Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 17:47 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Solis schreef:
Ben op zoek naar een carkit. Telefoonhouder is volgens mij ook prima. Hoeft niet al te duur te zijn, zolang ik maar Flitsmeister/TomTom kan gebruiken. Telefoon opladen zou ook fijn zijn! Iemand advies? (Heb overigens een Citroen Saxo)

Wow ben je echt te lui om te Googlen xd ? Ga naar de Action of Xenos en haal zo'n ding voor een 10tje

Nee, ik wilde gewoon jullie mening weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 19:58 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met een ticket bestellen voor een festival via viagogo, weet dat het wat duurder is maar is dit ook gewoon betrouwbaar? Hoor het wel eens langskomen, maar eigenlijk nooit echt in verdiept verder ofzo, omdat ik zelf altijd op tijd mijn kaartje haal. Kom er op ticketswap niet doorheen namelijk en het is voor iemand anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 20:18 

Hardtraxx Veteran

Net zo betrouwbaar als ticketswap enzo , zal wel goed zijn, maar 100% zekerheid heb je nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 20:38 

Hardtraxx Elite

Makreel schreef:
Iemand ervaring met een ticket bestellen voor een festival via viagogo, weet dat het wat duurder is maar is dit ook gewoon betrouwbaar? Hoor het wel eens langskomen, maar eigenlijk nooit echt in verdiept verder ofzo, omdat ik zelf altijd op tijd mijn kaartje haal. Kom er op ticketswap niet doorheen namelijk en het is voor iemand anders.

Tis duurder maar ook betrouwbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 23:23 

Hardtraxx Veteran

Viagogo is toch een officiƫle partner van qdance zal in dat geval best betrouwbaar zijn, al betaal je wel de hoofdprijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 06:18 

Hardtraxxer

Tnx voor de antwoorden, heb ik wat aan. Tis nog 3 weken weg dus probeer nog wel ticketswap of facebook en in het ergste geval kan ik viagogo doen, dan maar wat meer betalen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 09:03 

Hardtraxx Veteran

Makreel schreef:
Tnx voor de antwoorden, heb ik wat aan. Tis nog 3 weken weg dus probeer nog wel ticketswap of facebook en in het ergste geval kan ik viagogo doen, dan maar wat meer betalen helaas.

Het ''mooie'' aan viagogo is dat je altijd een originele ticket krijgt. Ticketswap heeft dat Secure Swap bij sommige feesten en Viagogo heeft dit altijd. De ticket van de verkoper wordt ongeldig verklaard en jij ontvangt een nieuwe ticket met jou naam een een geldige barcode

Ja de prijs ligt vaak een heel stuk hoger omdat de verkoper mag vragen wat hij wil. Voor welk feest is het (DQ?) en heeft TicketSwap daar een Secure Swap voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 10:15 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Makreel schreef:

Het ''mooie'' aan viagogo is dat je altijd een originele ticket krijgt. Ticketswap heeft dat Secure Swap bij sommige feesten en Viagogo heeft dit altijd. De ticket van de verkoper wordt ongeldig verklaard en jij ontvangt een nieuwe ticket met jou naam een een geldige barcode

Ja de prijs ligt vaak een heel stuk hoger omdat de verkoper mag vragen wat hij wil. Voor welk feest is het (DQ?) en heeft TicketSwap daar een Secure Swap voor?

Het is voor Awakenings Festival dag 1 (de zaterdag), en zie niets staan van secure swap dus denk dat het daar niet wordt gebruikt. Heb ook al Page Monitor gebruikt, maar daar lukt het ook niet mee, ze hebben een beveiliging op ticketswap dat je niet te snel kan verversen, als je dat doet moet je een captcha(zo heet dat toch :P ) met afbeeldingen invullen, schijtirritant en zo vis ik er altijd naast helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 21:36 

Hardtraxx Veteran

Het valt me op dat sommige vrij actieve HT gebruikers hun account ineens spontaan laten verwijderen. Toevallig zag ik net bijvoorbeeld dat Bloemkool zijn account heeft verwijderd, weet iemand waar dat ineens vandaan komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 21:59 

Hardtraxx Veteran

Sterk verminderde interesse in Hardstyle en HT volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 22:17 

Hardtraxx Veteran

Ik zag hem anders gisteren nog op Intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 22:30 

Hardtraxx Elite

Hij werd schijtziek van Hardtraxx vandaag de dag en van bepaalde leden.
Tenminste wat ik begreep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 16:46 

Hardtraxxer

Krijg geen Wi-Fi meer op mijn laptop. Heb het proberen te fixen maar het is volgens mij alleen maar erger geworden.
Ik krijg de volgende twee foutmeldingen:
1. Probleem met de draadloze adapter of toegangspunten
2. Wi-Fi heeft geen geldige ip configuratie.
Heb al van alles via internet gezocht maar het lukt maar niet. Iemand met meer verstand toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 12:35 

Kraak... Piep...

Router/Modem kapot?

Al geprobeerd een kabel te trekken tussen je modem/router en je laptop?

Probeer met je mobiele telefoon op het zelfde draadloze netwerk te verbinden. Als je dat kan is er niks mis met je router.
Zo niet.
Eerst kabel van je modem naar je laptop, als je daar wel internet hebt dan druk je de kabel in je router en je laptop, als je daar ook internet hebt dan is het waarschijnlijk iets met je Laptop. Of dat dan een verkeerd knopje aangezet in een programma is of dat je netwerkkaart kapot is weet ik niet.

Als ze beiden met kabel niet willen verbinden moet je even kijken of je met een ander apparaat wel verbinding hebt als je ze direct aan het modem doet. Zo niet, dan ligt het wss aan je provider/modem. Als die het wel doen en je router verbind niet dan is je router kaduuk. Als beiden het wel doen dan is het toch echt je laptop.

Wat ook helpt is een WiFi scanner op je mobiel te doen en kijken of het bereik wel boven de 70 valt. Als hij er onder zit dan is het bereik van je WiFi niet goed genoeg en moet je een range extender aanschaffen.

Gezien je ook iets over IP zegt is het dan geen kwestie van een statisch IP Adres aanmaken? Of gewoon je router/modem resetten? Op dat gebied ben ik niet echt bekend.

Dit is waar ik op kan komen. Heb namenlijk de zelfde soort problemen gehad en het was uiteindelijk slecht bereik van de router, opgelost met een range extender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 18:57 

Hardtraxxer

Bedankt voor de suggesties! Heb van alles geprobeerd maar het is me niet gelukt. Ik heb zelfs langer dan 2 uur bij de ICT gestaan op school en ook hun wisten het niet te fixen. Heb dus maar voor de optie fabrieksinstellingen gekozen en nu doet ie het weer. Alleen nog beetje traag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 09:27 

Hardtraxx Veteran

Wie weet een adresje waar je bijvoorbeeld een autoraam sticker zoals http://www.fromthehard.com/a-41970491/a ... r-sticker/
Kan kopen met bijvoorbeeld het logo van delete. Of waar ze die voor je kunnen maken tenminste voor een niet al te dure prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 16:54 

Hardtraxx Veteran

Ik vraag mij altijd af waarom mensen dat willen, zo'n sticker op de auto of een vlag mee naar feesten. No offense, gewoon oprecht benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 16:56 

Hardtraxx Veteran

Ik denk omdat je heel trots bent op het feit dat 'jouw' artiest of 'jouw' land vertegenwoordigd wordt... :) Zie er zelf ook niet het voordeel van in, maar dit is het enige wat ik kan bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 19:00 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik vraag mij altijd af waarom mensen dat willen, zo'n sticker op de auto of een vlag mee naar feesten. No offense, gewoon oprecht benieuwd.

Ik zelf heb geen vlag mee naar feesten, behalve als ik ze daar een keer koop of als ik een handtekening erop wil. Dit gebruik ik dan als muur decoratie. Wat betreft de sticker, ik ben al jaren Delete fan(boy) van uit zijn spoontech tijd. Nu ga ik morgen mijn nieuwe auto bij de garage ophalen (een zwarte Fiat GP SE. ) en ik vind het logo wat op de kleine stickers staat icm met de auto op de achter ruit echt een ontzettend gave combinatie.

En op deze manier wil ik laten zien dat ik hem support, en groot respect heb voor wat hij heeft opgegeven in zijn thuis land om mij elk feest weer een onvergetelijke avond te brengen met oa zijn muziek.

Tja ieder zo zijn hobby en smaak. zullen we maar zeggen. :beer:

En nu hoop ik dat iemand mij eventueel een site kan geven waar ze dit voor een mooi prijsje kunnen maken.

PS ik ben nog aan het zoeken voor een goeie .jpg .jpeg .png van het logo van Delete die ik mee kan sturen. Google afbeeldingen heeft me nog niet echt een overtuigend strak ontwerp kunnen geven.
Stiekem hoop ik dat thera hier ook nog mee leest en me een ontwerp link kan sturen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 19:29 

Artiest

RTM93 schreef:
Daveytl schreef:

Ik zelf heb geen vlag mee naar feesten, behalve als ik ze daar een keer koop of als ik een handtekening erop wil. Dit gebruik ik dan als muur decoratie. Wat betreft de sticker, ik ben al jaren Delete fan(boy) van uit zijn spoontech tijd. Nu ga ik morgen mijn nieuwe auto bij de garage ophalen (een zwarte Fiat GP SE. ) en ik vind het logo wat op de kleine stickers staat icm met de auto op de achter ruit echt een ontzettend gave combinatie.

En op deze manier wil ik laten zien dat ik hem support, en groot respect heb voor wat hij heeft opgegeven in zijn thuis land om mij elk feest weer een onvergetelijke avond te brengen met oa zijn muziek.

En nu hoop ik dat iemand mij eventueel een site kan geven waar ze dit voor een mooi prijsje kunnen maken.

PS ik ben nog aan het zoeken voor een goeie .jpg .jpeg .png van het logo van Delete die ik mee kan sturen. Google afbeeldingen heeft me nog niet echt een overtuigend strak ontwerp kunnen geven.
Stiekem hoop ik dat thera hier ook nog mee leest en me een ontwerp link kan sturen :$

Je kan altijd Delete zelf even PM'en voor het logo, denk dat je hem zo krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 19:40 

Hardtraxx Veteran

Lunatic schreef:
RTM93 schreef:
Daveytl schreef:

Je kan altijd Delete zelf even PM'en voor het logo, denk dat je hem zo krijgt.

Heb zelf geen FB. ff vriendin maar lief aankijken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 15:47 

Hardtraxx Veteran

Zijn er mensen die ervaring hebben met de phantom 2 series van DJI? Zit te denken om een phantom 2 serie aan te schaffen. Heb vernomen dat er 3 van zijn. De orgininele, de v1 en de v2. Op de site van bol.com, waar ze nog te verkrijgen zijn, staan de v2 en v3. (denk dus de v1 en v2) In ieder geval, deze schelen wel 300 euro. Wat is het verschil tussen deze drones?

v2: https://www.bol.com/nl/p/dji-phantom-2- ... 040640580/
v3: https://www.bol.com/nl/p/dji-phantom-2- ... 049684174/

Mijn dank is reusachtig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 15:54 

Hardtraxxer

Twanneke schreef:
Krijg geen Wi-Fi meer op mijn laptop. Heb het proberen te fixen maar het is volgens mij alleen maar erger geworden.
Ik krijg de volgende twee foutmeldingen:
1. Probleem met de draadloze adapter of toegangspunten
2. Wi-Fi heeft geen geldige ip configuratie.
Heb al van alles via internet gezocht maar het lukt maar niet. Iemand met meer verstand toevallig?

Waarschijnlijk heb je zooi gedownload en is er een of ander vlannetje meegekomen. Of conflicten met virusscanners. Kan echt van alles zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 15:02 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de phantom 2 series van DJI? Zit te denken om een phantom 2 serie aan te schaffen. Heb vernomen dat er 3 van zijn. De orgininele, de v1 en de v2. Op de site van bol.com, waar ze nog te verkrijgen zijn, staan de v2 en v3. (denk dus de v1 en v2) In ieder geval, deze schelen wel 300 euro. Wat is het verschil tussen deze drones?

v2: https://www.bol.com/nl/p/dji-phantom-2- ... 040640580/
v3: https://www.bol.com/nl/p/dji-phantom-2- ... 049684174/

Mijn dank is reusachtig ^^

niemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 09:59 

Hardtraxxer

Ben niet zo van de drones, 8 minuten vliegen voor een apparaat van rond de 500 euro vind ik nog altijd wat karig.
Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic