Wat betekend die zandloper ?

Allemachtig man, ga terug naar school.SVB wrote:Wat betekend die zandloper ?
Broken Balance wrote:Allemachtig man, ga terug naar school.SVB wrote:Wat betekend die zandloper ?

Stel je niet aan man.Broken Balance wrote:Allemachtig man, ga terug naar school.SVB wrote:Wat betekend die zandloper ?
Ik kan wel janken.Daveytl wrote:Stel je niet aan man.Broken Balance wrote:Allemachtig man, ga terug naar school.SVB wrote:Wat betekend die zandloper ?
Hoe kan je zo zijn?SVB wrote:SBS6 streept echt enorm en heb de tv al opnieuw de zenders laten zoeken maar SBS blijft helemaal gestreept, iemand die weet hoe je dit kunt oplossen?
Hij streept als sinds gister btw.
SVB is duidelijk niet helemaal vandaag dat is duidelijkpim__ wrote:Hoe kan je zo zijn?SVB wrote:SBS6 streept echt enorm en heb de tv al opnieuw de zenders laten zoeken maar SBS blijft helemaal gestreept, iemand die weet hoe je dit kunt oplossen?
Hij streept als sinds gister btw.
Wat is er zo grappig aan deze pagina?sonnebloem wrote:ik moest lachen om deze pagina
http://tweakers.net/product/456957/sams ... 7/reviews/sonnebloem wrote:hoi, volgende maand word ik wsl door tele2 gebeld of ik een nieuwe tellie wil en abbo verlengen, nou had ik al de s7 in gedachten, iemand die daarmee nu al een goede deal heeft gemaakt via mobiel.nl (voorheen studentmobiel) of gebruikerservaring met 7 heeft?
jeffrey2107 wrote:doet iemand hier de opleidingen vrijetijdsmanagement , hotel & evenmanagement of geo media & design?
ik wil er wat meer info over hebben.
hoezo dat? , is de baankans zo klein dan?MeneerEend wrote:jeffrey2107 wrote:doet iemand hier de opleidingen vrijetijdsmanagement , hotel & evenmanagement of geo media & design?
Nee. vrijetijdmanagement: begin er niet aan. Kan je net zo goed meteen een uitkering aanvragen.
Niemand heeft nog vrije tijd tegenwoordig dus kan je het ook niet managen.jeffrey2107 wrote:hoezo dat? , is de baankans zo klein dan?MeneerEend wrote:jeffrey2107 wrote:doet iemand hier de opleidingen vrijetijdsmanagement , hotel & evenmanagement of geo media & design?
Nee. vrijetijdmanagement: begin er niet aan. Kan je net zo goed meteen een uitkering aanvragen.