FabienNieto schreef:
dellionNL schreef:
FabienNieto schreef:
Ik had eigenlijk wel een vraag we hebben er allen wel eens last van een gebrek aan energie. Nu is dit de laatste tijd zo vaak dat ik er gewoon van in een dipje raak ik word eigenlijk erg chagrijnig.
Ik sport 4x in de week daar probeer ik mijn mentale energie uit te halen. Maar fysiek gezien wilt het allemaal even niet meer. Ik heb nu vakantie dus slaap tot 10 uur maximaal half 12. En ik doe het licht meestsl uit om 0:00/1:00. En dan slaap ik al vrij snel. Dus ik heb genoeg nacht rust.
Heeft iemand wat tips om lekker energiek door de dag te komen?

Koffie
Kreeg je dan niet juist na een paar koppen een flinke dip
Je moet alles ook met mate doen. Maar let's say, 2 koppen koffie, is best handig om net even wat meer energie te krijgen. de werking is ook redelijk lang, dus dat scheelt ook.
Citaat:
Cafeïne heeft in het lichaam gemiddeld een halveringstijd van 4,9 uur, dus wanneer men de dag om 8.00 uur zou beginnen met acht koppen koffie, dan heeft men om 13.00 uur nog steeds het equivalent van vier koppen koffie in het bloed
Ik zit soms met hetzelfde probleem als jij benoemt, en dan helpt gewoon een beetje koffie prima. Het voorkomt een dip juist