de Playstore? Deze melding krijg ik als ik een bepaalde app wil updaten
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
SVB wrote:Weet iemand wat foutcode -18 betekent in de Playstore? Deze melding krijg ik als ik een bepaalde app wil updaten
Foutmeldingen beginnen altijd met of 80 of met letters
Hardtraxx Veteran
4916 posts member since 2015
S
Ja daar werd ik dus niks wijzer uit maar het probleem heeft zichzelf al gefixt.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Iemand nog vette plekjes in Nederland om in beeld te brengen of om en nabij Twente? Ken er wel een aantal maar suggesties zijn altijd goed. Gelieve geen vliegvelden en politiebureaus want dreaune.
Hardtraxx Veteran
4916 posts member since 2015
sonnebloem wrote:Iemand nog vette plekjes in Nederland om in beeld te brengen of om en nabij Twente? Ken er wel een aantal maar suggesties zijn altijd goed. Gelieve geen vliegvelden en politiebureaus want dreaune.
Ga stan stalken :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Norther66 wrote:
sonnebloem wrote:Iemand nog vette plekjes in Nederland om in beeld te brengen of om en nabij Twente? Ken er wel een aantal maar suggesties zijn altijd goed. Gelieve geen vliegvelden en politiebureaus want dreaune.
Ja bij Stan voor z'n raam komt nog.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Ligt eraan, wat zoek je? Indien je natuurgebied zoekt is het Lutterzand wel een goede suggestie denk ik.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Steffnov wrote:
Ligt eraan, wat zoek je? Indien je natuurgebied zoekt is het Lutterzand wel een goede suggestie denk ik.
Ik zoek van alles, Lutterzand stond al op het lijstje inderdaad :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
sonnebloem wrote:
Steffnov wrote:
Het is wat verderop maar Dwingelerveld in midden Drenthe.
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
sonnebloem wrote:
Steffnov wrote:
Ben je op zoek voor fotografie of voor video? En zoek je dan natuur of leegstaande locatie's?
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Doel, ligt net over de grens hier. Is misschien voor jou wel ver, maar wel heel vet voor fotografie/drone zooi
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Norther66 wrote:
Nee Randy.