Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 15:27 

Artiest

The Skribbler schreef:
MIS! hier zitten ook de lampen bij... :P (is alleen de 1e alinea volgens mij, maar toch xd )

Als je toch bezig bent kun je de lampen er ook wel bij doen! + een paar led schermen zodat je met je vrienden ook het EK kan kijken.. ooh wacht :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 15:39 

Hardtraxx Veteran

True... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 16:19 

Hardtraxxer

:lol: jesus zeg wat een reacties.
Even ter verduidelijking:
Met 'niet echt een budget', bedoelde ik dat er geen specifiek bedrag is waar ik me aan wil houden. Als iets 400 euro kost, maar veel beter is dan iets van 350 euro, dan ga ik voor die van 400 euro. Maar ik wil geen heel hoge bedragen als 1000 euro uit gaan geven aan het geluid. Dus als prijsindicatie: rond de 300 euro? Mag meer zijn of minder kijkend naar prijs/kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 16:52 

Artiest

geert3ssen schreef:
Met 'niet echt een budget', bedoelde ik dat er geen specifiek bedrag is waar ik me aan wil houden. Als iets 400 euro kost, maar veel beter is dan iets van 350 euro, dan ga ik voor die van 400 euro. Maar ik wil geen heel hoge bedragen als 1000 euro uit gaan geven aan het geluid. Dus als prijsindicatie: rond de 300 euro? Mag meer zijn of minder kijkend naar prijs/kwaliteit.

Wil je voor een PA systeem gaan? Of gewoon een goed setje boxen voor aan een pc?

PA heb ik niet echt veel verstand van, maar hiervoor heb je ook versterker etc nodig. Misschien kun je Bax shop eens vragen om je te laten informeren.

Als het 'hok' niet al te groot is, zou je ook gewoon voor een goed monitor setje kunnen gaan. Iets als KRK's o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 16:56 

Hardtraxx Elite

Lunatic schreef:
geert3ssen schreef:

Wil je voor een PA systeem gaan? Of gewoon een goed setje boxen voor aan een pc?

PA heb ik niet echt veel verstand van, maar hiervoor heb je ook versterker etc nodig. Misschien kun je Bax shop eens vragen om je te laten informeren.

Als het 'hok' niet al te groot is, zou je ook gewoon voor een goed monitor setje kunnen gaan. Iets als KRK's o.i.d.

monitoren zou ik niet doen, in zo'n hok wil je liever een dikke sub en gewoon mooi geluid. Monitoren zorgen voor recht/eerlijk geluid (en zijn nog eens een stuk duurder ook).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 18:25 

Artiest

Ja oke, daar heb je een punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 18:56 

Hardtraxx Addict

geert3ssen schreef:

Perfecte budget om het internet af te speuren voor een setje Syrincs m3 220 :thumbup:

Compact, komt een shitload aan geluid uit als het moet en het klinkt strak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 22:49 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
The Skribbler schreef:
Oke mijn 1e reactie...

HAHAHAHA JEZUS wat een onsamenhangende plaat :lol: En thx, nu weet ik het :) Kan best wat toevoegen, maar niet in deze mate. Tering zeg xd

Bigger Gang Bigger Guns soundcloud
Gas erop Rawmix soundcloud

Ik vind die nog wel meevallen. Luister deze meuk dan:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 00:10 

Hardtraxx Elite

Hahahahhahah godverdomme man die tweede :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 11:57 

Hardtraxx Veteran

Zitten helemaal geen kicks in die plaat... (heb alleen de 2e geluisterd) maar nogmaals...
The Skribbler schreef:
Tering zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 17:53 

Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 15:14 

Artiest

Andromeda schreef:
Oké, simpele vraag. Als iet zoals hieronder staat genoteerd, moet er dan gebruik van hoofdletters worden gemaakt? Ik heb nu een brief voor me waar geen hoofdletters zijn gebruikt.

A) hardstyle is leuk;

B) andere dingen zijn ook leuk;

C) iedereen lag in een deuk;

Als je een brief kijgt waar dat in staat dan zou ik me niet zo druk maken om het hoofdlettergebruik >.<

Anyway, wanneer je ; gebruikt, gebruik je geen hoofdletters. Wel moet de laatste opsomming afgesloten worden met een punt.

; gebruik je alleen wanneer de opsomming uit woordgroepen of delen van een zin bestaat. Gebruik je hele zinnen dan gebruik je punt en hoofdletters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 16:12 

Hardtraxx Veteran

ICT vraag:

Wil een set opnemen met mijn XDJ-R1, kabels zitten in de master Out en zitten in mic/lijn ingang van mijn laptop. Als ik mic ingang als standaard instel dan heb ik signaal, doe ik de lijningang als standaard dan heb ik geen signaal.

Hierdoor kan ik dus via Audacity niets opnemen.

Iemand enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 22:19 

Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 14:58 

Hardtraxx Veteran

Vraagje over studiefinanciering en terugbetalen:

Ik ben in september 2013 begonnen met een studie. Een klein jaartje volgehouden en daarna gestopt. In september 2014 weer begonnen met een studie en ook maar een jaartje volgehouden. Vanaf augustus 2015 tot aan nu werk ik full time.

Nu kreeg ik een mail dat ik in 2016 een diploma moet halen anders moet ik in 2018 mijn studieschuld gaan terugbetalen. En dan is mijn vraag moet ik dit echt gaan terugbetalen als ik gewoon van plan ben om een weer een studie te beginnen en af te maken. Mijn eerste studie zou 5 jaar duren dus had ik de deadline uit die mail sowieso niet kunnen halen. Van de site van duo krijg ik aids trouwens, heel onduidelijk aangegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 15:25 

Hardtraxx Veteran

Bij het niet behalen van een diploma, hoort het terugbetalen pas te beginnen 10 jaar nadat je voor het eerst recht hebt op studiefinanciering, in jouw geval dus september 2023. Zeker als je komend schooljaar weer een studie begint, lijkt het me nogal onlogisch dat je al terug moet betalen.

Het zekere voor het onzekere kan je misschien het besteeee ff bellen naar duo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 17:24 

Hardtraxx Veteran

Kutjanus :lol:

Maar toch bedankt dushi
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 18:10 

Hardtraxx Veteran

Ze hebben wel een faalhaas-regeling. Quote van de site van DUO:

"In het geval een student 2 studies niet volledig heeft afgerond (faalhaas) moet ie gelijk terugbetalen met z'n bakkes JONGUH".
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 18:46 

Hardtraxx Veteran

Waarom komen PM's zovaak in het Postvak UIT te staan ipv bij verzonden berichten? Is er een manier om PM's zo snel mogelijk te verzenden of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 18:48 

Hardtraxx Elite

Indyy schreef:
Waarom komen PM's zovaak in het Postvak UIT te staan ipv bij verzonden berichten? Is er een manier om PM's zo snel mogelijk te verzenden of?

Ze komen bij Postvak UIT als de PM nog niet is gelezen, zodra die gelezen is bij verzonden berichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 19:24 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

"In het geval een student 2 studies niet volledig heeft afgerond (faalhaas) moet ie gelijk terugbetalen met z'n bakkes JONGUH".

Grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 19:41 

Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Indyy schreef:

Ze komen bij Postvak UIT als de PM nog niet is gelezen, zodra die gelezen is bij verzonden berichten.

Duidelijk, dankje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2016 18:24 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Daveytl schreef:

Grappig

Was een grapje, sorry als je er niet om kon lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 15:06 

Artiest

Goede tenten in Groningen op donderdagnacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 11:00 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Vraagje over studiefinanciering en terugbetalen:

Ik ben in september 2013 begonnen met een studie. Een klein jaartje volgehouden en daarna gestopt. In september 2014 weer begonnen met een studie en ook maar een jaartje volgehouden. Vanaf augustus 2015 tot aan nu werk ik full time.

Nu kreeg ik een mail dat ik in 2016 een diploma moet halen anders moet ik in 2018 mijn studieschuld gaan terugbetalen. En dan is mijn vraag moet ik dit echt gaan terugbetalen als ik gewoon van plan ben om een weer een studie te beginnen en af te maken. Mijn eerste studie zou 5 jaar duren dus had ik de deadline uit die mail sowieso niet kunnen halen. Van de site van duo krijg ik aids trouwens, heel onduidelijk aangegeven.

Net gebeld en antwoord gekregen. Als ik voor 2018 met een studie begin wordt het terug betalen uitgesteld en als ik voor het einde van die 10 jaar een diploma haal wordt de prestatiebeurs alsnog omgezet in een gift. Daarnaast heb ik nog recht op 2 jaar stufi omdat ik 'pas' 2 jaar heb opgemaakt.

Skon.
Vorige  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic