Daveytl schreef:
Ik vraag mij altijd af waarom mensen dat willen, zo'n sticker op de auto of een vlag mee naar feesten. No offense, gewoon oprecht benieuwd.
Ik zelf heb geen vlag mee naar feesten, behalve als ik ze daar een keer koop of als ik een handtekening erop wil. Dit gebruik ik dan als muur decoratie. Wat betreft de sticker, ik ben al jaren Delete fan(boy) van uit zijn spoontech tijd. Nu ga ik morgen mijn nieuwe auto bij de garage ophalen (een zwarte Fiat GP SE. ) en ik vind het logo wat op de kleine stickers staat icm met de auto op de achter ruit echt een ontzettend gave combinatie.
En op deze manier wil ik laten zien dat ik hem support, en groot respect heb voor wat hij heeft opgegeven in zijn thuis land om mij elk feest weer een onvergetelijke avond te brengen met oa zijn muziek.
Tja ieder zo zijn hobby en smaak. zullen we maar zeggen.
En nu hoop ik dat iemand mij eventueel een site kan geven waar ze dit voor een mooi prijsje kunnen maken.
PS ik ben nog aan het zoeken voor een goeie .jpg .jpeg .png van het logo van Delete die ik mee kan sturen. Google afbeeldingen heeft me nog niet echt een overtuigend strak ontwerp kunnen geven.
Stiekem hoop ik dat thera hier ook nog mee leest en me een ontwerp link kan sturen