Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 10:25 

Moet je voor garantie bij de webshop waar je het product hebt gekocht of bij de producent van het product?

Ik vraag dit omdat mijn Sennheiser oordopjes helaas zijn gesneuveld. Ik heb alleen nog de 3,5mm plug en een stukje snoer. Iemand ervaring met Sennheiser en garantie? Of tips van hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 12:26 

Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:
Moet je voor garantie bij de webshop waar je het product hebt gekocht of bij de producent van het product?

Ik vraag dit omdat mijn Sennheiser oordopjes helaas zijn gesneuveld. Ik heb alleen nog de 3,5mm plug en een stukje snoer. Iemand ervaring met Sennheiser en garantie? Of tips van hoe ik dit het beste kan aanpakken?

volgens mij webshop
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 19:26 

Hardtraxx Addict

Nummer van deze aftermovie?
https://www.youtube.com/watch?v=EeiJCEhkpp0
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 19:28 

Staat zoals gebruikelijk in de beschrijving.
Ben Sims - Welcome To The Club (The Advent And Industrialyzer Remix) dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 20:57 

Hardtraxxer

Ik had eigenlijk wel een vraag we hebben er allen wel eens last van een gebrek aan energie. Nu is dit de laatste tijd zo vaak dat ik er gewoon van in een dipje raak ik word eigenlijk erg chagrijnig. :$
Ik sport 4x in de week daar probeer ik mijn mentale energie uit te halen. Maar fysiek gezien wilt het allemaal even niet meer. Ik heb nu vakantie dus slaap tot 10 uur maximaal half 12. En ik doe het licht meestsl uit om 0:00/1:00. En dan slaap ik al vrij snel. Dus ik heb genoeg nacht rust.
Heeft iemand wat tips om lekker energiek door de dag te komen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:09 

pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:12 

FabienNieto schreef:
Ik had eigenlijk wel een vraag we hebben er allen wel eens last van een gebrek aan energie. Nu is dit de laatste tijd zo vaak dat ik er gewoon van in een dipje raak ik word eigenlijk erg chagrijnig. :$
Ik sport 4x in de week daar probeer ik mijn mentale energie uit te halen. Maar fysiek gezien wilt het allemaal even niet meer. Ik heb nu vakantie dus slaap tot 10 uur maximaal half 12. En ik doe het licht meestsl uit om 0:00/1:00. En dan slaap ik al vrij snel. Dus ik heb genoeg nacht rust.

Koffie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:13 

Hardtraxxer

dellionNL schreef:
FabienNieto schreef:

Koffie

Kreeg je dan niet juist na een paar koppen een flinke dip
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:17 

FabienNieto schreef:
dellionNL schreef:
FabienNieto schreef:

Koffie

Kreeg je dan niet juist na een paar koppen een flinke dip

Je moet alles ook met mate doen. Maar let's say, 2 koppen koffie, is best handig om net even wat meer energie te krijgen. de werking is ook redelijk lang, dus dat scheelt ook.

Citaat:
Cafeïne heeft in het lichaam gemiddeld een halveringstijd van 4,9 uur, dus wanneer men de dag om 8.00 uur zou beginnen met acht koppen koffie, dan heeft men om 13.00 uur nog steeds het equivalent van vier koppen koffie in het bloed

Ik zit soms met hetzelfde probleem als jij benoemt, en dan helpt gewoon een beetje koffie prima. Het voorkomt een dip juist ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:21 

Hardtraxxer

Ik drink normaal gesproken hier bij ons thuis nooit koffie omdat ik hem niet te pruimen vind thuis. Maar als het helpt wil ik graag een poging wagen. Ga het morgen gelijk eens proberen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 14:47 

FabienNieto schreef:
Ik drink normaal gesproken hier bij ons thuis nooit koffie omdat ik hem niet te pruimen vind thuis. Maar als het helpt wil ik graag een poging wagen. Ga het morgen gelijk eens proberen. :P

En, werkte het? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:18 

Hardtraxxer

dellionNL schreef:
FabienNieto schreef:

En, werkte het? :P

Op een of andere manier rolden ik vandaag pas erg laat me bed uit ik ben gewoon door me wekker heen geslapen. Morgen een nieuwe poging wagen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:19 

Hardtraxx Addict

Minder suikers eten, ik had/heb(heel af en toe) een dipje rond 4 uur 's middags, heb een voedingsdeskundige gevraagd die een keer bij de lokale supermarkt gratis advies gaf waar het aan kon liggen. Het schijnt dat het door een grote hoeveelheid suikers in je lichaam komt. Dus wellicht kun je proberen het probleem hiermee bij de bron aan te pakken, in plaats van de symptomen te laten verdwijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:37 

Nijidik schreef:
Minder suikers eten, ik had/heb(heel af en toe) een dipje rond 4 uur 's middags, heb een voedingsdeskundige gevraagd die een keer bij de lokale supermarkt gratis advies gaf waar het aan kon liggen. Het schijnt dat het door een grote hoeveelheid suikers in je lichaam komt. Dus wellicht kun je proberen het probleem hiermee bij de bron aan te pakken, in plaats van de symptomen te laten verdwijnen.

Ik heb het ook wel eens, en ik mag dus geen suiker. Dus ik denk niet dat dat de enige reden kan zijn eigelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:24 

Hardtraxxer

Nijidik schreef:

Ik eet de laatste tijd wel veel suikers. Ik moet daar bij ook vermelden dat mijn voedings patroon ook deels is veranderd van gezond naar ongezond. Vroeger als ik ee n tussendoortje pakten was het fruit of een stukje groente. Nu is dit toch iets vaker een stuk chocolade of een snoepje. Misschien moet ik dat ook eens gaan aanpakken.

Verder heb ik van morgen 2 bakken koffie gepakt. Ik heb er eens een keer niets aan toegevoegd dus gewoon zwart. Ik heb nu toch meer trek om wat te gaan doen. Eens kijken hoe dit de rest van de dag uitpakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:24 

Hardtraxx Veteran

iemand interesse in een nieuwe bass gitaar? stuur even een pm :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:44 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Iemand enig idee hoe dit kan komen en hoe ik dit kan oplossen?

Je internet provider waarschijnlijk wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 21:37 

Socializerz schreef:
Me internet is de laatste tijd heel erg kut, en dat komt vooral rond de middag.
Sochtends is het gewoon normaal
smiddags krijg ik dit: Afbeelding
en savonds zit ik op ongeveer 5ms ping, 9 mb download en 0.75mb upload. Iemand enig idee hoe dit kan komen en hoe ik dit kan oplossen?

kan best door kapotte router komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 17:17 

Hardtraxx Veteran

Waar vind ik meer zulke brillen? Liefst edm gerelateerd, of bestaat er een mogelijkheid zelf te maken wat daar op komt te staan?

https://www.facebook.com/djadaro/posts/500261426707690
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 20:05 

Hardtraxx Addict

http://www.hardstyle.com/merchandise/misc
Hier in ieder geval ook van Ran-D en G4H
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 20:40 

Hardtraxx Veteran

Ik wordt knettergek van het bijhouden van TL bij het branden en ik kan nergens in Nero 12 de optie vinden om de TL uit te printen of op te slaan. Iemand een idee? Hoe doen jullie dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 19:55 

Hardtraxx Veteran

kent iemnd dit nummer? ben m vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 19:57 

Hardtraxx Veteran

Dit is off topic :P

www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/stel-je ... -8650.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 20:31 

Hardtraxx Veteran

of je geeft gewoon antwoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 20:38 

Hardtraxx Veteran